3 λόγοι να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι αύριο


Το έχεις συχνά στο μυαλό σου ότι πρέπει να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι, ίσως λίγο περισσότερο μετά τις γιορτές και την άνοιξη όσο πλησιάζει το καλοκαίρι. Λοιπόν, αν θέλεις να με ακούσεις, τώρα το φθινόπωρο είναι η ιδανική στιγμή για να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι!

motivation quote

Αν δεν πείθεσαι εύκολα, μπορώ να σου παραθέσω μερικούς καλούς λόγους για αυτό:

Είτε πήγες είτε δεν πήγες διακοπές, μερικά μπάνια θα τα έκανες. Αυτό σημαίνει πως το αλάτι, τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία που περιέχει το θαλασσινό νερό σε συνδυασμό με το κολύμπι έχουν ήδη βάλει μπρος μερικές καλές αλλαγές στο σώμα σου. Ε, λοιπόν, συνέχισέ τες ξεκινώντας τώρα γυμναστική!

Το φθινόπωρο είναι μια μικρή πρωτοχρονιά: αν είσαι μανούλα ξεκινάνε τα παιδιά σου παιδικό σταθμό ή σχολείο, αν είσαι φοιτήτρια ξεκινάς εσύ σχολείο, αν δουλεύεις ξεκινάει η καινούργια σεζόν στη δουλειά σου. Πρόσθεσε ένα ακόμη ξεκίνημα μέσα σε αυτά: τη γυμναστική, είτε οργανωμένα σε κάποιο γυμναστήριο είτε μόνη σου στο σπίτι με βιντεάκια από το youtube ή με ασκησιολόγιο που θα βρεις σε εξειδικευμένα περιοδικά ή sites (προφανώς σου προτείνω το Shape και το shape.gr!).

Ο τρίτος και κυριότερος λόγος είναι πως δεν θέλεις να αφήσεις την επιστροφή στην καθημερινότητα να σου χαλάσει τη διάθεση, έτσι; Ε, ο καλύτερος τρόπος για να μη χάσεις την καλή διάθεση του καλοκαιριού είναι η γυμναστική. Αρκούν 20 λεπτά ήπιας άσκησης τη μέρα για να απελευθερώσει ο εγκέφαλός σου ενδορφίνες, τις ορμόνες της χαράς και της καλής διάθεσης. Θα το δεις και αν το δοκιμάσεις αλλά είναι εντυπωσιακό, το ζω πολύ συχνά: Ξεκινάω για το γυμναστήριο σέρνοντας, κουρασμένη και βαριεστημένη και επιστρέφω πετώντας και μέσα στην καλή χαρά. Τυχαίο;

Θα σου πω όμως κάτι ακόμη. Ακόμη κι αν δεν ανήκεις στο ηλιακό γκρουπ των fortysomething, ξέρεις φαντάζομαι πως κάθε χρόνο που περνάει το σώμα μας γερνάει. Σκληρό αλλά αληθινό. Ο καλύτερος τρόπος να καθυστερήσεις ακόμη και να αντιστρέψεις τη γήρανση αυτή, είναι η άσκηση. Κινητοποιεί κάθε σου μυ, τα εσωτερικά όργανα, δυναμώνει την καρδιά και οξυγονώνει κάθε κύτταρο.

(Λέγε λέγε αποφάσισα κι εγώ να ξεκινήσω νωρίτερα φέτος το γυμναστήριο!)

Σε φιλώ,

Ελένη

 

Advertisements

5 σκέψεις σχετικά με το “3 λόγοι να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι αύριο

  1. Ναι, ναι, θα σύμφωνήσω απόλυτα! Για φέτος το καλοκαίρι ξεκίνησα και τις outdoor εξορμήσεις με ποδήλατο. Θα συνεχίσω και το φθινόπωρο-χειμώνα, όπως για τους αρχάριους χειμερινούς κολυμβητές (ξεκινούν το καλοκαίρι και απλά δεν σταματούν ποτέ!!). Ναι, ναι, τώρα είναι η στιγμή,η χρονιά, η εποχή, η αλλαγή!!! Πάμε δυνατά!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Κι εγώ για να τα ακούω τα γράφω, μη νομίζεις. Και στο δικό μου πρόγραμμα έχω βάλει (λίγο) τρέξιμο αυτή την εβδομάδα και μερικές σανίδες για κοιλιά. Για να δούμε, θα τα κάνουμε;

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. πάντα το Σεπτέμβρη κάνω σχέδια και τα γράφω και στο μπλογκ για να τα θυμάμαι και καλά 🙂 30 Σεπτέμβρη θα μας τσεκάρω να δω τι κάναμε 🙂 Καλή εβδομάδα!!!

        Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.