Κάνεις δίαιτα; Φάε πατάτες!!!


Εντάξει, όχι τηγανητές αλλά θεωρητικά αυτός είναι ο μοναδικός περιορισμός που μπορώ να σκεφτώ. Εκτός από τα μακαρόνια για δίαιτα, οι πατάτες είναι το δεύτερο αγαπημένο μου φαγητό – ακόμη κι όταν κάνω δίαιτα ή προσπαθώ να διατηρηθώ στα κιλά μου.

Θα το ομολογήσω: οι μικρές οι γαλλικές πατάτες είναι οι αγαπημένες μου!
Θα το ομολογήσω: οι μικρές οι γαλλικές πατάτες είναι οι αγαπημένες μου!

Γιατί μπορείς να τρως πατάτες όταν κάνεις δίαιτα;

Οι πατάτες περιέχουν κάλιο, όπως και οι μπανάνες, που εκτός από τα πολλά οφέλη του για την υγεία, το κάλιο απομακρύνει την κατακράτηση υγρών, το γνωστό και μισητό μας φούσκωμα. Τι άλλο καλό κάνουν οι πατάτες; Είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες -ειδικά αν τις τρως με τη φλούδα- που σημαίνει ότι σε χορταίνουν με μια μικρή ποσότητα και συμβάλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου. Αλλά και από άποψης θερμίδων να το δεις το θέμα, και πάλι οι πατάτες νικάνε!

Μία μέτρια μερίδα βραστής, καθαρισμένης πατάτας (180 γρ.) περιέχει περίπου 140 θερμίδες, πολύ λιγότερες από την ίδια ποσότητα βραστών ζυμαρικών (286 θερμίδες) ή βραστού ρυζιού (248 θερμίδες).

Πέρα από τη δίαιτα, η πατάτα είναι καλή πηγή βιταμίνης C, Β και πολλών ανόργανων στοιχείων. Για να μη χάνονται όμως στο βράσιμο, αφού οι περισσότερες είναι υδατοδιαλυτές, θα σου προτείνω να τις βράζεις με τη φλούδα και να τις καθαρίζεις μετά αν δεν τη θέλεις. Δοκίμασέ το και θα δεις πόσο πιο νόστιμες γίνονται!

Σε φιλώ,

Ελένη

 

5 thoughts on “Κάνεις δίαιτα; Φάε πατάτες!!!

  1. Μου έμαθαν μια ωραία συνταγή: καθαρίζεις πατάτες, τις βάζεις σε λαδόκολλα, με λίγο λάδι, με αλάτι και ρίγανη, και τις ψήνεις στο φούρνο για μια ώρα (περίπου) στους 200 βαθμούς περίπου. Είναι και νόστιμες και δεν είναι τηγανιτές, αλλά έχουν πολύ ωραία γεύση! 😉

    Υ.Γ Καλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο Ελένη μου 🙂

    Μου αρέσει!

  2. Να είσαι καλά Ελένη που μας φροντίζεις και μας ενημερώνεις για τόσο ωραία θέματα. Από τότε που μπαίνω στο μπλογκ σου νιώθω μέλος μιας παρέας με πολλά κοινά. Με εμπνέεις πολύ και με γαληνεύεις. Ευχαριστώ…

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Σε ευχαριστώ τόσο πολύ!!! Κι εγώ νιώθω ότι είμαστε μια παρέα, βρε κορίτσια, γι’ αυτό και γράφω μερικές φορές ό,τι μου έρχεται… Μεταξύ μας…

      Μου αρέσει!

  3. Πραγματικα οι πατατες ειναι παρα πολυ υγιεινές και θρεπτικες! Και ειναι παρεξηγημενες, δεν το ξερει πολυς κοσμος! Το αγαπημενο μου ειναι πατατοσαλατα με λεμονι, κρεμμυδακι και μαιντανο. Επισης σκεψου ποσο κερδιζεις αν για υδατανθρακα φας στο γευμα σου πατατες αντι για ψωμι.

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

