Γιατί τα παιδιά δεν έχουν υπομονή;


Γιατί είναι παιδιά, είναι η πιο ειλικρινής απάντηση που μπορώ να σου δώσω. Και γιατί έχουν εντελώς διαφορετική αίσθηση του χρόνου από εμάς. Σκέψου πόσο κλάσμα από τη ζωή μιας 30χρονης μητέρας είναι η μία μέρα και πόσο κλάσμα από τη ζωή ενός τρίχρονου παιδιού. Η διαφορά είναι εντυπωσιακή. Αυτό που για μας μοιάζει «μια στιγμή» για ένα νήπιο φαντάζει ατελείωτο.

Η Ανυπόμονη Εύη

Από την άλλη πλευρά, η υπομονή είναι κάτι τα παιδιά μαθαίνουν μεγαλώνοντας. Και είναι στο χέρι μας να τους μάθουμε πώς να είναι υπομονετικά με αγάπη, στοργή και… υπομονή!

Η υπομονή και τα ανυπόμονα παιδιά -η Ανυπόμονη Εύη, συγκεκριμένα- είναι το θέμα του τρίτου μου παραμυθιού που κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες από τις εκδόσεις Ψυχογιός. Η ανταπόκριση μέχρι τώρα ήταν πολύ θετική αλλά αν πέσει στα χέρια σου θα ήθελα πραγματικά να μου πεις τη γνώμη σου!

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Η Ανυπόμονη Εύη είναι το τρίτο μου παραμύθι για μικρά παιδιά. Τα άλλα δύο, Όταν ο Καστανούλης έγινε αστεράκι και Οι αμυγδαλιές του Λευτέρη, μπορείς να τα ανακαλύψεις εδώ.

7 thoughts on “Γιατί τα παιδιά δεν έχουν υπομονή;

  1. Καλοτάξιδο και αυτό το βιβλίο Ελένη μου, το θέμα είναι εξαιρετικό! 😉
    Μήπως «κάνει» και για τις ανυπόμονες μανούλες που κάτι μου λέει πως είναι περισσότερες; 😛

    ΑΦιλάκια πάντα χαμογελαστά! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Είμαι σίγουρη ότι θα είναι ένα ακόμη καταπληκτικό και εμπνευσμένο βιβλίο! Η κόρη μου αν και μόλις δύο χρόνων ήδη λάτρεψε τα δύο πρώτα βιβλία σου! Το τρίτο απευθύνεται σε μεγαλύτερη ηλικία. Παρόλα αυτά θα της το πάρω να το έχει στη μικρή της βιβλιοθηκούλα για μελλοντικές αναγνώσεις διότι θεωρώ εκ πείρας πλέον ότι το γράψιμο σου αξίζει να αγγίζει τις παιδικές ψυχούλες. Αφ’ ενός μεν κάνει αίσθηση στα μικρά παιδιά αδιαμφισβήτητα και αφ’ ετέρου κάνει διαφορά στη διαπαιδαγώγησή τους.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια, με συγκινείς!
      Κι εγώ πάντως στα παιδιά μου τους διάβαζα σχεδόν πάντα βιβλία που ήταν λίγο πάνω από την ηλικία τους, με την επανάληψη τα καταλάβαιναν όλα τελικά. Τα παιδιά είναι πανέξυπνα και φοβερά πλάσματα!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

