Σοκολατένιο κέικ χωρίς θερμίδες


Άτιμη λιγούρα! Δεν ξέρω πότε σε χτυπάει εσένα, εμένα μου δίνει μία και με βγάζει νοκ άουτ μια δυο ώρες μετά το μεσημεριανό φαγητό. Και τότε όχι μόνο θέλω κάτι γλυκό, αλλά ζυμαρένιο γλυκό – ναι, φίλη μου, είμαι από τις γυναίκες που δεν λυγίζω στη θέα μιας σοκολάτας… (Αν και τώρα τελευταία έχει συγκινήσει τους γευστικούς μου κάλυκες η ΙΟΝ γάλακτος με στέβια.) Πάμε όμως στη λιγούρα ξανά.

Πριν από λίγες μέρες έφτιαξα μπράουνις για τα παιδιά και αποφάσισα να φτιάξω κι ένα light σοκολατένιο κέικ χωρίς θερμίδες! Ευκολάκι, τη συνταγή την είχα. Τουτέστιν:

κέικ σοκολάτας

3 γεμάτα φλ. φαρίνα

6 κ.σ. κακάο

1,5 φλ. ζάχαρη

10 κ.σ. σπορέλαιο

2 βανίλιες

ξύσμα από ένα πορτοκάλι

2 φλ. χλιαρό νερό

1 κ.γ. μαγειρική σόδα

2 κ.σ. ξύδι

Λοιπόν, ανακατεύεις σε ένα μπολ όλα τα στερεά και μετά προσθέτεις τα υγρά και τα ομογενοποιείς. Εξαιρετικά απλό. Ψήνεις το κέικ σου στους 170 βαθμούς μέχρι να γίνει – γύρω στα 35-40′ βύθισε ένα μαχαίρι στο κέντρο του κι αν βγει καθαρό το κέικ είναι έτοιμο.

Εντάξει, όμως, θερμίδες μπορεί να μην έχει -ουσιαστικά έχει ελάχιστα λιπαρά και όχι-τόσο-ελάχιστη ζάχαρη, από γεύση όμως πώς είναι; Θα είμαι ειλικρινής μαζί σου. Ξέχασα να βάλω πορτοκάλι (για την ακρίβεια είδα ότι το έγραφε τώρα που αντιγράφω τη συνταγή!) και η σόδα και το ξύδι μου μύριζαν – και τα δύο ή το ένα από τα δύο, δεν ξέρω. Όταν το ξαναφτιάξω θα τα αφαιρέσω και στη θέση τους θα βάλω 1 κ.γ. μπέικιν πάουντερ – και το πορτοκάλι. Νομίζω θα γίνει πολύ καλύτερο και σου συστήνω να το δοκιμάσεις με αυτή την παραλλαγή.

Αν το φτιάξεις έτσι, pls πες μας πώς σου φάνηκε.

Σε φιλώ,

Ελένη

 

 

2 thoughts on “Σοκολατένιο κέικ χωρίς θερμίδες

  1. Το φτιάχνουμε πολύ συχνά!
    Και εγώ δεν την θέλω τη σόδα ,βάζω ένα γεμάτο κουταλάκι μπέικιν.
    Επιπλέον μπορείς το ένα φλυτζάνι αλεύρι να είναι ολικής αλέσεως.
    Και να μειώσεις λίγο την ζάχαρη στην ζύμη και το κακάο, αλλά να κοσκινήσεις από πάνω άχνη ζάχαρη για να γλυκάνει.
    Χωρίς θερμίδες δεν το λέω αλλά το βρίσκω μια καλή νηστίσιμη λύση.

    Καλή εβδομάδα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

