Το πιο εύκολο αυγολέμονο


Από τη μαμά μου είχα μάθει την κλασική διαδικασία για να φτιάχνω αυγολέμονο για τις σούπες και τα φαγητά μας: Χτύπημα καλό τα ασπράδια μέχρι να φουσκώσουν (δηλαδή τρελό πόνο στο χέρι!) και μετά προσθέτεις τους κρόκους, το χυμό λεμονιού και στη συνέχεια λίγο λίγο το ζεστό ζουμάκι για να μην κόψει το αυγολέμονο.

αυγολέμονο

Καλά μέχρι εδώ; Μέχρι που μια μέρα μια φίλη μου που μαγειρεύαμε μαζί έκανε το εξής ριζοσπαστικό: έριξε τα αβγά ολόκληρα μέσα στο μούλτι. Τα χτύπησε μέχρι να φουσκώσουν και μετά έριξε μέσα το λεμόνι και σιγά σιγά το ζουμάκι και τσουπ, στην κατσαρόλα.

Το αποτέλεσμα: Βελούδινο, λεπτόρρευστο αυγολέμονο χωρίς καθόλου κόπο. Το πιο εύκολο αυγολέμονο της ζωής σου. Παρακαλώ!!! Πάω τώρα να αυγοκόψω τα γιουβαρλάκια μου.

Σε φιλώ,

Ελένη

 

2 thoughts on “Το πιο εύκολο αυγολέμονο

  1. Ωραίο κόλπο!
    Έτσι τα φτιάχνω και εγώ τελευταία,
    μόνο που πρέπει να έχει κρυώσει λίγο η σούπα,
    (οπως και σε κάθε αυγολέμονο)
    αλλιώς υπάρχει κίνδυνος να «κόψει» το αυγό (την έχω πατήσει 🙂

    καλημέρα, Ελένη μου!

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

