My forty something world ή είναι τα 40 τα νέα 30;


 

Μπορεί κάθε φθινόπωρο οι στυλίστες να ψάχνουν το “νέο μαύρο”, εμείς όμως μεταξύ μας έχουμε ήδη καταλήξει πως τα 40 είναι τα νέα 30. Και μπορώ να σας δώσω, έτσι, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη, μερικά στοιχεία που το επιβεβαιώνουν!

unnamed-2Γιατί υποστηρίζω ότι τα 40 είναι τα νέα 30; Συνέχεια ανάγνωσης «My forty something world ή είναι τα 40 τα νέα 30;»

Κάνεις διατροφή; Αυτό είναι το πιο νόστιμο και εύκολο κοτόπουλο!


Το φτιάχνω σε μόλις 10 λεπτά, με δύο μόνο υλικά, είναι ελαφρύ κατάλληλο για δίαιτα αλλά αρέσει και στα παιδιά. Και αν του βάλεις δίπλα ρύζι, πουρέ ή μακαρόνια έχεις ένα πλήρες γεύμα. Τι άλλο να ζητήσεις από ένα ταπεινό κοτόπουλο;

Θα χρειαστείς κοτόπουλο φιλέτο στήθος και μία συσκευασία σάλτσα pesto με βασιλικό (εγώ παίρνω της Barilla). Σοτάρεις το κοτόπουλο για μερικά λεπτά σε ένα αντικολλητικό τηγάνι, όταν ξεκολλάει από το σκεύος το βγάζεις και το κόβεις σε κύβους-μπουκιές. Ρίχνεις ξανά τις μπουκιές στο τηγάνι, 2-3 κ.σ. σάλτσα pesto, τα φέρνεις δυο τρεις βόλτες και voila!

Έχεις φαγητό!

Τα δικά μου tips

Αφού βγάλεις το κοτόπουλο από το τηγάνι και το κόψεις βάλε για πλύσιμο τα μαχαιροπήρουνα και το πιάτο που χρησιμοποίησες. Απαραίτητη προφύλαξη πάντα όταν χειριζόμαστε κοτόπουλο.

Αν έχω στο σπίτι ντοματίνια, ρίχνω μια χούφτα στο τηγάνι μαζί με τους κύβους κοτόπουλο. Γίνεται ακόμη πιο ελκυστικό και γευστικό.

Όταν δεν το τρώω σκέτο, βάζω στο πιάτο μου μια αραβική πίτα ολικής άλεσης και σερβίρω από πάνω μου το κοτόπουλο. Του πηγαίνει πολύ λίγη baby ρόκα από πάνω και έχεις ένα γεύμα που δεν του λείπει τίποτε.

Σε φιλώ,

Ελένη

Κάνε 10’ άσκηση που θα μετράνε για 1 ώρα


Το διαπίστωσα η ίδια εχθές: για να είναι αποδοτική η άσκηση δεν είναι μόνο θέμα χρόνου αλλά και τρόπου.

Όχι, δε θα σου πω να λιώσεις στη γυμναστική!
Όχι, δε θα σου πω να λιώσεις στη γυμναστική!

Πόσες φορές έχεις κάνει τις ασκήσεις σου, στο γυμναστήριο ή στο σπίτι, και το μυαλό σου τρέχει: στη δουλειά, στο σπίτι, στο φίλο σου, στον άντρα σου, στο παιδί σου, στο τι θα φορέσεις το βράδυ. Συνέχεια ανάγνωσης «Κάνε 10’ άσκηση που θα μετράνε για 1 ώρα»

Το μαγιό περιμένει. Ποια προγράμματα γυμναστικής να διαλέξεις;


Με την πρώτη γερή λιακάδα, σκέφτηκα ότι πρέπει να κάνω αποτρίχωση και να τσεκάρω τα μαγιό μου. Και μετά, σκέφτηκα τη γυμναστική (λογικός ο συνειρμός!).

Έριξα επάνω μου κάτι απλό από το Oyso και πάω για μπάνιο!

Και αν έχει τύχει, αν λέμε, να έχεις φάει λίγο παραπάνω αυτή την περίοδο, αν έχεις αρχίσει τις δροσερές μπυρίτσες και τα μεζεδάκια, μπορεί να σε ενδιαφέρει να μάθεις ποια προγράμματα γυμναστικής να διαλέξεις και να συνδυάσεις για να δεις πιο γρήγορα αποτελέσματα από τις προπονήσεις σου. Συνέχεια ανάγνωσης «Το μαγιό περιμένει. Ποια προγράμματα γυμναστικής να διαλέξεις;»

Μη σκοτώνεις το μέλι σου


Αγαπάμε το μέλι και ξέρεις πως είναι η πιο καλή επιλογή για να γλυκάνεις και να γλυκαθείς. Μήπως όμως κάνεις το ίδιο λάθος που έκανα κι εγώ μέχρι πρόσφατα;

Μήπως σκοτώνεις το μέλι σου;;;; meli

Το μέλι περιέχει οργανικά οξέα, πρωτεΐνες και αμινοξέα, μικρές ποσότητες από μέταλλα (κάλιο, ασβέστιο, μαγνήσιο, σίδηρο κ.ά.), ένζυμα, συμπλέγματα πρωτεϊνών και βιταμίνες (Β2, Β6, C, D, E, παντοθενικό οξύ, φολικό οξύ).

Όταν όμως το προσθέτεις στο ΚΑΥΤΟ τσάι, χαμομήλι, αφέψημα τέλος πάντων, το σκοτώνεις!!! Χάνονται σχεδόν όλα τα θρεπτικά συστατικά του. Συνέχεια ανάγνωσης «Μη σκοτώνεις το μέλι σου»

Τέλειες πατάτες που μπορείς να φας χωρίς τύψεις


Θα μου πεις γιατί να νιώθεις τύψεις όταν τρως πατάτες… Ε, γιατί συνήθως αποφεύγουμε τις τηγανιτές πατάτες και όταν …υποκύπτουμε το παρακάνουμε και μετά εκτός από θερμίδες και λιπαρά, φορτωνόμαστε και με τύψεις.

Λοιπόν, τις παρακάτω πατάτες θα τις ευχαριστηθείς, χωρίς τύψεις, και επιπλέον είναι σούπερ υγιεινές γιατί έχουν τη φλούδα τους, άρα περισσότερες φυτικές ίνες που σου κάνουν καλό. Συνέχεια ανάγνωσης «Τέλειες πατάτες που μπορείς να φας χωρίς τύψεις»