Διενθής ημέρα μουσείων ή κοίταξε-πώς-δένουν-όλα


Η 18η Μαΐου έχει καθιερωθεί ως η διεθνής ημέρα μουσείων και μπορείς να επισκεφθείς όποιο μουσείο με ελεύθερη είσοδο. Για να μην αντιγράφω, σου παραθέτω το σύνδεσμο από τη Lifo (http://www.lifo.gr/now/culture/66505) όπου θα δεις και όλες τις σχετικές εκδηλώσεις.

διεθνής ημέρα μουσείων

Πού όμως κολλάει το ότι δένουν όλα;

Έχω γυρίσει με τα παιδιά μου πολλά, πάρα πολλά μουσεία. Έχω κάνει ολόκληρες… μελέτες για το πώς να πας με το παιδί στο μουσείο και να του μείνει κάτι. Έχουμε επισκεφθεί πολλούς αρχαιολογικούς χώρους σε όλη την Ελλάδα.

Και σήμερα που γιορτάζουμε τη διεθνή μέρα μουσείων και γράφει ο γιος μου έκθεση στις πανελλαδικές, το θέμα που έπεσε έχει σχέση με την πολιτιστική κληρονομιά μας και τους αρχαιολογικούς χώρους.

Πες μου τώρα, δεν είναι όλα παράξενα (συνδε)δεμένα μεταξύ τους;

Σε φιλώ και σου αν με ρωτούσες θα σου πρότεινα να πας στο μουσείο της Ακρόπολης ή στο Αρχαιολογικό μουσείο Αθηνών που είναι τα δύο αγαπημένα μου!

Ελένη

2 σκέψεις σχετικά με το “Διενθής ημέρα μουσείων ή κοίταξε-πώς-δένουν-όλα

  1. Τυχαίο; Δεν νομίζω! 🙂 Δύσκολα να είναι όλα τόσο τυχαία σε αυτή τη ζωή, Μάλλον εμείς πολλές φορές δεν καταλαβαίνουμε πως ακριβώς συνδέονται κι απ’ τό ένα προκύπτει το άλλο.

    Όσο για το Μουσείο της Ακρόπολης, συμφωνώ κι επαυξάνω με την πρόταση Ελένη! Δηλώνω μεγάλη θαυμάστρια, παρ’ ότι βορειοελλαδίτισσα το έχω επισκεφτεί ήδη δυο φορές κι όπου σταθώ και μ’ όποιον βρεθώ (ο άνθρωπος και η χώρα συχνά δεν έχουν σημασία) λέω τα καλύτερα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Μπράβο, κάνεις πολύ καλά. Νομίζω πως είναι από τα σπουδαιότερα και πιο όμορφα ενταγμένα στο περιβάλλον τους μουσεία στον κόσμο – όχι πως έχω πάει σε πολλά!

      Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.