Τα πιο λαχταριστά μελομακάρονα


Τα πιο λαχταριστά μελομακάρονα που έχω δει ποτέ μου, μου τα έφερε η φίλη/κουμπάρα μου παραμονές Χριστουγέννων στο σπίτι μου. Έβλεπα την πιατέλα που κρατούσε με προσοχή μην της πέσει το τέλειο πυργάκι από λαχταριστά μελομακάρονα και μου έτρεχαν τα σάλια, αγαπημένες μου.

melomakarona

Τα στολίσαμε στο κέντρο του τραπεζιού και τα θαυμάζαμε, γύρω γύρω όλοι. Και όταν ήρθε η ώρα να τα δοκιμάσουμε, δεν άργησε η ώρα αυτή γιατί δεν κρατιόμασταν, ο πρώτος που άπλωσε το χέρι του να πάρει ένα μελομακάρονο έμεινε με το χέρι κολλημένο στο πυργάκι και σχεδόν σήκωσε την πιατέλα προσπαθώντας να πάρει το μελομακάρονό του.

Ουπς! Ένας ένας αρχίσαμε να εξερευνούμε το φαινόμενο κολλημένα μελομακάρονα. Τα λαχταριστά μελομακάρονα, με το μέλι να λαμπυρίζει επάνω τους είχαν τελικά… καραμελώσει και είχαν γίνει ένα ακλόνητο, ενιαίο, ακούνητο βουναλάκι – εντυπωσιακό μεν στην όψη, αδύνατο όμως να το φας!

Εκείνα τα Χριστούγεννα ανακαλύψαμε στην πράξη πως ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός αλλά την ιστορία αυτή τη θυμόμαστε κάθε χρόνο με την παρέα μας και γελάμε – τρώγοντας και πάλι λαχταριστά μελομακάρονα αλλά όχι καραμελωμένα!!!

Σε φιλώ και σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα

Ελένη

Υ.Γ. Τα μελομακάρονα τα φάγαμε παρόλα αυτά! Τα βράσαμε όπως ήταν έτσι όλα μαζί για μερικά λεπτά σε νερό και μετά τα βγάλαμε με την τρυπητή κουτάλα. Δεν ήταν τόσο υπέροχα όσο θα έπρεπε, ήταν όμως αρκετά «μελομακάρονα» και τα απολαύσαμε.

 

Σχολιάστε

