Θέλεις γρήγορο μεταβολισμό για πάντα; Σου έχω την απάντηση!


Γρήγορος μεταβολισμός σημαίνει ότι δεν παίρνεις εύκολα κιλά και διατηρείς σταθερό το βάρος σου χωρίς να ταλαιπωρείσαι με στερήσεις και δίαιτες. Ακούγεται καλό; Είναι καλό!

Θα έχεις ακούσει –και πιθανώς παρατηρήσει- πως όσο περνάνε τα χρόνια ο μεταβολισμός μας γίνεται πιο… οκνηρός, μια κατάσταση που γίνεται πιο φανερή μετά τα 40 (γ@μ$%^). Παρότι η γενετική και η ηλικία παίζουν ρόλο, πρόσφατες μελέτες δείχνουν πως περνάει σε μεγάλο βαθμό από το χέρι μας να αποκτήσουμε έναν αποτελεσματικό και γρήγορο μεταβολισμό – που με δυο λόγια σημαίνει καλύτερη ικανότητα του οργανισμού να διασπά τις τροφές σε ενέργεια που θα χρησιμοποιεί για τις λειτουργίες του αντί να τις αποθηκεύει με τη μορφή λίπους.

Μην το σκέφτεσαι, άρχισε σήμερα όποια μορφή γυμναστικής σε κάνει να νιώθεις καλύτερα - έστω κι αν είναι απλά περπάτημα!
Μην το σκέφτεσαι, άρχισε σήμερα όποια μορφή γυμναστικής σε κάνει να νιώθεις καλύτερα – έστω κι αν είναι απλά περπάτημα!

Η βασική αλλαγή που χρειάζεσαι για γρήγορο μεταβολισμό – ανεξάρτητα από την ηλικία σου: Κάνε γυμναστική και ακόμη καλύτερα γυμναστική με βάρη. Αν υπάρχει πανάκεια, αυτή είναι η γυμναστική, τελεία και παύλα. Και στο θέμα του σωματικού βάρους, της δίαιτας και του γρήγορου μεταβολισμού, η απάντηση σε όλα είναι η γυμναστική. Παλιά, τότε που έλεγαν ότι όσο μεγαλώνουμε μειώνεται ο ρυθμός του μεταβολισμού μας, οι ειδικοί θεωρούσαν πως η διαδικασία αυτή ήταν φυσική και δεν υπήρχε αντιστροφή. Σήμερα, ευτυχώς, μας λένε πως η θεωρία αυτή δεν ισχύει. Τι συμβαίνει; Απλά όσο μεγαλώνουμε σταματάμε να χρησιμοποιούμε τόσο πολύ τους μυς μας και αυτοί ατροφούν. Και όταν το πρόβλημα είναι τόσο απλό, αντίστοιχα απλή είναι η λύση του: ξεκίνα γυμναστήριο σήμερα! Και για να μη λες ότι όλα αυτά είναι δικές μου θεωρίες, σου έχω επιστημονικό κείμενο.

Μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση The Physician and Sports Medicine βρήκε πως άνθρωποι ηλικίας 41-81 ετών, με καλή φυσική κατάσταση, που γυμνάζονταν τέσσερις με πέντε φορές την εβδομάδα δεν είχαν σημαντική αλλαγή στη σύσταση του σώματός τους παρά το πέρασμα του χρόνου. Όπως επισημάνθηκε στη μελέτη, η γυμναστική, και ειδικότερα η γυμναστική με βαράκια ή με το βάρος του σώματος, συμβάλει πάρα πολύ στη διατήρηση της μυικής μάζας, του πιο σημαντικού ίσως παράγοντα για να διατηρείται γρήγορος και δραστήριος ο μεταβολισμός μας σε κάθε ηλικία.

Τώρα ξέρεις και το μόνο πρόβλημα είναι ποια γυμναστική να επιλέξεις! Αλλά και γι’ αυτό είμαστε εμείς εδώ!!!

Σε φιλώ,

Ελένη

Advertisements

4 thoughts on “Θέλεις γρήγορο μεταβολισμό για πάντα; Σου έχω την απάντηση!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s