Εσύ πίνεις νερό με λεμόνι το πρωί;


Το έχω διαβάσει πολλές φορές, το έχω γράψει ακόμη περισσότερες στα περιοδικά που συνεργάζομαι: το νερό με λεμόνι το πρωί είναι ένα νέο trend υγείας και ομορφιάς.

gty_lemon_water_sk_150414_12x5_1600

Ισχύει όμως; Η ερώτηση προέκυψε από ένα θέμα που κάνω για το shape.gr. Σου μεταφέρω ακριβώς τη γνώμη του Αμερικανού ειδικού:

Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνεις μόλις ξυπνήσεις είναι να πιεις ένα ποτήρι χλιαρό νερό με φρεσκοστυμμένο λεμόνι. Αφυδατωνόμαστε στη διάρκεια της νύχτας καθώς το σώμα ασχολείται με τις διαδικασίες αποτοξίνωσης, οπότε είναι σημαντικό να ενυδατώσεις τον οργανισμό σου αμέσως μόλις ξυπνήσεις. «Το μείγμα αυτό θα προσφέρει στο σώμα σου ενυδατικούς ηλεκτρολύτες με τη μορφή καλίου, ασβεστίου και μαγνησίου». Ο χυμός λεμονιού βοηθά το συκώτι να παράξει περισσότερα ένζυμα, τα οποία υποστηρίζουν την πέψη και το ενθαρρύνουν να αποβάλει τις τοξίνες, ενώ η βιταμίνη C δρα ως ισχυρό αντιοξειδωτικό, προστατεύοντας τον οργανισμό από τις ελεύθερες ρίζες και ενδυναμώνοντας το ανοσοποιητικό σου σύστημα.

Έτσι όπως τα λέει ο κυριούλης έχω μπει σε σκέψεις, δεν σου το κρύβω. Εσύ τι κάνεις; Πίνεις το πρωί νερό με λεμόνι; Να το δοκιμάσω;;;;; Κακό πάντως δεν θα κάνει, αυτό είναι σίγουρο.

Σε φιλώ,

Ελένη

5 thoughts on “Εσύ πίνεις νερό με λεμόνι το πρωί;

  1. Νομίζω πως σου έχω ξαναγράψει πως κάθε πρωί χρόνια τώρα πίνω 4 ποτήρια νερό (από φίλτρο) σε θερμοκρασία δωματίου, γουλιά γουλιά καθώς συγυρίζω το σπίτι και χωρίς λεμόνι, γιατί θεωρώ το λεμόνι πολύ όξινο για να το δεχτεί το στομάχι μου πρωινιάτικα, στη συνέχεια κάνω μισή ώρα γιόγκα + τάι τσι και μετά τρώω πρωινό που είναι ένα μεγάλο μπολ γάλα καρύδας ή αμυγδόγαλο με 3 μεγάλες κουταλιές νυφάδες βρώμης και προσθέτω 2 φρούτα εποχής + μπλούμπερι ή ράζμπερι! (κατά εποχές αλλάζω εντελώς το πρωινό μου!) 😉
    Πιστεύω πως και εδώ ο καθένας πρέπει να ακούει το σώμα του και πάνω απ΄ όλα τη ψυχή του, για να βρει ισορροπία!!! 😛

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Ελένη μου και καλή μας βδομάδα! :)!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Καλημέρα Στεφανία μου! Εσύ είσαι πρότυπο σε αυτό τον τρόπο ζωής αν και αυτά που λες πολύ τα θαυμάζω, λίγο θα μπορούσα να τα εφαρμόσω.
      Νερό όμως πίνω πολύ, τουλάχιστον 1,5 λίτρο κάθε μέρα αλλά το πρωινό μου είναι πολύ λιγότερο υγιεινό: τοστάκι ή ψωμί με βούτυρο και μέλι ή τσουρέκι και σπάνιοα γάλα με βρόμη και άλλα υγιεινά. Δεν μπορώ, θέλω την κραιπάλη μου το πρώι! Αλλά το βράδυ τρώω σχεδόν πάντα πιο υγιεινά και ελαφριά…

      Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Εγώ το ξεκινάω ανά διαστήματα αλλά μετά ξεχνάω να το πίνω, ή δεν έχω ή χαλάνε τα λεμόνια, ένα δράμα 🙂 Η κολλητή μου όμως ορκίζεται σε αυτό και το πίνει κάθε πρωί! Και το δερματάκι της είναι σούπερ (δεν ξέρω αν είναι από αυτό αλλά ίσως βοηθάει) 🙂

    Αρέσει σε 2 άτομα

Σχολιάστε

