Πώς θα κάψεις λίπος το καλοκαίρι; Και όχι μόνο…


Όπου κι αν είσαι, στην πόλη, στο χωριό, στο νησί, στο σπίτι σου, μπορείς να βάλεις σήμερα κιόλας το περπάτημα στη ζωή σου.


Αναζήτησε στο Ίντερνετ τις λέξεις «κάψιμο λίπους» και θα εκπλαγείς από το πόσοι άνθρωποι τις ψάχνουν. Ή, μάλλον, δεν θα εκπλαγείς. Γιατί το κάψιμο λίπους είναι κάτι που όλες και όλοι επιθυμούμε. Και όχι μόνο για λόγους εμφάνισης αλλά και για λόγους υγείας – ίσως, γιατί μεταξύ μας είμαστε ειλικρινείς, λίγο περισσότερο για λόγους εμφάνισης…

Άρχισα πάλι να φλυαρώ. Πάμε ξανά;

Πώς θα κάψεις λίπος το καλοκαίρι;

Η πρώτη απάντηση είναι αυξάνοντας την πρωτεΐνη στη διατροφή σου. Για να μη μακρηγορώ, η πρωτεΐνη είναι το συστατικό που χρειάζεται περισσότερη επεξεργασία για την πέψη του από τον οργανισμό και ενεργοποιεί καλύτερα το μεταβολισμό.

Μπορείς να δεις και εδώ γιατί και πώς αξίζει να βάλεις την πρωτεΐνη στο πρωινό σου.

Εδώ όμως θα μιλήσουμε για έναν άλλο, πιο active τρόπο για να κάψεις λίπος. Κι αυτός δεν είναι άλλος από το ταπεινό περπάτημα. Μάλιστα, το γρήγορο περπάτημα καίει περίπου τις ίδιες θερμίδες με το χαλαρό τζόκινγκ, με τη διαφορά ότι δεν καταπονούνται οι αρθρώσεις σου κάτι σημαντικό καθώς πλησιάζουν τα πρώτα -ήντα!

Περπάτησε για να κάψεις λίπος!

Θυμάσαι που σου είχα πει για την επίσκεψή μου στο FitLab της Ελένης Πετρουλάκη και τι μου είπε; Μία από τις βασικές μη-διατροφικές συμβουλές για κάψιμο λίπους ήταν να περπατάω πάνω από 30 λεπτά 3-4 φορές την εβδομάδα. (Στη διάρκεια της καραντίνας που βιώσαμε, υιοθέτησα πολλές από της συμβουλές της και νομίζω πως το αποτέλεσμα φάνηκε στο σώμα μου!)

Γιατί όμως «πάνω από 30 λεπτά»; Όταν κάνουμε μια μέτριας έντασης αεροβική άσκηση, όπως είναι το περπάτημα, το σώμα μας χρησιμοποιεί ως καύσιμο τα αποθηκευμένα σάκχαρα. Αυτή είναι η πρώτη και πιο εύκολη πηγή ενέργειας. Και συνήθως αυτά εξαντλούνται μέσα στα πρώτα 30 λεπτά. Μετά από το διάστημα αυτό, καταφεύγει για να βρει ενέργεια στο αποθηκευμένο λίπος από τα λιποκύτταρα. Κι εδώ ξεκινάει η καλή η φάση, φίλη μου. Κι επειδή δεν έμεινα στη συμβουλή που μου είχε δώσει τότε η Ελένη Πετρουλάκη, αλλά το δοκίμασα όπως προείπα, σε παροτρύνω να το κάνεις και να μου πεις σε έναν μήνα τι άλλαξε στο σώμα σου!

Διάβασε εδώ τις συμβουλές της ειδικού για να χάσεις λίπος από την κοιλιά.

Μετά την καραντίνα για τον κορονοϊό και τις καλές συνήθειες που κράτησα από εκεί, έχω βάλει στόχο να κρατήσω το περπάτημα στη ζωή μου. Και μάλιστα καθώς δεν έχω ιδέα τι θα κάνω το επόμενο διάστημα με τα γυμναστήρια. Έτσι έχω αφήσει το αυτοκίνητο στη θέση του και πηγαίνω με τα πόδια σε υποχρεώσεις που έχω κοντά στο σπίτι μου. Δεν είναι εύκολο να το κάνω, αφού ξέρω ότι με το αυτοκίνητο θα ξεμπερδέψω πιο γρήγορα, αλλά όλα είναι θέμα πειθαρχίας!

Βάλε κι εσύ το περπάτημα στη ζωή σου, ξεκίνα με 30 – 40 λεπτά τις περισσότερες ημέρες τις εβδομάδας και θα δεις αποτελέσματα στο σώμα αλλά και στη διάθεσή σου.

Σε φιλώ,

Ελένη

2 σκέψεις σχετικά με το “Πώς θα κάψεις λίπος το καλοκαίρι; Και όχι μόνο…

  1. Ενδιαφέρον άρθρο. Έχω ήδη αρχίσει να περπατάω περισσότερο και βλέπω πόσο βοηθάει τόσο τη διάθεσή μου, όσο και τυχόν μυοσκελετικά προβληματάκια (π.χ. πόνος στην μέση). Το post μου δίνει ακόμα περισσότερους λόγους να συνεχίσω. 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.