Για ένα μελομακάρονο


Το σκεφτόμουν δύο ολόκληρες μέρες – και εντεκάμισι μήνες. Αυτό το υπέροχο, ζουμερό, γλυκό -αλλά όχι πολύ γλυκό-, σιροπιαστό αλλά και τραγανό, αρωματικό, χριστουγεννιάτικο μελομακάρονο.

μελομακάρονα

 

Που θα το απολάμβανα με μικρές μικρές μπουκιές μετά το φαγητό μου μαζί με τον απογευματινό καφέ. Και παίρνω την απόφαση να ανοίξει η σεζόν με τα μελομακάρονα -και οι κουραμπιέδες μου αρέσουν, αλλά χωρίς το αμύγδαλο και δυσκολεύομαι να τους βρω, οπότε μένω στα μελομακάρονα.

Και έχω αποφασίσει πότε θα πάω να αγοράσω, γιατί βαριέμαι και να τρέχω, μετά το γυμναστήριο στο Βενέτη που έχουμε από κάτω – )Φοβερό; Βενέτης κάτω από το γυμναστήριο; Τι παιχνίδια μας παίζει η μοίρα;)

Και παρκάρω στο γυμναστήριο και… (Χα! Αυτό είναι δάκτυλος της Δέσποινας που μου έχει δώσει την ωραία μου διατροφή) συνειδητοποιώ ότι δεν έχω πάρει πορτοφόλι μαζί μου.

Ανεβαίνω να κάνω πρόγραμμα λέγοντας στον εαυτό μου ότι δεν πειράζει, θα πάρω αύριο τα μελομακάρονά μου… και μετά λέω στη φίλη μου την Αθηνά που ήμασταν ξαπλωμένες δίπλα δίπλα αν έχει να μου δανείσει λεφτά για να πάω να τα πάρω ASAP!

Και προφανώς πήγα και προφανώς πήρα και προφανώς έφαγα! (Εσύ, Δέσποινα, δεν διαβάζεις!)

Καλές γιορτές να έχουμε λοιπόν!

Σε φιλώ,

Ελένη

 

7 thoughts on “Για ένα μελομακάρονο

  1. Αγαπητή μου Ελένη, νομίζω πως ΠΡΕΠΕΙ να φας όσα μελομακάρονα τραβάει η όρεξη σου! Χωρίς ενοχές ! (Ξέρω… διαβάζει και η Δέσποινα…) Γιατί και εγώ να σου πω, τα τρώω και «με τρώνε»! ‘Αλλωστε βρε Ελένη μου, πόσο θα κρατήσουν οι γιορτές και τα μελομακάρονα;πόσες απολαύσεις μας έχουν απομείνει; Θα γυρίσουμε σύντομα στην καθημερινότητα, εσύ στις γυμναστικές σου και στις ωραίες διατροφικές σου συνήθειες και όλα θα γίνουν όπως πριν!
    χχχ

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

