Τι προλαβαίνεις να χάσεις μέχρι τις διακοπές


Εκτός από την ψυχραιμία σου, με όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας και μέσα μας (με τα αστρολογικά δεν ασχολούμαι αλλά κάπου άκουσα ότι ο Ιούλιος δεν θα είναι ο πιο σούπερ μήνας), μπορώ να σου επιβεβαιώσω ότι είναι εφικτό σε δύο εβδομάδες να χάσεις 1-3 κιλά.

Βασικά, απόλαυσε απλά το καλοκαίρι και δεν χρειάζεται να κάνεις δίαιτα αυτή την εποχή. Αν πρέπει πραγματικά να χάσεις βάρος για να είσαι πιο υγιής και να νιώθεις καλύτερα, πάρε την απόφαση να το κάνεις σωστά από Σεπτέμβρη, σε συνδυασμό με άσκηση.

Σίγουρα θα βρεις σε περιοδικά και κυρίως στο Internet δίαιτες που σου υπόσχονται ότι μπορείς σε δύο εβδομάδες να χάσεις πολύ περισσότερα κιλά. Δεν θα τις δοκιμάσεις, όμως, έτσι; Γιατί εμείς ξέρουμε ότι δεν θα χάσεις λίπος, παρά μόνο υγρά και μυικό ιστό και αυτό δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ καλό.

Προφανώς ούτε αστρολόγος είμαι αλλά ούτε και διαιτολόγος. Αλλά έχω γράψει τόσο πολλά διατροφικά θέματα στην επαγγελματική μου ζωή και έχω μιλήσει με τόσο πολλούς ειδικούς για το κάθε ένα, που έχω κλέψει τις καλές τους συνταγές και θυμάμαι πάντα τις προειδοποιήσεις τους. Γι’ αυτό και στο λέω.

Δίαιτα πάντως δεν μπορώ να γράψω, μπορώ να μοιραστώ μαζί σου όμως τα tips για να «ξεφουσκώσεις» πριν τις διακοπές – για να μπορείς να φας και να πιεις και να ευχαριστηθείς σαν άνθρωπος στις διακοπές σου και αυτό δεν ξέρω αν θα σου το έλεγε μια διαιτολόγος, εγώ όμως δεν είμαι, οπότε μπορώ να στο πω. (Κι αν έχεις να χάσεις μερικά κιλά, θα σου πω πού να πας  για να το κάνεις – και δεν έχω πάρει ούτε ένα σεντ για να το πω αυτό, αλλά το πίστεψα τρελά).

Επιστροφή στα tips μου για να χάσεις κιλά πριν τις διακοπές:

  • Αγάπησε την πρωτεΐνη. Την άπαχη πρωτεΐνη που αγαπούν οι διαιτολόγοι και βάλε μια μικρή ποσότητα σε κάθε σου γεύμα. Εμείς οι γυναίκες για κάποιον μυστήριο λόγο δεν τρώμε αρκετή. Φάε γιαούρτι ή γάλα με βρόμη στο πρωινό σου, χωρίς λακτόζη αν σε φουσκώνει, ή ένα μικρό κομμάτι τυρί (όχι πάνω από μία φέτα με λίγα λιπαρά ή το πολύ σαν ένα σπιρτόκουτο). Το μεσημέρι φάε μια ωραία πρωτεΐνη με σαλάτα. Κοτόπουλο ψητό, ψάρι, τόνο κονσέρβα, μπιφτέκι μοσχαρίσιο, μπιφτέκι από κοτόπουλο ή γαλοπούλα και το βράδυ φάε μια σαλάτα με 1-2 κ.σ. ελαιόλαδο και πάλι λίγη πρωτεΐνη. Δυο τρεις φορές την εβδομάδα φάε μαζί 3 φλιτζάνι του τσαγιού καστανό ρύζι ή μια μικρή πατάτα ψητή ή βραστή με τη φλούδα της ή ζυμαρικά ολικής.
  • Αν μπορείς κόψε εντελώς το ψωμί, ή έστω περιορίσου σε 1-2 φέτες ψωμί ολικής ή βρόμης τη μέρα ή σε 3-4 κρίθινα παξιμαδάκια.
  • Στα ενδιάμεσα γεύματα φάε επίσης μια μικρή ποσότητα πρωτεΐνης όποτε μπορείς. Π.χ. 2 ρυζογκοφρέτες με μια φέτα γαλοπούλα βραστή, αποξηραμένα δαμάσκηνα με λίγο cottage cheese (τέλειο!), ντοματίνια με ένα κομματάκι ανθότυρο και 2 παξιμαδάκια ολικής.
  • Και βέβαια φρούτα και λαχανικά όπως μπαστουνάκια αγγούρι και πιπεριές για να σου κόβουν την πείνα.
  • Επίσης, νερό, πολύ νερό.

Δεν ανακαλύψαμε την πυρίτιδα, προφανώς. Αυτή είναι μια κλασική μορφή διατροφής για απώλεια βάρους -ΚΑΙ ΛΙΠΟΥΣ- αγαπημένη μου. Αν την ακολουθήσεις χωρίς παρασπονδίες, θα πεις μπράβο στον εαυτό σου.

Σε φιλώ,

Ελένη

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s