Φτιάχνεις ροφήματα, αφεψήματα και μαντζούνια;


Αν είσαι τύπος που σου αρέσει να πίνεις αφεψήματα και μαντζούνια -σαν π.χ. αυτό που φτιάχνω κατά της κατακράτησης- τότε θα σου φανεί ενδιαφέρουσα η ιδέα που μου είπαν:

Αντί να παιδεύσαι με μπρίκια, βραστήρες και φίλτρα, βάλε το συνδυασμό των βοτάνων στη χάρτινη θήκη για γαλλικό καφέ φίλτρου, βάλε μπρος την καφετιέρα και voila! Έχεις έτοιμα σε χρόνο μηδέν μερικά φλιτζάνια από το αγαπημένο σου ρόφημα και ζεστό για όση ώρα θέλεις.

Καλό; Αν έχεις κι εσύ έξυπνες και βολικές λύσεις, μη τις κρατάς για σένα!

Σε φιλώ,

Ελένη

4 thoughts on “Φτιάχνεις ροφήματα, αφεψήματα και μαντζούνια;

  1. Καλημερα, Ελένη,καλό μήνα και καλή εβδομάδα!
    Το φτιάχνω και εγώ έτσι το τσάι, όταν έχω παρέα.

    Έχω όμως κάποιες αμφιβολίες,αλλά δεν το έχω ψάξει ακόμα 😉
    1. γίνεται σωστά η έκχυση του τσαγιού, με το νερό να μην είναι βραστό;
    (το νερό της καφετιέρας είναι, νομίζω, κάπου 70 βαθμούς)
    2. είναι καλό να ζεσταίνεται επί τόση ώρα το τσάι στην καφετιέρα;
    (για τον καφέ, οι οδηγίες λένε να μην μένει πάνω από 20 λεπτά, μετα΄να το διατηρούμε σε θερμός).

    δεν ξέρω α;ν το έχει ψάξει κα΄ποια άλλη φίλη το όλο θέμα
    κουβέντα να γίνεται 😉

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Καλημέρα 🙂 Έχεις δίκιο σε όλα τα ερωτηματικά, να σου πω κι εγώ αυτό που σκέφτομαι είναι η θερμοκρασία του νερού. Αλλά το αντισταθμίζω -νομίζω- βάζοντας λίγο παραπάνω βότανα. Όσο για υπόλοιπα, δεν έχω απάντηση, αν ξέρει κάποια φίλη ας μας πει.
      Καλό μήνα να έχουμε

      Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

