Θα τρέξεις μαζί μου για την ενδομητρίωση; Σου έχω 3 δωρεάν συμμετοχές


Ή, μπορείς να περπατήσεις μόνη σου ή με τα παιδιά σου! Ο Μάρτιος είναι μήνας ενημέρωσης και εγρήγορσης για την ενδομητρίωση, μια πραγματικά ύπουλη νόσο που ταλαιπωρεί εκατομμύρια γυναίκες. Για να καταλάβεις γιατί τη χαρακτηρίζω ύπουλη, μέχρι να γίνει σωστή διάγνωση και να αντιμετωπιστεί η ενδομητρίωση κατά μέσο όρο περνάνε 6 χρόνια όπου η γυναίκα που νοσεί ταλαιπωρείται από πόνους, δυσκολεύεται να έχει μια φυσιολογική καθημερινή ζωή και εάν θέλει να συλλάβει, αυτό γίνεται σχεδόν αδύνατο.

Φέτος για πρώτη φορά διοργανώνεται και στην Ελλάδα το Endomarch, μια εκδήλωση με σκοπό την ενημέρωση της κοινής γνώμης για την ενδομητρίωση, με σύνθημα “Τρέχουμε για να σταματήσουμε την άγνοια”.

Ο αγώνας θα διεξαχθεί την Κυριακή 3 Απριλίου στη Φιλοθέη και περιλαμβάνει αγώνα 5 χλμ. και περίπατο 2,5 χλμ.  Μπορείς να μπεις στη σελίδα http://www.endomarch.gr για όλες τις λεπτομέρειες.

Εγώ θα είμαι εκεί, μαζί με φίλους και συναδέλφους δημοσιογράφους, και έχω εξασφαλίσει 3 συμμετοχές δώρο. Αν σε ενδιαφέρει συμπλήρωσε τη φόρμα.

Οι συμμετοχές θα κληρωθούν τη Δευτέρα 28 Μαρτίου το βράδυ και την Τρίτη θα ανακοινώσω τα ονόματα.

Ξέρεις πόσο θα χαρώ να τρέξουμε μαζί;

Σε φιλώ,

Ελένη

Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή, συμπλήρωσε τη φόρμα και κάνε like στη σελίδα https://www.facebook.com/myfortysomethingworld/ ή/και ακολούθησε το blog για να μεγαλώνει η παρέα!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.