Γιατί δεν γιορτάζω τον Άγιο Βαλεντίνο


Με τόσους έρωτες και λουλούδια που έχω γράψει και μοιραστεί μαζί σου εδώ κατά καιρούς, ίσως φαίνεται παράξενο να δηλώνω ότι δεν γιορτάζω τον Άγιο Βαλεντίνο. Η αλήθεια όμως είναι  αυτή. Και -προφανώς- δεν θα σου πω ότι δεν τον γιορτάζω «επειδή οι ερωτευμένοι γιορτάζουν κάθε μέρα»! Ουσιαστικά, δεν ξέρω γιατί δεν τον γιορτάζω, αλλά είναι κάτι που έχει ξεκινήσει πολλά χρόνια τώρα.

Άγιος Βαλεντίνος

Μου θυμίζει την άρνηση που έχω και για τις γιορτές και για όλες τις «ξεχωριστές» μέρες του χρόνου – όπου πρέπει όλοι να νιώθουμε κάπως, να είμαστε ντυμένοι κάπως, να πηγαίνουμε κάπου, να τρώμε κάτι. (Η μοναδική ίσως εξαίρεση είναι η Τσικνοπέμπτη που την τιμώ ιδιαιτέρως ως ακλόνητη κρεατοφάγος!)

Είναι μάλλον αυτό το μαζικό που με απωθεί, τα αρκουδάκια, οι καρδούλες, οι διαφημίσεις για τα λουλούδια και τις σοκολάτες, τα εστιατόρια που βγάζουν ειδικά μενού για τους ερωτευμένους…

Κι αν τέλος πάντως αποφασίσω ποτέ να τον γιορτάσω θα είναι με τον δικό μου τρόπο, που δεν θα συμπεριλαμβάνει λουλούδια, καρδούλες, σοκολάτες και ρομαντικά δείπνα. Να, τώρα που το σκέφτομαι, θα μπορούσα να πάρω τον άντρα μου και να πάμε να χτυπήσουμε δύο, τρία, τέσσερα τσιπουράκια έτσι για το καλό με κάνα μεζέ για να κάνουμε προθέρμανση και για την Τσικνοπέμπτη!

Σε φιλώ και σου εύχομαι να γιορτάζεις ή να μη γιορτάζεις τον Άγιο Βαλεντίνο όπως ακριβώς κάνεις κέφι!

Ελένη

Υ.Γ. Άλλο ένα ασυνάρτητο κείμενο! Νομίζω θα πρέπει να φτιάξω ειδική ενότητα για αυτά…

Υ.Γ. 2 Κι επειδή μάλλον είμαι εκ φύσεως αντιδραστική, διάλεξα ένα τραγούδι χωρισμού από τη Νατάσσα Μποφίλιου για τα Μεθύσια!

 

4 thoughts on “Γιατί δεν γιορτάζω τον Άγιο Βαλεντίνο

  1. Σε λιγο ασχετο χρονο το διαβασα το αρθρο σου! Λοιπον εγω φετος γιορτασα! Και πραγματικα το απολαυσα! Στο σπιτι βεβαια ( εχουμε κ μικρα παιδια 🙂 ), αλλα ημασταν τοσο οργανωμενοι κ περασαμε τοσο υπεροχα που ανυπομονουμε να το ξανακανουμε κ χωρις αφορμη! Εφραψα και αρθρο για τους λογους! Αυτο: https://www.violetmimosa.com/el/2017/02/13/gia-poious-logous-tha-giortaso-fetos-tou-agiou-valentinou/

    Μου αρέσει!

  2. Χα! Τι να πει η αρχοντιά μου που από φοιτήτρια (και στο Παρίσι!) έπαψα συνειδητότατα να γιορτάζω ρεβεγιόν,
    πασχαλινά γλέντια, επετείους (εκτός του γάμου μου!) Αγίους Βαλεντίνους, αλλά γιορτάζω γενέθλια… όλα ακόμα και του blog μου! 😛

    ΑΦιλάκια και όπως μας αρέσει! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

