Ξεκίνησα δίαιτα για να χάσω λίπος Part 2


Τι άλλα νέα; Όλα καλά; Χαίρομαι, χαίρομαι!diet

Καλά, εντάξει, δεν την έχω χαλάσει τη δίαιτα που σου είπα ότι ξεκίνησα και οι παρασπονδίες που έχω κάνει είναι ελάχιστες – μια μπουκιά κέικ, δύο μπουκιές μπιφτέκι κοτόπουλου ψητό και τοστ για πρωινό αντί για το γάλα με τη βρόμη, το μέλι, το ταχίνι και το λιναρόσπορο που μου έχει προτείνει η διαιτολόγος μου, η Δέσποινα Μαρσέλου (βρίσκεις τη Δέσποινα και ενδιαφέρουσες συνταγές εδώ και εδώ).

Με ακούς απογοητευμένη ίσως, επειδή είμαι, αφού δύο μέρες τώρα δεν έχω χάσει σχεδόν τίποτε (100 γραμμάρια και αν) και παρότι ξέρω πως υπερβάλλω και μου το είχε τονίσει και η Δέσποινα πως επειδή δεν έχω να χάσω πολλά κιλά θα είναι δύσκολο, ε μια απογοήτευση την έχω.

Αλλά συνεχίζω ακάθεκτη κι έχω να σου δώσω ιδέες για δύο πολύ υγιεινές, νόστιμες και χορταστικές σαλάτες που μπορείς να φας ως κύριο γεύμα (την πατατοσαλάτα) ή για βραδινό. Οι συνταγές είναι της Δέσποινας!

Χορταστική πατατοσαλάτα με ψιλοκομμένη πιπεριά, ντομάτα, κάπαρη και τυρί με λίγα λιπαρά. Όχι, όχι ψωμί μαζί γιατί η πατάτα είναι υδατάνθρακας!

Εντάξει, ένοχη για γρήγορες επιλογές. Πίσω βλέπεις τα σακουλάκια με τις έτοιμες σαλάτες που αγόρασα για τα υπόλοιπα γεύματα της εβδομάδας.
Εντάξει, ένοχη για γρήγορες επιλογές. Πίσω βλέπεις τα σακουλάκια με τις έτοιμες σαλάτες που αγόρασα για τα υπόλοιπα γεύματα της εβδομάδας.

Εδώ, η βραδινή πιο ελαφριά σαλάτα με μπρόκολο και κουνουπίδι. Μπορείς να τη συνοδέψεις με 3 παξιμαδάκια.

Σαλάτα μπρόκολο κουνουπίδι

Το δικό μου tip: Πήγαινε στο μανάβικο, πήγαινε στη λαϊκή, πήγαινε στο σούπερ μάρκετ, όπου σου αρέσει να ψωνίζεις τα λαχανικά σου και γέμισε το ψυγείο σου με πολύχρωμα σαλατικά, λαχανικά για βραστές σαλάτες και φρούτα. Ακόμη κι αν δεν σε ενδιαφέρει να χάσεις βάρος, σκέψου πόσο πιο υγιεινή και πλούσια σε βιταμίνες θα είναι η διατροφή σου αν τρως μια διαφορετική σαλάτα με κάθε σου γεύμα.

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Ρώτησα τη διαιτολόγο μου γιατί δεν έχασα βάρος και μου έβαλε τις φωνές! Δεν έχει νόημα, όπως μου είπε να ζυγίζομαι καθημερινά, γιατί αυτές οι απώλειες είναι απλά υγρά. Θα δω στο τέλος της εβδομάδας λοιπόν!

6 thoughts on “Ξεκίνησα δίαιτα για να χάσω λίπος Part 2

  1. Κ εγω το ιδιο το θεμα εχω. Δηλ επειδη θελω να χασω 2 με 3 κιλα δεν φαινεται η αλλαγη στη ζυγαρια με τιποτα! Εννοειται οτι υπερβαλεις με τα 100gr αλλα απο την αλλη ειναι κ η ψυχολογια… Οπως κ να χει το βασικο ειναι οτι τρως υγιεινα, αρα σιγουρα κερδιζεις. Ειδικα αν σου αρεσει κ τη συνεχισεις. Εγω παντως το πρωινο με τη βρωμη το κρατησα (οχι καθε μερα βεβαια αλλα 3-4 φορες τη βδομαδα το κανω). Αντε περιμενουμε κ την αλλη βδομαδα να μας πεις τι εγινε! Κανε το για το κοινο σου!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Βιολέτα Μιμόζα, πάμε μαζί, δυνατά! Λοιπόν, ώρα για update. Το πρωινό με τη βρώμη μια χαρά – το τρώω κι εγώ 3-4 φορές την εβδομάδα. Τα άλλα πρωινά τρώω ένα τοστάκι με κασέρι λάιτ και πολύσπορο ψωμί.
      Στις 10 μέρες έχω χάσει περίπου 1 κιλό – το θεωρώ μια χαρά αν και θα μπορούσε να είναι λίγο παραπάνω. Αλλά είμαι πολύ συνεπής και ψιλοπεινάω…
      Από την άλλη πλευρά, επειδή είναι μικρή η απώλεια ελπίζω πως δεν είναι υγρά που να με ξεγελάνε. Κάνω και γυμναστική 3-4 φορές την εβδομάδα, οπότε ελπίζω πως δεν είναι ούτε μυικός ιστός γιατί τότε χαθήκαμε φιλενάδα μου!
      Θα συνεχίσω τη διατροφή/δίαιτα και τις επόμενες μέρες – αν και θα κάνω μια μικρή εκδρομή και προφανώς θα το ρίξω έξω όπως του πρέπει και αυτό μπορεί να με φέρει πίσω στο σημείο 0. Με την επιστροφή όμως, θα συνεχίσω το πλάνο με στόχο να είμαι 2 κιλά κάτω στις γιορτές.

      Μου αρέσει!

  2. Κάθε στόχος για υγιή διαβίωση μετράει!! Το tip που μας δίνεις είναι «κλειδάκι χρυσό» για να ξεκλειδώνουμε κακές συνήθειες σε έκτακτες επισκέψεις στο ψυγείο.. Και είμαι σίγουρη πως ήδη χάνεις πόντους! (Λιπομέτρηση έκανες? Θα σε βοηθήσει σαν μέθοδο να καταγράψεις πιο εύκολα την πρόοδό σου ,από ότι με τη ζυγαριά!Σκέψου το.) Φιλιά!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

