Πες μου ότι αγαπάς τα ρεβύθια – και να ξέρεις ότι σε αγαπούν και εκείνα!


Πες το μου γιατί δεν μπορώ να καταλάβω σε τι οικογένεια έχω πέσει/έχω δημιουργήσει. Μα είναι δυνατό τα δικά μου παιδιά να μην αγαπάνε τα ρεβύθια; Τα παιδιά μου, εμένα, που θα μπορούσα να τρώω ρεβύθια μέρα παρά μέρα; Που τρελαίνομαι για τη σούπα με ρεβύθια, για τους κεφτέδες από ρεβύθια, για τη σαλάτα με ρεβύθια (με ψιλοκομμένη πιπεριά Φλωρίνης και μπόλικο άνηθο);

Η φωτογραφία δεν είναι δική μου, είναι από την http://twominutesangie.com/ της οποίας της συνταγές λατρεύω και εδώ θα βρεις και τη συνταγή της για σιφνέικη ρεβιθάδα.
Η φωτογραφία δεν είναι δική μου, είναι από την twominutesangie της οποίας της συνταγές λατρεύω και εδώ θα βρεις και τη συνταγή της για σιφνέικη ρεβιθάδα.

Δεν ξέρω προς τα πού κλίνεις, προς τη δική μου αγάπη ή προς την απέχθεια των παιδιών μου, αλλά να ξέρεις πως τα ρεβύθια είναι από τα πιο υγιεινά όσπρια και τα όσπρια γενικά είναι πολύ υγιεινή τροφή. (Με κάτι τέτοια γλωσσομπερδέματα προσπαθώ να αποπροσανατολίσω και τα παιδιά για να φάνε ρεβύθια, αλλά δεν πιάνει!)

Τα όσπρια αποτελούνται από υδατάνθρακες υψηλής ποιότητας και είναι πλούσια σε βιταμίνες, φολικό οξύ, μαγνήσιο, σίδηρο, κάλιο, αντιοξειδωτικά και διαλυτές φυτικές ίνες. Η κατανάλωσή τους συμβάλλει στη μείωση της χοληστερίνης, των τριγλυκεριδίων στο αίμα αλλά και της αρτηριακής πίεσης, ενώ, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Archives of Internal Medicine, μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων και διαβήτη!

Tip: Αν δεν προλαβαίνεις να αφήσεις τα ρεβύθια να μουλιάσουν όλη τη νύχτα, βάλε τα μαζί με πολύ νερό σε ένα μπολ κατάλληλο για φούρνο μικροκυμμάτων. Βάλε τα μέσα στο φούρνο στην υψηλότερη θερμοκρασία για 10-15 λεπτά και μετά άφησέ τα μέσα στο καυτό νερό για περίπου 1 ώρα. Στη συνέχεια, βράσε τα όπως θα έκανες αν τα είχες μουλιάσει όλη τη νύχτα.

Αν έχεις στο μυαλό σου κάποια ωραία συνταγή για ρεβύθια, προφανώς και θα χαρώ να μου τη στείλεις!

Σε φιλώ,

Ελένη

 

 

23 thoughts on “Πες μου ότι αγαπάς τα ρεβύθια – και να ξέρεις ότι σε αγαπούν και εκείνα!

  1. Λοιπόν είχα ρεβίθια χθες και έχω να σου πω ένα μυστικό: για να δένει η σάλτσα στο τέλος. προσθέτω (κατά βούληση) μερικές κουταλιές τής σούπας, κουάκερ! Μεγάλη νοστιμιά! Άσε που δεν χρειάζεται να τρώω και ψωμί, αφού αρκεί το κουάκερ 😉 Καλό μήνα Ελένη μου 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Εμένα και οι τέσσερις άντρες μου τα τρώνε. (Και ο μεγάλος, και οι τρεις μικρότεροι ευτυχώς) γιατί δεν θα μπορούσα να τα στερηθώ, και προσπαθώ να τρώνε και καλά γιατί αν βγουν κακόφαγα και στραβώσουν απο μικρά,την έκατσες την βάρκα μετά.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Τέσσερις τους έχεις;; Καλά κάνεις, κι εγώ θυμάμαι επέμενα σε κάποια φαγητά για να μην τα ξεσυνηθίσουν τα παιδιά, αλλά τα ρεβίθια ποτέ δεν τα έφαγε κανένας στην οικογένεια εκτός από μένα. Σνιφ κλαψ

      Μου αρέσει!

      1. Τέσσερις ναι, και που να φανταστείς τι γίνεται! χαχαχα! Αν θέλουν ας μην τα φάνε. 😉

        Μου αρέσει!

  3. Ενταξει! Ακομα και σε αυτο συμφωνουμε; Τα ρεβυθια ειναι απο τα πολυ αγαπημενα μου φαγητα. Κυριως σουπα με λεμονι, ή μαγειρεμενα οπως η φασολαδα, ή σαλατα με πιπερια κοκκινη. Δυστυχώς κ μενα δεν τα τρωνε τα παιδια μου αλλα ουτε και ο αντρας μου! 😦 Παντως γενικα σκεφτομαστε πολυ με τον ιδιο τροπο (για ολα τα αρθρα λεω οχι για τα ρεβυθια) και ειμαι 10 χρονια μικρότερη. Πρεπει λες να ανησυχω;

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Όχι, πρέπει να χαίρεσαι που διαπιστώνεις πως ακόμη και στα 40 (ή και στα 50 υποθέτω) δεν αλλάζει ο τρόπος που σκεφτόμαστε. Η ηλικία είναι σχετική και είναι απλά ένα νούμερο!!!!
      Επανέρχομαι στο προκείμενο: Δοκίμασα να τα ψητά στραγάλια που πρότεινε η Μαρία με μια μικρή παραλλαγή και έχω συγκλονιστεί. Θα σας γράψω τη συνταγή και θα τα δοκιμάσεις και θα μου πεις!

      Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Καλησπερα,
    Δεν ξέρω την ηλικία των παιδιών σας, φαντάζομαι κοντα στην εφηβεία, εκει περίπου έκανα κ εγω την επανάσταση μου κ δεν έτρωγα ρεβίθια κ αλλα νόστιμα κ υγιεινά φαγητά.
    Εχω μια ιδέα, να πάτε σε φαλαφελ να δοκιμάσουν, οτιδηποτε σε Τζανκ φουντ το αγαπάμε! (Επίσης υπάρχουν συνταγες για σπιτικό φαλαφελ)
    Στο μπλοκ εχω ανεβάσει συνταγη για ρεβυθορυζο, επίσης το θεωρώ μια όμορφη παραλλαγή, που μπορεί να αρεσει στα παιδια. Εμεις πλέον το τρώμε με μεγάλο ενθουσιασμό.
    Καλη επιτυχία και καλη εβδομάδα

    https://polkadotslady.blogspot.gr/2015/09/revithorizo.html

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Γεια σου Λαμπρινή, τέλεια ιδέα τα φαλάφελ!!! (Μην μου μιλάς στον πληθυντικό, είμαι νέα στην ψυχή ακόμη!).
      Θα το ξέρεις, το ρεβυθόρυζο, όπως και ο συνδυασμός του ρυζιού ή άλλων σιτηρών με όσπρια δίνει ένα πολύ θρεπτικό αποτέλεσμα και κάνει τη φυτική πρωτεΐνη των οσπρίων αντάξια της ζωικής. Πολύ καλή και αυτή η ιδέα σου λοιπόν 😉

      Μου αρέσει!

      1. Έγινε ενικός, εννοείται νέα ψυχή, ηταν περισσότερο πληθυντικός ευγένειας. Συμφωνώ σε αυτο, πραγματικά, ειναι σαν να τρως ρύζι με κρέας εγω δε νιώθω διαφορα! 😋

        Αρέσει σε 1 άτομο


      2. Έρχεται κάποια στιγμή που δυσκολευόμαστε να αποδεχτούμε τον πληθυντικό, ακόμη και ευγενείας… Θα το διαπιστώσεις μεγαλώνοντας πως μερικές φορές ο πληθυντικός… τσούζει αγαπημένη μου φίλη! Για του λόγου το αληθές:
        https://myfortysomethingworld.wordpress.com/2014/11/28/%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%84%CF%83%CE%BF%CF%8D%CE%B6%CE%B5%CE%B9/

        Μου αρέσει!

      3. Καλημερα ελενη, διάβασα το άρθρο σου και θεωρώ ότι εχεις απόλυτο δίκιο σχετικά με τον πληθυντικό αριθμό. Ειδικά σε σχέση με το της επαφές μας στο μπλογκιγκ ειναι εντελώς άτοπη η χρήση του, ακομα και σαν έκφραση ευγενειας.
        Υ.γ: χθες κατα τη διάρκεια του μαθήματος Χορου που παρακολουθώ μια κοπελίτσα γύρω στα 20 μου μίλησε στον πληθυντικό, έριξα κατι γέλια…. Θυμήθηκα το διάλογο μας!
        Καλη συνέχεια 🙂

        Αρέσει σε 1 άτομο

      4. Άσε κι εμένα στο γυμναστήριο κάτι κοπέλες (όχι παιδάκια, μπορεί να είναι και 30άρες) μου μιλάνε στον πληθυντικό και πληγώνομαι…
        Τι χορό κάνεις;;;;

        Μου αρέσει!

      5. Κανω παραδοσιακούς χορούς απο όλη την Ελλάδα και επιπλέον δυο ώρες μονο ποντιακά κρητικά. Τα δευτεροτριτα τα περιμένω πως και πως, ειναι η γυμναστική μου, ενα δωρο που κανω στον εαυτό μου κάθε βδομαδα

        Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Ελενάκι μου γλυκό καλημέρα! Σου έχω δοκιμασμένη συνταγή, που κατέπληξε και τα αγόρια (σημειωτέον, στον παιδικό σταθμό έτρωγαν ρεβύθια, στο σπίτι… απεργία!). Ακόμη και ο σύζυγος τα έφαγε έτσι. Αν τα δοκιμάσεις θέλω να μου πεις εντυπώσεις, ε;
    http://www.oopsblogara.gr/psita-revithia-ygieino-snack/

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. Καλημέρα Μαρία μου! Εντυπωσιακό! Το έχω δει σε ξένα σάιτ αλλά δεν έχω δοκιμάσει να το φτιάξω στο σπίτι. Πάω να βάλω τα ρεβίθια να μουλιάζουν γιατί μου έχουν περισσέψει από το πακέτο. Δεν τα βράζεις καθόλου ή κάτι δεν διάβασα καλά στη συνταγή;

      Μου αρέσει!

  6. http://popaganda.gr/sintagi-tis-paraskevis-apo-ton-meliloto/

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα Ελένη μου . Σου στέλνω αγαπημένη συνταγή απο όλη την οικογένεια. Ακόμη και ο δύσκολος άντρας μου που δεν μπορεί τις πειραγμένες συνταγές τη λάτρεψε.

    Σε φιλώ
    Ιουλία

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

