Οι μικρές πολυτέλειες που δικαιούσαι + Διαγωνισμός με δώρα Tesori d’Oriente Japanese Rituals


Αν κάτι δεν στερώ από τον εαυτό μου αυτή την περίοδο της ζωής μου είναι οι μικρές πολυτέλειες – και κυρίως αυτές που μου φτιάχνουν το κέφι και τη μέρα. Τι εννοώ μικρές πολυτέλειες; Από τις πιο εγκεφαλικές απολαύσεις όπως να ξαπλώσω στον καναπέ και να διαβάσω το βιβλίο μου για κάνα δίωρο το μεσημέρι της Κυριακής ενώ τα ασιδέρωτα μου κλείνουν το μάτι -άδικος κόπος, παιδιά!-,  μέχρι τις πολυτέλειες των αισθήσεων, όπως να κάνω ένα μανικιούρ της προκοπής ή να απολαύσω ένα αφρόλουτρο κανονικό. Και όταν λέω κανονικό δεν εννοώ απαραίτητα το τρίπτυχο γεμάτη μπανιέρα, άλατα, άφθονος χρόνος αλλά τουλάχιστον να μην κάνω ένα ντους τρέχοντας σαν να με κυνηγάνε.

Φαντασιώσεις...
Φαντασιώσεις…

Χθες ξεκίνησα τη μέρα μου δοκιμάζοντας ένα αφροντούς που μου στείλανε στο περιοδικό (τα καλά του επαγγέλματος!) από τη σειρά Tesori d’Oriente Japanese Rituals. Εντάξει λοιπόν, σκέφτηκα, αφού δεν μπορώ να ταξιδέψω με το σώμα, ένεκα η φτώχεια, ας ταξιδέψω με τις αισθήσεις. Η σειρά αυτή μας ταξιδεύει στην Ιαπωνία, εκεί που τα τελετουργικά της καθημερινής φροντίδας συμφωνούν απόλυτα με τη νέα μου υπόσχεση να προσφέρω στον εαυτό μου μικρές πολυτέλειες κάθε μέρα. Και ναι, βρε κορίτσια, το απόλαυσα. Μου άρεσε το λουλουδένιο άρωμα (πιο έντονο όσο πλενόμουν, διακριτικό και φρέσκο μετά που κράτησε καιΑΦΟΥ έβαλα κρέμα σώματος την οποία δεν παραλείπω ποτέ!), μου άρεσε η υφή του αλλά κυρίως μου άρεσε ότι αυτό το αφρόλουτρο με την πολύ σπέσιαλ συσκευασία μου έφτιαξε τη μέρα γιατί ήταν η αφορμή να κάνω κάτι για μένα. Και το κερασάκι στην τούρτα; Μετά που βγήκα και σκουπίστηκα ψεκάστηκα με το άρωμα της ίδιας σειράς και πήρα μαζί μου αυτή την αίσθηση ευεξίας που μου είχε δημιουργήσει.

Ψάξε και βρες τις μικρές πολυτέλειες που σε γεμίζουν και που δικαιούσαι. Μην αναβάλεις, μην περιμένεις, μην παραμελείς τις ανάγκες και τις επιθυμίες σου για να ικανοποιείς τις ανάγκες και τις επιθυμίες άλλων – έστω κι αν οι «άλλοι» είναι άνθρωποι που λατρεύεις. Όταν όλα γύρω σου τρέχουν βρες έστω δέκα λεπτά μέσα στη μέρα για να κάνεις κι εσύ κάτι για σένα – και θα με θυμηθείς!

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Εννοείται σου έχω και διαγωνισμό! 5 τυχερές θα κερδίσουν προϊόντα της σειράς (αφρόλουτρο + άρωμα). Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να δοκιμάσεις κι εσύ τα προϊόντα καθημερινής περιποίηση Tesori d’Oriente Japanese Rituals και να κάνεις την καλή αρχή να προσφέρεις στον εαυτό σου τις μικρές πολυτέλειες που δικαιούται!tesori-doriente-japanese-rituals-_-family

ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ συμπληρώνεις απλά τη φόρμα που ακολουθεί με όλα σου τα στοιχεία (όνομα, διεύθυνση, ΤΚ και τηλέφωνο). Αν δεν ακολουθείς ήδη το blog τώρα είναι μια εξαιρετική στιγμή να το κάνεις και αν δεν είμαστε ήδη «φίλες” πρέπει να κάνεις like στο Facebook κάνε like στη σελίδα του blog. Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει μέχρι τη Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου στις 12 το βράδυ, και τα δώρα θα σταλούν ταχυδρομικά στους νικητές. 

Συμπλήρωσε τη φόρμα με τα στοιχεία σου και σου εύχομαι καλή επιτυχία!

One thought on “Οι μικρές πολυτέλειες που δικαιούσαι + Διαγωνισμός με δώρα Tesori d’Oriente Japanese Rituals

Σχολιάστε

