Πώς να μιλήσουμε στα παιδιά για τον έρωτα;


Πώς να μιλήσεις στην έφηβη κόρη σου για τον έρωτα (τους έρωτες); Πώς να παρηγορήσεις την απώλεια του (μεγάλου) έρωτα σε ένα 15χρονο παιδί; Τι να πεις όταν νομίζεις πως όλα αρχίζουν και τελειώνουν στα 16; Υπάρχουν σωστά και λάθος λόγια;

Με τίτλο Let' s talk about love baby, στο θεατρικό μου σκετσάκι όπου πρωταγωνιστεί ο Χρήστος Σπανός προσπαθώ να ανακαλύψω κι εγώ πώς πρέπει να μιλάω στην έφηβη κόρη μου για τους έρωτες και άλλα μαρτύρια!
Με τίτλο Let’ s talk about love baby, στο θεατρικό μου σκετσάκι όπου πρωταγωνιστεί ο Χρήστος Σπανός προσπαθώ να ανακαλύψω κι εγώ πώς πρέπει να μιλάω στην έφηβη κόρη μου για τους έρωτες και άλλα μαρτύρια!

Όλα αυτά και ακόμη περισσότερα θα συζητήσει η ψυχολόγος Αλεξάνδρα Καππάτου με γονείς μικρών και μεγαλύτερων παιδιών, την Κυριακή το απόγευμα στο δημαρχείο του Χολαργού.

Στην εκδήλωση με προσκάλεσε η αγαπημένη μου συνάδελφος Φλώρα Κασσαβέτη να συμμετέχω με τον δικό μου τρόπο: Έκανα την πρώτη μου απόπειρα συγγραφής ενός θεατρικού σκετς που θέτει και εμμέσως απαντά στα παραπάνω ερωτήματα με τα οποία θα βρεθούμε κάποια στιγμή αντιμέτωποι όλοι οι γονείς.

Σας περιμένουμε!

4 thoughts on “Πώς να μιλήσουμε στα παιδιά για τον έρωτα;

  1. Και πάλι μπράβο Ελένη! 😀
    Τώρα, αν με ρωτήσει κανείς τι νομίζω περί ερώτων κλπ και ως γιαγιά, θα πω, πως παθαίνοντας μαθαίνεις και κανένα βιβλίο ή ψυχολόγος δεν μπορεί να κάνει τη «δουλειά» για σένα… Το κομμάτι που όμως πρέπει να συζητηθεί είναι οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν όταν ερωτεύεσαι και έχεις το νου σου «αλλού για αλλού»! 😛
    Η εξαιρετική αυτή εκδήλωση είμαι σίγουρη πως πρώτα θα βοηθήσει τους γονείς (αν έρθουν και μπαμπάδες που συνήθως απέχουν!) γιατί σε όλες τις ηλικίες «κινδυνεύεις» να ερωτευτείς και αυτοί οι έρωτες είναι και οι πιο οδυνηροί! 😉
    ΑΦιλάκια καλή δύναμη και καλή επιτυχία! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Ελπίζω να έρθουν και μπαμπάδες – άλλωστε το μικρό θεατρικό σκετς που έγραψα έχει πρωταγωνιστή έναν μπαμπά και την κόρη του.

      Μου αρέσει!

  2. Μπράβο Ελένη μου! Πολύ ενδιαφέρουσα η συγκεκριμένη πρωτοβουλία! Πέρα από το ψυχολογικό κομμάτι, το οποίο είναι αναμφισβήτητα σημαντικό και θέτει τις βάσεις για τη μετέπειτα ερωτική ζωή των ενήλικων πλέον παιδιών μας, πόσο χρήσιμο αλήθεια είναι να μιλήσουν όντως και επιτέλους οι γονείς με τα εφηβάκια τους. Πόσα πράγματα θα αποφεύγονταν με αυτόν τον τρόπο (π.χ. ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες, εκτρώσεις, ψυχικές και σωματικές κακοποιήσεις)……Μπράβο και πάλι μπράβο!

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αλεξάνδρα μου. Κι εγώ, επειδή έχω έφηβη κόρη, για τους ίδιους λόγους που αναφέρεις ασχολήθηκα με το συγκεκρίμενο project.
      Καλημέρα 🙂

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

