Το μαγιό περιμένει. Ποια προγράμματα γυμναστικής να διαλέξεις;


Με την πρώτη γερή λιακάδα, σκέφτηκα ότι πρέπει να κάνω αποτρίχωση και να τσεκάρω τα μαγιό μου. Και μετά, σκέφτηκα τη γυμναστική (λογικός ο συνειρμός!).

Έριξα επάνω μου κάτι απλό από το Oyso και πάω για μπάνιο!

Και αν έχει τύχει, αν λέμε, να έχεις φάει λίγο παραπάνω αυτή την περίοδο, αν έχεις αρχίσει τις δροσερές μπυρίτσες και τα μεζεδάκια, μπορεί να σε ενδιαφέρει να μάθεις ποια προγράμματα γυμναστικής να διαλέξεις και να συνδυάσεις για να δεις πιο γρήγορα αποτελέσματα από τις προπονήσεις σου.

Η Ζίνα Τασούλα! Σε προδιαθέτει να ζηλέψεις/να γυμναστείς! Και είναι και εξαιρετικό παιδί!
Η Ζίνα Τασούλα! Σε προδιαθέτει να ζηλέψεις/να γυμναστείς! Και είναι και εξαιρετικό παιδί!

«Μην το παρακάνεις με τις δίαιτες. Αν χάνεις πάνω από το 3-4% του σωματικού σου βάρους το μήνα είναι εύκολο αυτά τα κιλά να επιστρέψουν πολύ γρήγορα! Η μείωση του σωματικού λίπους πρέπει να γίνεται και με προσεγμένη διατροφή και με άσκηση. Τα οφέλη θα είναι περισσότερα από ένα απλό αδυνάτισμα, και θα αντανακλούν σε όλο το σύνολο των λειτουργιών του οργανισμού σου, που το αποκαλούμε με μια λέξη «υγεία»!», λέει η Ζίνα.

 

Επειδή κι εγώ θέλω να μάθω πώς θα κάνω τις προπονήσεις μου πιο αποτελεσματικές και ανταποδοτικές για τη στιγμή του μαγιό, ρώτησα βέβαια τον κατάλληλο άνθρωπο. Τη Ζίνα Τασούλα, fitness professional, personal trainer, tae bo και Pilates instructor.

Ποια προγράμματα γυμναστικής να διαλέξεις και πώς θα τα συνδυάσεις για καλύτερα αποτελέσματα;

  • Με ποια προγράμματα θα χάσεις περισσότερο λίπος και θερμίδες και θα αποκτήσεις γράμμωση; Τα δυναμικά προγράμματα καρδιαγγειακής προπόνησης είναι ιδανικά (tae bo, δυναμικά, τρέξιμο, ποδήλατο, έντονο περπάτημα, ελλειπτικό κ.λπ.).
  • Σε μία ή δύο προπονήσεις την εβδομάδα ενσωμάτωσε ασκήσεις ενδυνάμωσης με βάρη ή με το βάρος του σώματός σου. Αυτός είναι ο τρόπος για να χτίσεις μύες, που μεταφράζονται σε περισσότερες καύσεις ακόμη και την ώρα που κοιμάσαι και γράμμωση!
  • Τις ενδιάμεσες μέρες, κάνε πιο ήπια προγράμματα όπως Pilates, yoga ή χαλαρά ομαδικά, μια με δύο φορές την εβδομάδα. Είναι απολύτως απαραίτητα για τη διάταση των μυών και για να αποκτήσεις καλύτερη στάση σώματος (οι μακριοί μύες και η σωστή στάση θα σε κάνουν να δείχνεις πιο ψηλή και λεπτή) και συμβάλουν στην αποθεραπεία μετά από μια έντονη προπόνηση.
Ξεκίνα απλά και εύκολα. Όχι, για να κάνεις αυτές τις στάσεις χρειάζεται πολλή εξάσκηση. Αν επιμείνεις όμως και το κάνεις κέφι, θα έρθει κι αυτό.
Ξεκίνα απλά και εύκολα. Όχι, για να κάνεις αυτές τις στάσεις χρειάζεται πολλή εξάσκηση. Αν επιμείνεις όμως και το κάνεις κέφι, θα έρθει κι αυτό.
  • Πόσες φορές την εβδομάδα; Δύο με τρεις φορές είναι απαραίτητες, τρεις με τέσσερις είναι ιδανικό για να δεις πιο γρήγορα αποτελέσματα.
  • Και για πόση ώρα κάθε φορά; Μία ώρα προπόνηση κάθε φορά που γυμνάζεσαι είναι συνήθως αρκετή. Αλλά και 30-45’ να αφιερώνεις, και πάλι καλά είναι!

Τα tips της Ζίνας Τασούλα:

  • Δοκίμασε τα ομαδικά προγράμματα διαφορετικών γυμναστών: ακόμη κι αν κάνουν και οι δύο Pilates ή δυναμικό πρόγραμμα, ο καθένας θα έχει το δικό του ασκησιολόγιο και θα δίνει έμφαση σε άλλες ασκήσεις, οπότε θα είσαι διπλά ωφελημένη και σε διάθεση και το σώμα σου.
  • Αν έχεις παραπάνω κιλά, υποχρεωτικά θα αρχίσεις τη γυμναστική σου με προγράμματα αερόβια χαμηλής έντασης και μικρής διάρκειας, και σιγά-σιγά θα αυξήσεις τη διάρκεια και την ένταση. Σκέψου Pilates, yoga και μετά δυναμικά προγράμματα και τέλος τα δυνατά αερόβια!
  • Γενικότερα και εκτός αίθουσας ομαδικών προγραμμάτων, να δίνεις μεγάλη προσοχή  στο πρόγραμμα που θα σου δώσει ο γυμναστής και να το εκτελείς πιστά, προσέχοντας την ένταση της προσπάθειας από τη μία αλλά και τη τήρηση του σωστού διαλείμματος από την άλλη.
Είναι σημαντικό να ακούς τις οδηγίες του γυμναστή για να αποφύγεις τραυματισμούς.
Είναι σημαντικό να ακούς τις οδηγίες του γυμναστή για να αποφύγεις τραυματισμούς.
  • Άλλαζε τακτικά στόχο: Εάν για παράδειγμα τους τελευταίους έξι μήνες έδινες περισσότερη βάση στο να δυναμώσεις τους μυς σου, ίσως είναι ώρα να δουλέψεις λίγο την ευκινησία σου. Η αλλαγή του ρυθμού που θ’ ακολουθείς σε συνδυασμό με το διαφορετικό είδος γυμναστικής και το καινούργιο σετ ασκήσεων που θ’ ακολουθήσεις σίγουρα θα σε βοηθήσει να ξαναβρείς το ενδιαφέρον σου για το γυμναστήριο.

Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι, μη διστάζεις. Στείλε μου την απορία σου κι εγώ θα την προωθήσω στον κατάλληλο άνθρωπο.

Σε φιλώ,

Ελένη

Advertisements

6 thoughts on “Το μαγιό περιμένει. Ποια προγράμματα γυμναστικής να διαλέξεις;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s