Τα πιο νόστιμα κουλούρια Θεσσαλονίκης


Τα ανέβασε στο facebook μια φίλη μου και ζήλεψα. Τη ρώτησα και μου είπε ότι ήταν όντως τόσο νόστιμα όσο φαίνονταν στη φωτογραφία. Κι έτσι τα δοκίμασα κι εγώ και, ναι, είναι τόσο νόστιμα όσο φαίνονται στη φωτογραφία.

Αφράτα, μοσχομυριστά κουλούρια Θεσσαλονίκης από τα χεράκια μου!

Όλως παραδόξως, δεν έκανα καμιά δική μου παρέμβαση στη συνταγή γιατί ήθελα να τα ευχαριστηθούμε. Οπότε δεν έχω να σου πω πολλά. Δες αυτό το βίντεο του Άκη Πετρετζίκη για τα πιο νόστιμα κουλούρια Θεσσαλονίκης και δοκίμασέ τα κι εσύ, για σνακ για τα παιδιά, για τη δουλειά, για όλες τις ώρες. Τέλεια είναι και η ιδέα του Πετρετζίκη στο βίντεο που θα δεις με το τυρί.

Το μόνο tip που έχω να σου πω, φτιάξε διπλή δόση και αφού τα έχεις έτοιμα με τα σουσαμάκια τους, αποθήκευσέ τα στην κατάψυξη. Μπορείς να τα βγάλεις και τα ψήσεις κατευθείαν από την κατάψυξη το πρωί και μέχρι να ντυθείς και να ετοιμαστείς για τη δουλειά θα έχεις φρεσκοψημένα κουλούρια Θεσσαλονίκης!

Σε φιλώ,

Ελένη

Σχολιάστε

