Δεν βγάζεις τη μέρα; Φάε μια μπάλα ενέργειας!


Ό,τι έχει μέσα στη λέξη “ενέργεια” μου φαίνεται θαυματουργό αυτή την περίοδο της ζωής μου. Το 24ωρο είναι λίγο, το 7ωρο που συνήθως καταφέρνω να κοιμηθώ είναι ελάχιστο, οι υποχρεώσεις τρελές και άπειρες και -γμτ! θέλω να έχω χρόνο και διάθεση για να κάνω όλα όσα μου αρέσουν και απολαμβάνω!

Να μη μακρηγορώ, ξέρω τι μου λείπει ή τι θα μπορούσε να μου φανεί πολύ χρήσιμο: λίγη παραπάνω ενέργεια! Και επειδή είμαι και τύπος των σνακ και του τσιμπολογήματος και επειδή προσπαθώ να τρώω υγιεινά για να βοηθάω τις γυμναστικές μου και όλα τα υπόλοιπα (ουφ, μεγάλη πρόταση με πολλά “και”) νομίζω ότι βρήκα τη λύση: μπάλες ενέργειας.

Μπάλες ενέργειας με μπανάνα και μάκα
Μπάλες ενέργειας με μπανάνα και μάκα

3 λόγοι για να φτιάξεις μπάλες ενέργειας;

  • Είναι βολικές γιατί τις φτιάχνεις κάθε μερικές μέρες, τις συντηρείς στο ψυγείο και τις κουβαλάς μαζί σου για κάθε στιγμή που θα χρειαστείς τόνωση.

  • Είναι στην ουσία συμπυκνωμένες “βόμβες” ενέργειας και θρεπτικών συστατικών, όπως βιταμίνες, μέταλλα, καλά λιπαρά, φυτικές ίνες και ο κατάλογος είναι ατελείωτος.

  • Αν μπεις στη διαδικασία, θα ανακαλύψεις πως δεν θα βαρεθείς ποτέ γιατί μπορείς να κάνεις ατελείωτες παραλλαγές από μπάλες ενέργειας.

  • Προφανώς είναι ένα υγιεινό σνακ για μεγάλους και παιδιά – παίξε λίγο με τα συστατικά και θα πετύχεις την τέλεια γεύση για να αγαπήσουν και τα παιδιά σου τις μπάλες ενέργειας!

Οι μπάλες ενέργειας που (θα) φτιάξω

Σου λέω εγώ ψέματα; Ποτέ! Βρήκα τις τέλειες μπάλες ενέργειας, ανακάλυψα ταυτόχρονα και ένα τέλειο blog που ταιριάζει με το νέο υγιεινό/αθλητικό μου κόλλημα: είναι το The Saucha Life που μου έδωσε πολλές ιδέες.

Προς το παρόν θα δοκιμάσω τις μπάλες ενέργειας με μπανάνα και μάκα γιατί εκτός από το μάκα έχω όλα τα άλλα υλικά στο σπίτι μου. Αν τυχόν δοκιμάσεις πριν από μένα μπάλες ενέργειας της Κορίνας, της κοπέλας που έχει φτιάξει το blog, πες μου σε παρακαλώ πώς είναι!

Σε φιλώ,

Ελένη

Σχολιάστε

