Σε ένα νησάκι θα βρεθώ


Σαν καλοκαίρι μου μυρίζει κάθε πρωί που ξυπνάω. Και είναι κάθε μέρα πιο δύσκολο να ασχοληθώ με τα «κανονικά» όλου του χρόνου. Θες η κούραση που έχει μαζευτεί αυτή την περίοδο, θες το άγχος για τις διάφορες ανοιχτές εκκρεμότητες που έχω, θες απλά ο ήλιος και τα αρώματα γύρω μου, σε ένα νησάκι θα ήθελα να βρεθώ.

Όπως ονειρευόμουνα έφηβη ότι θα ζω. Σε ένα νησί μικρό, σε ένα κυβικό σπιτάκι μπροστά στη θάλασσα, που όταν θα έχει κύμα θα μου βρέχουν σταγόνες θαλασσινού νερού τα παράθυρα. Και θα ξυπνάω το πρωί και θα πλένομαι στη θάλασσα και μετά θα αρχίζω να γράφω κοιτώντας το νερό και τη διαδρομή του ήλιου προς τη δύση μέσα από το μικρό παράθυρο με τα βαμμένα γαλάζια κουφώματα και το λευκό κοφτό κουρτινάκι.

Και θα ζω εκεί με τους αγαπημένους μου ανθρώπους, με λίγα και απλά πράγματα και μέσα. Στο εφηβικό μου όνειρο όμως τώρα θα προσθέσω κι ένα μποστάνι που θα καλλιεργεί ο άντρας μου και ένα ακόμη δωμάτιο για να έρχονται και να μένουν εκεί τα παιδιά μου – ή τα παιδιά των παιδιών μου.

Και απλά θα αλλάξω την εφηβική μου μορφή, θα προσθέσω μερικές λευκές τρίχες και λίγο περισσότερες ρυτιδούλες στην εικόνα στον καθρέφτη, τις σκιές της οικογένειάς μου δίπλα στη δική μου, και το εφηβικό όνειρο θα γίνει το όνειρο της ωριμότητας.

Γιατί αυτό το σπίτι στο νησάκι θα το βρω, αργότερα ή πιο γρήγορα.

Σε φιλώ,

Ελένη

6 thoughts on “Σε ένα νησάκι θα βρεθώ

  1. Τρυφερό και πολύ όμορφο το κείμενο σου Ελένη μου!
    Είναι επόμενο μετά απ’ ένα απαιτητικό χειμώνα να επιθυμούμε να βρεθούμε μακριά απ΄ όλα κι ένα απλό σπιτάκι σε κάποιο νησί με το μποστάνι δίπλα φαντάζει ιδανικό και είναι ιδανικό!!! 😛
    Τι είναι αυτό που σ’ εμποδίζει να το πραγματοποιήσεις όταν πια τα παιδιά θα έχουν πετάξει με τα φτερά τους… αν συμφωνεί και ο άνδρας σου κάντε το πραγματικότητα, στο εύχομαι ολόψυχα! 😉

    ΑΦιλάκια και καλό μας απογευματάκι!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Μακάρι να μπορούμε στη ζωή να εκπληρώνουμε τα όνειρα και τις φαντασιώσεις μας! Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή και τη θετική ενέργεια μαγισσούλα μου!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

