Καλό χειμώνα – όχι ακόμη σε παρακαλώ!


Μόνο “καλό χειμώνα” μη μου εύχεσαι. Δε φτάνει που γύρισα από τις διακοπές, δε φτάνει που έχω στοίβες ακόμη τα άπλυτα και πατάω άμμους που άπλωσε ο αέρας μέσα σε όλο το σπίτι, δεν αντέχω να ακούω ακόμη για καλό χειμώνα.

septemvrios thalassa

Πες μου καλό υπόλοιπο, καλή επιστροφή, καλή (σχολική) χρονιά για τα παιδιά μου, καλή σεζόν όπως λέμε εμείς στα περιοδικά, να σου ευχηθώ κι εγώ ό,τι καλό επιθυμείς.

Ας μη μιλάμε όμως ακόμη για καλό χειμώνα.

Όχι όσο δεν έχουμε φυλάξει τα μαγιό και τις πετσέτες θαλάσσης στα ψηλά συρτάρια.

Όχι όσο η θάλασσα είναι ακόμη ζεστή.

Όχι όσο έχω τα σημάδια από το μαγιό επάνω μου.

Όλα τα καλά σου εύχομαι. Όχι όμως ακόμη καλό χειμώνα.

Έχουμε καιρό. Τώρα ξεκινάει το μικρό καλοκαιράκι της Ελλάδας.

Σε φιλώ,

Ελένη

 

9 thoughts on “Καλό χειμώνα – όχι ακόμη σε παρακαλώ!

  1. Μωρέ δεν λέω καλά τα λες, χειμώνα δεν το λες!! Εμείς όμως που δεν πήγαμε και πουθενά τι να πουμεεεεεε;;; (ΑΧ δεν θα την βγάλω καθαρή φετοοος)

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Αχ, αχ, αχ… δεν ξέρω τι να πω, να είμαστε γεροί (τελικά μέχρι να συμβεί κάτι συγκλονιστικό στην υγεία μας δεν το καταλαβαίνουμε αλλά αυτή η τόσο συνηθισμένη και συμβατική ευχή έχει σημασία) και του χρόνου με το καλό σου εύχομαι να κάνεις υπέροχες και πολλές διακοπές!

      Μου αρέσει!

  2. Έτσι μπράβο! That’s the spirit! Απολαύστε ακόμη τη ζεστούλα εσείς που την έχετε και κάντε ακόμη κανά μπανάκι όσο προλαβαίνετε! Εξάλλου άλλοι άνθρωποι τώρα πάνε διακοπές! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Άνετα θα πήγαινα τώρα διακοπές. Ο Σεπτέμβρης μου φαινόταν πάντα πιο καλοσυνάτος, πιο γλυκός από τον Αύγουστο που είναι λίγο επιθετικός, με τις ζέστες και τους αέρηδες. Φιλιά πολλά

      Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Πες τα Ελένη, γιατί κι εγώ εγκεφαλικό παθαίνω κάθε που μου λένε καλό χειμώνα!

    Έχω βρει όμως μια λύση, ρωτάω με απορρημένω και λίγο ηλίθιο ύφος: «Ανάψατε καλοριφέρ;»
    Εγώ καλό χειμώνα λέω στα παιδιά μου την πρώτη μέρα που ανάβουμε καλοριφέρ!

    Καλό Σεπτέμβρη Ελένη μου και καλά μπάνια τα Σαββατοκύριακα και όσες καθημερινές προλαβαίνεις.

    Φιλιά

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

