Κρεμασμένα μπράτσα και χαλάρωση; Προλαβαίνεις να το διορθώσεις!


Για να μην είμαι εκτός πραγματικότητας, ας ξεκινήσουμε με μια παραδοχή: Τα κρεμασμένα μπράτσα και η χαλάρωση είναι ένα θεματάκι για όλες τις γυναίκες, από 25 έως 105 ετών, λιγότερο ή περισσότερο ανάλογα με το πόσο γυμνάζονται.

Ας κάνουμε και μια δεύτερη παραδοχή: Αν δεν γίνεις επαγγελματίας αθλήτρια, ή αν δεν αφιερώνεις ένα δίωρο για γυμναστική κάθε μέρα, δεν πρόκειται να αποκτήσεις τα σφιχτά μπράτσα που ονειρεύεσαι.

Δικέφαλοι τρικέφαλοι μπράτσα

Τι σημαίνει αυτό; Παρατάμε το θέμα και συνεχίζουμε όπως μπορούμε; Όχι, δεν θα σου πω αυτό. Απλά πρέπει να έχουμε ρεαλιστικές προσδοκίες από την άσκηση που κάνουμε.

Τέλος οι εισαγωγές και επιστροφή στην άσκηση που θα σε βοηθήσει να απαλλαγείς -στο βαθμό του δυνατού- από τα κρεμασμένα μπράτσα και τη χαλάρωση. Τα ακόμη καλύτερα νέα είναι πως έχουμε περίπου 4 μήνες μέχρι να φορέσουμε φανελάκια και μαγιό και ναι, προλαβαίνεις αν ξεκινήσεις σήμερα.

Η άσκηση που θα σου προτείνω ανεπιφύλακτα είναι το TRX (για να μην επαλαναμβάνομαι διάβασε εδώ τους λόγους που κάνουν το TRX τόσο μοναδικό). Οι ιμάντες του TRX και ένας καλός προπονητής θα σε βοηθήσουν να δεις απίστευτη αλλαγή στο σώμα σου μέσα σε λίγες εβδομάδες, ενώ δύο προπονήσεις την εβδομάδα είναι αρκετές (ιδανικό δηλαδή κι αν δεν έχεις πολύ χρόνο).

Δεν θέλεις να κάνεις TRX; Πάρε στο σπίτι σου ένα σετ βαράκια, αλλά όχι τύπου 1,5 κιλό γιατί έτσι δεν κάνουμε τίποτε αγαπητή αναγνώστρια! (Δεν κάνω την έξυπνη, κι εγώ πρόσφατα το έμαθα αυτό!) Πάρε τουλάχιστον 2 κιλά και κατά προτίμηση πάρε δύο σετ, ένα 2κιλο και ένα 3κιλο. Ξεκίνα να κάνεις κάθε μέρα ασκήσεις για τα χέρια, για τους δικεφάλους και τους τρικεφάλους και την πλάτη, από 3 σετ των 12-15 επαναλήψεων. Για να γίνει δουλειά, θα πρέπει να  «βγάζεις» με δυσκολία τις τελευταίες 3-4 επαναλήψεις. Δεν θα χρειαστείς πάνω από 5 λεπτά τη μέρα αλλά είναι σημαντικό να είσαι συνεπής.

Δεν θέλεις να πάρεις βαράκια; Δοκίμασε αυτές τις δύο πολύ αποτελεσματικές ασκήσεις και αν είσαι συνεπής θα δεις διαφορά μέχρι το καλοκαίρι.

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Αν θέλεις να πάρεις ιδέες για ασκήσεις με βαράκια, μπες απλά στο shape.gr και θα βρεις πολλές και τεσταρισμένες επιλογές!

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s