Τι ωραίο που ήταν το 2016!


Το 2016 ήταν μια ωραία χρονιά. Ήταν μια χρονιά που για μένα και την οικογένειά μου κύλησε σαν το νερό στα φθινοπωρινά ρυάκια, γαλήνια, ήρεμα, νωχελικά. Χωρίς ρέματα, χωρίς κύματα, χωρίς να σκαλώσει η ροή του σε παρασυρμένες πέτρες και σπασμένα κλαδιά.

2017
Ήταν μια χρονιά που δεν έχω πολλά να θυμηθώ – δεν συνέβη τίποτε τόσο αξιομνημόνευτο. Είμαστε όλοι υγιείς, σωματικά και ψυχικά (καλά, για το δεύτερο θα δείξει ο χρόνος!), κουρασμένοι επειδή έχουμε τις δουλειές μας και σπίτι και παιδιά να φροντίσουμε οι ενήλικες, τα παιδιά κατάκοπα από τις πολλές εξόδους με έχω χάσει το μέτρημα πόσες παρέες ο φοιτητής υιός και η έφηβη κόρη από τα απανωτά τηλεφωνήματα, τις ομαδικές συζητήσεις στα λογής λογής inbox και από το διάβασμα για το σχολείο και το φροντιστήριο. Υπέροχα πράγματα, δηλαδή.

Τι άλλο να σκεφτώ για το 2016. Να το πω μια βαρετή χρονιά. Δόξα τω Θεώ, ήταν αρκετά βαρετή χρονιά!

Και γιατί το χαίρεσαι κυρία μου, θα με ρωτήσεις. Γιατί τα έχω δει και τα χαΐρια άλλων χρόνων που μας ήρθαν ένα σωρό συναρπαστικά και τρομαχτικά μαζεμένα, δύσκολο να ξεχωρίσεις τα καλά από τα κακά, τον τρόμο από το δέος και έμαθα με τον σκληρό τρόπο ότι οι αλλαγές και οι κορυφώσεις σε αυτή τη ζωή δεν είναι πάντα για καλό.

Η καθημερινότητα, η γαλήνη, η οικεία επανάληψη δεν είναι και τόσο κακά αν το καλοσκεφτείς.

Γι’ αυτό για το 2017 εύχομαι να κυλήσει ήρεμα και όμορφα. Καλοδεχούμενες οι υπέροχες και μοναδικές στιγμές που μου επιφυλάσσει, καλοδεχούμενα όμως και τα ανιαρά βράδια που θα ξαπλώνω κουρασμένη στον καναπέ, αφού έχω επιστρέψει από τη δουλειά μου, αφού έχω μαγειρέψει για τα παιδιά και τον άντρα μου και αφού έχω πάει στο γυμναστήριό “μου”. Εκείνα τα βράδια που δεν θα συμβαίνει τίποτε εντυπωσιακό και διαφορετικό. Που δεν θα έχω να βγω, να ντυθώ και να στολιστώ, που δεν θα περιμένω κάτι παρά μόνο να τελειώσει η ταινία για να ξαπλώσω στο ζεστό μου κρεβατάκι, μαζί με τον συνοδοιπόρο μου σε αυτή τη ζωή.

Γιατί, όσο το σκέφτομαι, όλα αυτά τα ανιαρά, βαρετά και κουραστικά που αναφέρω παραπάνω είναι το κουκούτσι της ζωής!

Σε φιλώ και σου εύχομαι το 2017 να είναι μια χρονιά που θα τη θυμάσαι για όλους τους καλούς λόγους.

Ελένη

Υ.Γ. Αν το σκεφτώ, υπήρξαν μέσα στο 2016 στιγμές μοναδικές, υπέροχες, αξιομνημόνευτες, που έκαναν τις χμ, περίπου 350 υπόλοιπες μέρες και νύχτες του χρόνου να περνάνε καλύτερα και με βοήθησαν να νιώθω ότι υπάρχω ή ότι έχω λόγο ύπαρξης. Αλλά επίτρεψέ μου να τις κρατήσω για μένα.

4 thoughts on “Τι ωραίο που ήταν το 2016!

  1. Αγαπημένη Ελένη!
    Εύχομαι έτσι ήσυχα, γαλήνια μπορώ να πω, να κυλήσει το 2017 και έτσι θα είναι, γιατί είναι πιο πολύ στο χέρι μας απ΄ ότι νομίζουμε! 😛
    Τίποτα δεν είναι τυχαίο, ακόμα και αυτά που νομίζουμε πως τυχαία έρχονται στη ζωή μας…
    Όταν ανακαλύψει κανείς πως ότι ζητάει απ΄ έξω βρίσκεται μέσα του, ακόμα και το πιο δυσάρεστο αλλιώς αντιμετωπίζεται!
    Χαίρομαι που σε γνώρισα έστω μέσα απ΄τα blogs μας και εύχομαι να είσαι πάντα καλά για να μπορούμε ν’ ανταλλάσσουμε από τα πιο απλά μέχρι αυτά που η ζωή έρχεται να μας διδάξει! 😉
    Χαίρομαι που αντιμετωπίζεις τόσο όμορφα τα παιδιά σου και να ξέρεις πως δεν θα σε απογοητεύσουν γιατί μεγάλωσαν με κατανόηση και Αγάπη!
    Χρόνια μας πολλά με Αγάπη, υγεία, χαρά και ευγνωμοσύνη στη ζωή!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! ❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Γλυκιά μου μαγισσούλα!Τα λόγια σου με συγκινούν πολύ. Σε ευχαριστώ για όλα τα καλά που μου γράφεις και για την όμορφη συντροφιά που μου κρατάς με τις αναρτήσεις σου. Η «γνωριμία» μας ήταν πράγματι ευτυχές γεγονός!
      Σου εύχομαι το 2017 να είναι μια χρονιά γεμάτη όμορφες στιγμές, πολλή αγάπη, ελπίδα και αισιοδοξία – και βέβαια υγεία για εσένα και όλη σου τη μεγάλη οικογένεια!
      Φιλιά πολλά πολλά

      Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

