Αυτό το καλοκαίρι


Αυτό το καλοκαίρι δεν έχω μεγάλες προσδοκίες – υλικές τουλάχιστον. Αυτό το καλοκαίρι, ονειρεύομαι απλά πράγματα.

Να γεμίσω με άμμο πολλά βιβλία…

Να νιώσω το δέρμα μου να καίει από τον ήλιο…

Αυτό το καλοκαίρι θέλω να παγώνω τα πρώτα δευτερόλεπτα που θα μπαίνω στη θάλασσα…

Να κολυμπάω και να φτάνω τόσο βαθιά που να νιώθω ότι είμαι μόνη μου μέσα σε όλη αυτή τη θάλασσα γύρω μου…

Να με ξυπνάνε τα τζιτζίκια το πρωί και να μου ψιθυρίζουν στο αφτί ότι θα είναι μια καυτή μέρα…

Να ξαπλώνω το βράδυ στο δροσερό μαξιλάρι και να αποκοιμιέμαι βλέποντας τη λάμψη του φεγγαριού…

Σε φιλώ,

Ελένη

 

8 thoughts on “Αυτό το καλοκαίρι

  1. Μετά από μια απαιτητική χρονιά, μας χρειάζεται ένα καλοκαίρι όπως το περιγράφεις Ελένη μου! Καλό καλοκαίρι λοιπόν σ’ εσένα και τους/τις αναγνώστες/ριες σου! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

