Blog tested: Μια ολοκληρωμένη σειρά κρέμες που αγάπησα ΚΑΙ δώρο 2 serum για εσάς


Δεν είμαι beauty blogger και το ξέρω ότι σου έχω μιλήσει πολύ για προϊόντα τώρα τελευταία… Μήπως είναι τα fortysomething που έχουν… κεντράρει και με πιάνει ένα κάτι; Μήπως είναι η απαιτητική περίοδος που μου προκάλεσε το διαβόητο οξειδωτικό στρες και άρχισα να φροντίζω περισσότερο τον αυτό μου, μέσα έξω; Δεν ξέρω, πάντως, πράγματι νιώθω πως παίρνω μια στροφή προς την περιποίηση. Είναι και κάτι άλλο, δεν μου περισσεύουν χρήματα για να αγοράζω πολλά καλλυντικά, οπότε θέλω αυτό που αγοράζω να αξίζει και να με ικανοποιεί σε όλα τα επίπεδα. Ζητάω πολλά;

Τέλος πάντων, λόγω επαγγέλματος ασχολούμαι και με θέματα ομορφιάς και μαθαίνω για νέα προϊόντα που κυκλοφορούν. Τις προάλλες ήμουν καλεσμένη στο λανσάρισμα μιας καινούργιας σειράς κρεμών για γυναίκες άνω των 30 – για την ακρίβεια, για όλες τις γυναίκες που τις ενδιαφέρει να έχουν ενυδατωμένη και λαμπερή επιδερμίδα, άρα για κάθε ηλικία, θα σου πω εγώ η fortysomething.

Και συνήθως σε αυτές οι παρουσιάσεις μας κάνουν δώρο κάποια προϊόντα. Και επειδή έτυχε να μου έχει τελειώσει το ίδιο πρωί η κρέμα ματιών, τα χρησιμοποίησα κατευθείαν: και όχι μόνο την κρέμα ματιών αλλά και τον ορό σύσφιξης και λάμψης, και το ενυδατικό τζελ για μικτές επιδερμίδες. (Γενικά αναμιγνύω σειρές και μάρκες και προσπαθώ κατά διαστήματα να αλλάζω κρέμα και σαμπουάν για να μην «συνηθίζει» το δέρμα και τα μαλλιά μου. Ξέρεις αν ισχύει κάτι τέτοιο;;;;)

12270150_10201101647699609_1174531256_n

Αρχικά διαπίστωσα τα αναμενόμενα – μιας καλής ποιότητας σειρά, με ωραίες υφές και άρωμα. Όπως καταλαβαίνεις όμως, για να σου γράφω αυτό το post, και υπενθυμίζω για τις καινούργιες φίλες αναγνώστριες ότι δεν πληρώνομαι για να γράφω στο blog μου και η γνώμη που εκφράζω κάθε φορά είναι καθαρά αντικειμενική, αυτή τη φορά βρήκα κάτι που αξίζει να μοιραστώ μαζί σου. (Νομίζω πως) Είδα διαφορά στην υφή της επιδερμίδας μου αμέσως. Και πιστεύω πως το προϊόν-κλειδί ήταν το serum. Ένιωσα από τη δεύτερη μέρα το δέρμα πιο απαλό, πιο σφιχτό και λιγότερο αφυδατωμένο. Όταν μπήκα στο Internet να δω τι μπορώ να μάθω για τα συγκεκριμένα καλλυντικά διάβασα ότι στο serum αυτό περιέχονται σωματίδια με βιταμίνες Α, C και Ε που απελευθερώνονται με την εφαρμογή. Ίσως αυτή είναι η εξήγηση για τα άμεσα αποτελέσματα.

Το crash test βέβαια για μένα είναι η κρέμα των ματιών – και η συγκεκριμένη το πέρασε με επιτυχία.

Το πρώτο που με νοιάζει είναι να είναι κατάλληλη για ευαίσθητο δέρμα και να μην προκαλεί αλλεργίες – check!

Μετά επειδή έχω ένα θεματάκι με τις σακούλες, χρειάζομαι κάτι που να δρα αποσυμφορητικά – check!

Και τρίτον, αφού έχω περάσει τα, χμ, 30, (γιατί δεν τα έχω περάσει; δεν είπα πριν από πόσα χρόνια τα πέρασα, είπα;) χρειάζομαι μια κρέμα ενυδατική, αντιρυτιδική, συσφικτική και λοιπά – check!

Χρησιμοποίησα και ένα ενυδατικό τζελ που ήταν μια χαρά και σε συνδυασμό με τα άλλα με άφησε επίσης ικανοποιημένη και χαρούμενη.

Λοιπόν, τα προϊόντα που δοκίμασα είναι της εταιρίας Amway και η σειρά λέγεται ARTISTRY HYDRA-V.

Δεν είναι φθηνά αλλά δεν είναι και πανάκριβα και μπορείς να τα παραγγείλεις online. Η εταιρία είναι πολλά χρόνια στην αγορά και έχει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων περιποίησης με ένα σωρό ευρεσιτεχνίες και φόρμουλες και, εμένα τουλάχιστον, αυτό μου προκαλεί σιγουριά για την ποιότητα των υλικών που θα βάλω στο πρόσωπό μου. Όσο για τα συστατικά, το βασικό τους είναι το νερό από τα νορβηγικά φιορδ, το αλάτι Ιμαλαΐων που κάνει κάτι που δεν πολυκατάλαβα αλλά αυτό είναι που εξασφαλίζει πως τα ενυδατικά συστατικά εισχωρούν πιο βαθιά στην επιδερμίδα απ’ ότι στις περισσότερες κρέμες και έλαιο akai από τη Χαβάη που κλειδώνει την υγρασία στο δέρμα.

Και επειδή χάρηκα και είχα πάει και στην παρουσίαση οπότε είχα μια παραπάνω γνωριμία, πήρα τηλέφωνο την υπεύθυνη των δημοσίων σχέσεων, της είπα πόσο πολύ μου αρέσανε τα προϊόντα τους και ότι θα τα βάλω στο blog μου και της ζήτησα να μας κάνει ένα δωράκι. Και μας το έκανε!

Έτσι την επόμενη εβδομάδα, θα κληρώσω 2 ARTISTRY HYDRA-V™ VITAL SKIN SERUM CONCENTRATE σε δύο από εσάς, σαν ένα πρώιμο χριστουγεννιάτικο δωράκι!

Εάν θέλεις να πάρεις μέρος στο διαγωνισμό, σου ζητάω μόνο τρεις κινήσεις: Κάνε follow ή ακολούθησε το ιστολόγιο μέσω email, κάνε like στη σελίδα του blog στο facebook και άφησε τα στοιχεία σου στη φόρμα. Η κλήρωση θα γίνει την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου για να προλάβεις να παραλάβεις το δώρο σου και να λάμψεις μέσα στις γιορτές!

Σε φιλώ,

Ελένη

 

16 σκέψεις σχετικά με το “Blog tested: Μια ολοκληρωμένη σειρά κρέμες που αγάπησα ΚΑΙ δώρο 2 serum για εσάς

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.