2,5 λίτρα νερό τη μέρα


Τόσο νερό αποφασίσαμε ότι θα πίνουμε κάθε μέρα η ομάδα του περιοδικού Shape, ξεκινώντας μία νέα σειρά shape tested θεμάτων. Θα μας ακολουθήσεις; Πριν απαντήσεις ελαφρά τη καρδία, θα σου πω τη δική μου εμπειρία – και τα υπόλοιπα ωραία και ενδιαφέροντα θα τα διαβάσεις εδώ.

#shapewaterproject
#shapewaterproject

Πίκρα, φίλη μου, πίκρα. Γιατί εγώ, ως οργανισμός, το έχω με το νερό. Το θέλω, το λαχταράω, το ζηλεύω. Μπαίνω στη θάλασσα και θέλω να την πιω. Βλέπω πηγές και ποτάμια και ετοιμάζομαι να βγάλω φλασκί για να τα γεμίσω. Και πίνω αρκετό νερό έτσι κι αλλιώς – υπολογίζω γύρω στα 2 λίτρα.

Προς τι η πίκρα λοιπόν; Γιατί εδώ και τρεις εβδομάδες περίπου που έχω αυξήσει το νερό που πίνω κάθε μέρα και προσπαθώ να το διανέμω καλύτερα μέσα στο 24ωρο για περισσότερη ενυδάτωση, η τουαλέτα έχει γίνει η καλύτερη φίλη μου. Δεν την αφήνω παραπονεμένη, όχι, δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος.

Η διαιτολόγος –διάβασε το άρθρο στο shape.gr και θα δεις- λέει πως μετά από περίπου 3 εβδομάδες αρχίζει ο οργανισμός να ενυδατώνεται, να γεμίζουν τα κύτταρά του με νεράκι και μειώνονται οι επισκέψεις στην τουαλέτα. Εκεί ελπίζω γιατί διαφορετικά θα είμαι τόσο εκνευρισμένη που δεν θα μπορώ να διαπιστώσω τα ευεργετήματα του νερού!

Πες μου κι εσύ, πίνεις 2,5 λίτρα τη μέρα; Θέλεις να μπεις στην ομάδα μας; Ανέβασε φωτογραφίες τα ποτήρια που πίνεις με το hastag #shapewaterproject και σε περιμένουμε να μας πεις τη δική σου εμπειρία! (Ετοιμάζουμε κι άλλο ένα shape tested project που θα τα σπάσει! Μείνε συντονισμένη να ξεκινήσουμε μαζί!)

Σε φιλώ,

Ελένη

 

14 thoughts on “2,5 λίτρα νερό τη μέρα

  1. Άστα Ελένη, έχω μια βδομάδα που ξεκίνησα να πίνω σχεδόν δύο λίτρα την ημέρα και κοντεύω να κατασκηνώσω στην τουαλέτα! Άμαθη από νερό, εντελώς αφυδατωμένη, αλλά αποφασισμένη να το αλλάξω. Να περιμένω λες άλλες δύο εβδομάδες, ε; Καλά λοιπόν! Συνεχίζουμε και επιμένουμε!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Καλημέρα 🙂 Έτσι λένε, τουλάχιστον. Απ’ότι μας είπε η ειδικός στο Shape πρέπει να περάσει ένα διάστημα για ν’ αρχίσουν τα κύτταρα να απορροφούν το νερό – και να αρχίσουμε κι εμείς να βλέπουμε όλες τις ευεργετικές του επιδράσεις στην εμφάνιση και τον οργανισμό μας. Οπότε, νερό και πάλι νερό. Έχω, δε, την υποψία, πως μόλις άρχισα να γκρινιάζω για την τουαλέτα και ότι δεν αντέχω πια αυτή τη δουλειά όλη τη μέρα, άρχισε κάτι να αλλάζει και να μειώνονται οι επισκέψεις. Για να δούμε!

      Μου αρέσει!

  2. Αυτο που γινοταν με τον θηλασμο ηταν οντως τρελλο. Εγω ρουφαγα μια ολοκληρη κανατα απο πανω και το μωρο ρουφαγε πιο κατω!Τι εκπληκτικος μηχανισμος το σωμα!Οσο για την προκληση,επειδη αγαπω το νερο μονο μεσα στην μπανιερα, θα προτιμησω την επομενη που θα ακολουθησει.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Υπάρχει και η άποψη του ουρολόγου που λέει πως το πολύ τςςςςςςςςςςςςςς κουράζει τα νεφρά! 😛
    Άρα μέτρο και εδώ… οκτώ ποτήρια, φτάνει! 😎
    Τα τέσσερα πρώτα ποτήρια σύμφωνα με την Κινέζικη ιατρική (που λατρεύω!) νηστικιά το πρωί και γουλίτσα γουλίτσα για ν’ απορροφηθεί απ΄τον οργανισμό! 😉
    Προσωπικά πίνω το τελευταίο (αυστηρά!) μέχρι τις 7 το απόγευμα για να μη με πιάσει το τςςςςςςςςςςςςς τη νύχτα και δεν με παίρνει ο ύπνος!

    ΑΦιλάκιααααααααααααααααααα! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Καλα μην ελπιζεις… Χρονια πινω τοσο νερο επειδη το χω αναγκη (οπως κ συ) κ ακομα κολλητη μου ειναι η τουαλέτα. Οταν θηλαζα καλοκαιρι επινα γυρω στα 7 λιτρα την ημερα! Ειχε φρικαρει ο αντρας μου που κουβαλουσε τις εξαδες με τα εμφιαλωμενα.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Εντάξει, σου βγάζω το καπέλο! Κι εγώ έχω θηλάσει αποκλειστικά και θυμάμαι ότι είχα πάντα ένα μπουκάλι με νερό δίπλα μου την ώρα που θήλαζα, αλλά 7 λίτρα;;;;

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

