Δεν μπορείς να ανοίξεις την @#$%^^ τη συσκευασία;


Λες και τα ακουστικά για το κινητό σου είναι το ιερό δισκοπότηρο, τέτοια συσκευασία έχουν. Και όχι μόνο τα ακουστικά και οι θήκες, αλλά και τα μικροπαιχνίδια του παιδιού –καλά, αν έβαζα όλα τα ψιψιψόνια που έχω ανοίξει στη ζωή μου σε συσκευασίες από κούκλες και κουκλόσπιτα και δράκους και δεινοσαύρους και όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια θα έφτανα μέχρι τη Θεσσαλονίκη!- και διάφορα εργαλεία κουζίνας και ένα σωρό άλλα αντικείμενα που νομίζεις ότι θα κόψεις τελικά τα χέρια σου μέχρι να καταφέρεις να ανοίξεις τη συσκευασία τους.

Διάβασα όμως το tip που εξασφαλίζει την ασφάλεια των χεριών σου και σε γλιτώνει από μια επισκεψούλα για ράμματα στα επείγοντα!

Το πρόβλημα είναι αυτό και η τσαντισμένη κοπέλα θα μπορούσα να είμαι εγώ!
Το πρόβλημα είναι αυτό και η τσαντισμένη κοπέλα θα μπορούσα να είμαι εγώ!

Η λύση έχει όνομα και αυτό είναι “ανοιχτήρι κονσέρβας”.

Η λύση είναι αυτή, γιατί με μαχαίρια, ψαλίδια, κλαδευτήρια και κοπίδια δεν τα βλέπω καλά τα δαχτυλάκια σου!
Η λύση είναι αυτή, γιατί με μαχαίρια, ψαλίδια, κλαδευτήρια και κοπίδια δεν τα βλέπω καλά τα δαχτυλάκια σου!

Ε, μα, πια!

Σε φιλώ,

Ελένη

Σχολιάστε

