Ήθελα μόνο ένα αφράτο, ελαφρύ κέικ


Γύρισα από τη δουλειά λαχταρώντας ένα αφράτο, πουπουλένιο, λευκό κέικ αλλά κυρίως ένα ελαφρύ κέικ που να μπορώ να τρώω χωρίς τύψεις με το απογευματινό μου μαντζουνοαφέψημα*.

Και αφού κοίταξα από δω κοίταξα από κει διάφορες συνταγές, είπα, δε βαριέσαι, θα φτιάξω ένα χωρίς συνταγή:

Ίσως από τα πιο αποτυχημένα μου κέικ - μου θύμισε όταν είχε μικρός ο γιος μου αλλεργία στο αβγό και προσπαθούσα να φτιάξω κέικ χωρίς αβγά!
Ίσως από τα πιο αποτυχημένα μου κέικ – μου θύμισε όταν είχε μικρός ο γιος μου αλλεργία στο αβγό και προσπαθούσα να φτιάξω κέικ χωρίς αβγά!

Χτύπησα ασπράδια μόνο, δυο κουταλιές βούτυρο με 3 κουταλιές ζάχαρη, μισό γιαούρτι στραγγιστό 2% λιπαρά που μου είχε μείνει, μπέικιν πάουντερ, λίγο αλεύρι και ούτε μισή κούπα γάλα. Α, έβαλα και ένα φακελάκι βανίλια με άρωμα μαστίχας.

Το μείγμα πολλά υποσχόμενο και ροδοψήθηκε στα 40 λεπτάκια.

Σερβίρω το μαντζουνοαφέψημά* μου η κυρία, κόβω και ένα μεγάλο κομμάτι κέικ καυτό καυτό, ένεκα η λιγούρα,  και τρώω την πρώτη μπουκιά. Πίκρα πήρα φίλη μου, μεγάλη πίκρα! Τι να πω ότι έφταιγε για το αποτυχημένο κέικ; Η μαστίχα που προφανώς η δόση ήταν για ένα κιλό κέικ όχι για τη δική μου μισοριξιά, η έλλειψη ζάχαρης, ή που είχε γίνει σπογγοειδές το καημένο;

Προσπάθησα να το σώσω με ζάχαρη άχνη, και το ότι είχε γίνει λίγο φλατ δεν θα με πείραζε, αλλά αυτή η πίκρα της μαστίχας δεν παίζεται. Όσο τρελαίνομαι για το άρωμά της, ένα λάθος αν κάνεις στη δοσολογία, πάει το γλυκό.

Έτσι και το δικό μου βρήκε το δρόμο για τα σκουπίδια. Και εις άλλα με υγεία.

Αν όμως έχεις καμιά συνταγούλα έτσι όπως την ονειρεύτηκα, εδώ είμαστε, έτσι;

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Για το ματζουνοαφέψημά μου θα σου πω άλλη μέρα…

4 thoughts on “Ήθελα μόνο ένα αφράτο, ελαφρύ κέικ

  1. Μη γράψω εγώ για τα πόσα κέικ έχω πετάξει…. πέρασε μια φάση που στα 5 κεικ που επιχειρούσα να φτιάξω τα 3 τα πεταγα!!
    Αλλά τι σημασία έχουν αυτά;;; Η εμπειρία!! χα χα χα

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

