Κρεμασμένα μπράτσα; Όχι πια, με αυτή την άσκηση!


Διαπίστωσα πως ένα post για κρεμασμένα μπράτσα που έχω γράψει εδώ και πολύ καιρό έχει μεγάλη απήχηση τώρα τελευταία. Λογικό, όλες σιγά σιγά γδυνόμαστε, όσο νά’ ναι μας ενδιαφέρει

Δεν ξέρω αν σου φαίνεται υπερβολικό, εγώ πάντως στα 40+ μου θέλω να φτιάξω χέρια!

. Άλλωστε η χαλάρωση στα μπράτσα είναι ας πούμε… δημοκρατική: λεπτή ή παχουλή, γυμνασμένη ή όχι (ναι, το εννοώ, αν δεν κάνεις πολλές και συγκεκριμένες ασκήσεις για τα χέρια η «γενική» γυμναστική δεν κάνει πολλά πράγματα), όλες κάποια στιγμή θα ντραπούμε να χρησιμοποιήσουμε την αλατιέρα. 

 

Κι αφού είδα ότι το θέμα ενδιαφέρει, ζήτησα από τη φίλη μου τη σούπερ γυμνάστρια τη Ζίνα να μου συστήσει μια καλή άσκηση για τα χέρια, και ειδικότερα τους τρικεφάλους. Diamonds, ήρθε στο δευτερόλεπτο η απάντηση. Σωστά, τα push ups «διαμάντια» ή diamonds push ups είναι μια εξαιρετική άσκηση για τα χέρια που αν τη βάλεις στο πρόγραμμα και την κάνεις 3 φορές την εβδομάδα από όσες επαναλήψεις μπορείς -να ζορίζεσαι αρκετά στις 3 τελευταίες- θα δεις διαφορά μέσα σε ένα μήνα στα μπράτσα σου. Και δεν θα τη δεις μόνο εσύ, αλλά και οι άλλοι!

Είναι εύκολη άσκηση; Όχι! Είναι μια απαιτητική άσκηση, αλλά με την προσπάθεια θα την καταφέρεις και πραγματικά αξίζει κάθε λεπτό που θα της αφιερώσεις! (Απάντησέ το αυτό φορώντας το αγαπημένο σου φανελάκι και σηκώνοντας τα χέρια στο πλάι. Δεν αξίζει να κάνεις κάτι για τα κρεμασμένα μπράτσα και τη χαλάρωση; Δεν ξέρω για σένα, σε εμένα πάντως πιάνει!)

Ψάχνοντας ένα βιντεάκι για να σου τη δείξω, ανακάλυψα αυτό που ξεκινάει με τα κλασικά push ups (τα diamonds push ups είναι λίγο πριν το 3ο λεπτό), μια άλλη παρεξηγημένη άσκηση για εμάς τις γυναίκες που αξίζει να προσθέσεις επίσης στο πρόγραμμά σου γιατί σου χαρίζει σφιχτά μπράτσα, γραμμωμένα χέρια, γυμνασμένη πλάτη και στητό στήθος. Θέλεις κι άλλα;

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Αν θέλεις μια άσκηση που επικεντρώνεται περισσότερο στα γραμμωμένα χέρια και τα σφιχτά μπράτσα, σου έχω δύο προτάσεις: TRX και Tae bo!

Advertisements

3 thoughts on “Κρεμασμένα μπράτσα; Όχι πια, με αυτή την άσκηση!

  1. Ακόμα και από νεαρή ηλικία μπορεί να δεί κανείς χαλαρωμένα μπράτσα και είναι κρίμα όταν με απλές ασκήσεις το θέμα αυτό μπορεί να διορθωθεί! Ευχαριστούμε για το video! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s