Και αλλάζω δεκαετία


 

Όχι όπως ίσως φαντάζεσαι. Τα fiftysomething απέχουν, όπως και τα γενέθλιά μου άλλωστε! Αλλά σκέφτομαι να αρχίσω να μετράω ανάποδα – κι επειδή άργησα να το σκεφτώ, θα πηγαίνω δύο δύο, μη σου πω πέντε πέντε, όπως όταν μετρούσαμε στο κρυφτό (πώς μου ήρθε τώρα αυτό;).

Τι 30, τι 40, τι 50

Οπότε σιγά σιγά θα αλλάξω δεκαετία, θα μπω αισίως στα thirtysomething γιατί έτσι νιώθω, έτσι σκέφτομαι και έτσι (νομίζω ότι) φαίνομαι. Κι όποιος έχει αντίρρηση -ευτυχώς η μαμά μου που έχει αδιάσειστα στοιχεία για την πραγματική δεκαετία δεν διαβάζει αυτό το blog– να μιλήσει τώρα ή να σιωπήσει για πάντα.

Α, ωραία, δεν μίλησε κανείς, άρα συμφωνούμε.

Το όνομα του blog δεν θα το αλλάξω αφού έτσι το γνωρίσαμε έτσι το αγαπήσαμε 😉

Στην πραγματικότητα, δεν θα αλλάξω τίποτε αφού η μόνη ασυνέπεια με όλα μου, με το πώς νιώθω και πώς σκέφτομαι, είναι η ηλικία στην ταυτότητα. Ταυτότητα δεν θα αλλάξω γιατί εντάξει, μην με τρέχουνε και στα τμήματα, αλλά δεν με νοιάζει.

Αυτά τα λίγα. Ξέρω ότι έχω καιρό να γράψω, ξέρω ότι έχω παραμελήσει την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση, αλλά θα επανέλθω, πού θα πάει… Εύχομαι στο μεταξύ να είσαι μια χαρά, να έχουν υπάρξει μόνο θετικές αλλαγές στη ζωή σου και να περιμένεις με λαχτάρα το καλοκαίρι και τα πρώτα μπάνια (τα έκανα ήδη, θα σου πω γι’ αυτό σε επόμενο post).

Σε φιλώ

Ελένη

4 thoughts on “Και αλλάζω δεκαετία

  1. Καλημέρα Ελένη μου!
    Και η αφεντιά μου, έκανε ακροβατικά για ν’ αφήσει σχόλιο! 😉
    Όσο για την πραγματική σου ηλικία, σου δηλώνω ότι είσαι στη Τέταρτη… θες απόδειξη, διάβασε την προηγούμενη μου ανάρτηση! 😛

    https://ainafetst.wordpress.com/2017/05/04/%cf%84%ce%ad%cf%84%ce%b1%cf%81%cf%84%ce%b7-%ce%b7%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%af%ce%b1/

    ΑΦιλάκια και τα ποστ με την ησυχία σου! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Ναι καλή μου… ακροβάτισσα! Διάβασα το εξαιρετικό αυτό post σου και συμφωνώ απολύτως μαζί σου, είμαι στην Τέταρτη ηλικία και χαίρομαι πολύ γι’ αυτό!
      Καλημερούδια

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

