Χάσε 1 κιλό την εβδομάδα χωρίς δίαιτα (Μέρος 1)


Γύρισες/γυρίσαμε από τις διακοπές και είναι η κατάλληλη στιγμή για να επωφεληθείς από τα οφέλη που αποκόμισες από το καλοκαίρι: σώμα πιο σφιχτό από τα μπάνια και τα παιχνίδια στην παραλία, κυτταρίτιδα λιγότερο ορατή χάρη στη σύσφιξη από τη θάλασσα και το μπρούτζινο χρώμα σου και όμορφο χρώμα (μπρούτζινο) που σε δείχνει πιο αδύνατη.  

WP_20140705_002
Στις διακοπές μαύρισες, έπαιξες με τα κύματα, έπαιξες ρακέτες, περπάτησες… όλα αυτά φαίνονται στο σώμα σου και θέλεις να τα διατηρήσεις!

Θυμήσου ότι επιστροφή στο γραφείο (ή στο σπίτι) δεν σημαίνει απαραίτητα τσιμπολόγημα, παράλειψη γευμάτων και επιστροφή στο προ καλοκαιριού βάρος. Αρκεί να διαβάσεις τις σωστές διατροφικές συμβουλές – και να τις τηρήσεις. Θυμήσου επίσης –πονάει, ξέρω- ότι μετά τα σαράντα, ο μεταβολισμός σου δεν δουλεύει πια στο φόρτε του (δες περισσότερα εδώ), οπότε αν έχεις χάσει μετά κόπων και βασάνων μερικά κιλά πριν τις διακοπές σου, κρίμα δεν είναι να τα ξαναπάρεις τώρα;

Για πες, αυτή η εικόνα δεν σε κάνει να θέλεις να ξεκινήσεις δίαιτα;
Για πες, αυτή η εικόνα δεν σε κάνει να θέλεις να ξεκινήσεις δίαιτα;

Για να σε πείσω ότι δεν είναι δύσκολο, ούτε περίπλοκο, ούτε χρονοβόρο θα μοιραστώ μαζί σου μερικά από τα δικά μου τρικ για να χάνω βάρος και να ξεφουσκώνω χωρίς να κάνω κανονική δίαιτα. Και για να μη σκεφτείς “ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή”, δεν είναι δικής μου επινόησης διατροφικές συμβουλές. Τόσα χρόνια που γράφω στα περιοδικά και μιλάω με ειδικούς εννοείται πως ξεσηκώνω ό,τι καλύτερο έχουν να μας πουν (και πολλά από αυτά τα έχω ήδη μοιραστεί μαζί σου εδώ και εδώ). Και οι διατροφικές συμβουλές και η απώλεια βάρους χωρίς περιοριστική δίαιτα είναι από τα πιο αγαπημένα θέματα όλων μας. Λοιπόν, βασικές διατροφικές συμβουλές για να χάσεις 1 κιλό την εβδομάδα χωρίς δίαιτα. Επισήμανση: αν το σύνολο των κιλών που θέλεις να χάσεις είναι 2, 3 ή 5 μπορεί να μη χάσεις ένα κιλό την εβδομάδα αλλά μισό – δεν είναι κακό, έτσι; Ξεκινάς κάθε μέρα με πρωινό – ό,τι σου αρέσει.

Είπα να ξεκινήσω λίγο πιο gourmet! Ψωμί ζέας, μαρμελάδα μύρτιλο και βουτυράκι.
Είπα να ξεκινήσω λίγο πιο gourmet! Ψωμί ζέας, μαρμελάδα μύρτιλο και βουτυράκι.

Ιδανικές επιλογές είναι:

  • ένα τοστ,
  • ένα γιαούρτι με λίγα λιπαρά, μια κουταλιά της σούπας βρώμη και διάφορα αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς
  • ένα φρούτο και μερικοί ξηροί καρποί (εντάξει, αυτό είναι λίγο πιο σκληροπυρηνικό, εγώ δεν το κάνω, εσύ όμως μπορεί να είσαι πιο αποφασισμένη)
  • 2-3 φρυγανιές ή 2 λεπτές φέτες ψωμί ολικής άλεσης με ελάχιστο βούτυρο ή μαργαρίνη και μέλι ή μαρμελάδα

Τρως δύο σνακ μέσα στη μέρα. Εδώ όμως θα προσέξεις περισσότερο απ’ όσο στο πρωινό. Αυτό είναι και το γενικό concept στις διατροφικές συμβουλές – ένα καλό πρωινό και μικρότερα γεύματα όσο προχωράει η μέρα.

  • Ένα γιαούρτι με 1 κ.σ. μέλι και 7-8 αμύγδαλα ή μισά καρύδια
  • 3 κριτσίνια από το φούρνο της γειτονιάς σου
  • 1 κριτσίνι και 1 κομμάτι τυρί, σε μέγεθος σπιρτόκουτο
  • Ένα φρούτο ή ένα ταπεράκι με κομμένα φρούτα

    Όσο τα βρίσκεις ακόμη, τα καρπούζια είναι σούπερ επιλογή για σνακ. Τα σάκχαρα που περιέχουν σου δίνουν ενέργεια ενώ είναι και διουρητικά και σε ξεφουσκώνουν!
    Όσο τα βρίσκεις ακόμη, τα καρπούζια είναι σούπερ επιλογή για σνακ. Τα σάκχαρα που περιέχουν σου δίνουν ενέργεια ενώ είναι και διουρητικά και σε ξεφουσκώνουν!
  • 1 μικρό κομμάτι μαύρη σοκολάτα
  • 1 χούφτα ανάμικτα αποξηραμένα φρούτα μαζί με ξηρούς καρπούς

Πίνεις πολύ νερό – έχεις ένα μπουκαλάκι του λίτρου μαζί σου και το ξαναγεμίζεις. Πίνεις επίσης πράσινο τσάι ή αποτοξινωτικά ροφήματα όπως π.χ. λουίζα με δυόσμο (έτοιμα μείγματα μπορείς να βρεις σε μαγαζιά με βιολογικά προϊόντα ή σε μπαχαράδικα).

Τώρα που έχει ακόμη ζέστη αφού γίνει το αφέψημα, προσθέτω πάγο και σόδα και έχω κάτι σαν virgin mohito!
Τώρα που έχει ακόμη ζέστη αφού γίνει το αφέψημα, προσθέτω πάγο και σόδα και έχω κάτι σαν virgin mohito!

Και έτσι έφτασες στο μεσημέρι, δεν έχεις πεθάνει στην πείνα και είσαι έτοιμη για τη συνέχεια (αύριο!).   Σε φιλώ, Ελένη   Υ.Γ. Μαζί σου έχω δεσμευτεί κι εγώ ότι θα ακολουθήσω διατροφή. Θα ανεβάζω φωτογραφίες και στο λογαριασμό μου στο Instagram (daskalakieleni) και περιμένω και τις δικές σου φωτογραφίες και ιδέες!

Advertisements

12 thoughts on “Χάσε 1 κιλό την εβδομάδα χωρίς δίαιτα (Μέρος 1)

  1. Πάρα πολύ χρήσιμα! Απλά και εφικτά βήματα.

    Ευχαριστούμε πολύ Ελένη.

    Ακολούθησα ανάλογη διατροφή με καλά αποτελέσματα. ..το πρόβλημα για εμένα είναι ότι,μετά τις τρεις πρώτες εβδομάδες, «κόλλησε» η ζυγαριά. ..αλλά θα επιμείνω και ελπίζω 🙂

    Καλό φθινόπωρο!

    Υγ δεν μπορώ να βρω το 2ο μέρος-ανάρτηση «χάσε ένα κιλό σε μια εβδομάδα»- νομίζω πως δεν είναι σωστό το λινκ.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Καλημέρα! Καλά κάνεις που επιμένεις και θα δεις σίγουρα αποτέλεσμα. Ένα μικρό τρικ για να ξεκολήσει η ζυγαριά είναι να τρως λίγη πρωτεΐνη παραπάνω και μικρά συχνά γεύματα μέσα στη μέρα 6-7 (αλλά μικρά, τύπου 1 φρούτο και 5 καρύδια).
      Εφτιαξα και το δεύτερο λινκ – ευτυχώς που το παρατήρησες γιατί εγώ δεν το είχα δει!

      Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s