5 καλοί λόγοι να κάνεις TRX


Περίμενα να κάνω πρώτα μερικά μαθήματα TRX προτού σου πω τη γνώμη μου, αλλά τώρα είμαι πανέτοιμη.

Προφανώς δεν τα κάνω αυτά τα πράγματα, ευελπιστώ όμως πως σε λίγο καιρό θα μπορώ. Παρατήρησε, ωστόσο, τη γράμμωση της κοπέλας!
Προφανώς δεν τα κάνω αυτά τα πράγματα, ευελπιστώ όμως πως σε λίγο καιρό θα μπορώ. Παρατήρησε, ωστόσο, τη γράμμωση της κοπέλας!

Τι είναι το TRX

Είναι γυμναστική μυικής ενδυνάμωσης με ιμάντες. Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιείς το βάρος του σώματός σου για να γυμνάσεις στοχευμένα κάποιους (πολλούς) μυς. Παρότι μπορεί να φαίνεται δύσκολο, το TRX είναι μια άσκηση που μπορείς να προσαρμόσεις στο επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης αφού δυσκολεύει ή γίνεται πιο εύκολο ανάλογα με την τοποθέτηση του σώματός σου.

Γιατί να κάνεις TRX

  1. Αυξάνεις τη μυική σου μάζα κάτι που είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ κυρίως όσο περνάνε τα χρόνια. Όταν έχεις αυξημένη μυική μάζα (ντούκι δεν γίνεσαι, μη φοβηθείς) έχεις καλύτερο μεταβολικό ρυθμό που σημαίνει πως την ώρα που κάθεσαι στον καναπέ και βλέπεις Greys Anatomy (ομολογώ, βλέπω και τον 12ο κύκλο!) καις παράλληλα θερμίδες.
  2. Κάνεις εξαιρετικές και ασφαλείς ασκήσεις για χέρια, πλάτη, στήθος – για δύσκολα σημεία για εμάς τις γυναίκες που συχνά τις αποφεύγουμε και εστιάζουμε την προσοχή μας στα πόδια και την κοιλιά. Όμως ένας γερός και γυμνασμένος κορμός και χέρια δεν αλλάζουν μόνο την εικόνα σου, αλλά σημαίνει και καλύτερη στάση σώματος, λιγότεροι πόνοι στην πλάτη και τη μέση. Για σκέψου το!
  3. Όποια άσκηση κι αν κάνεις ουσιαστικά κάνεις ταυτόχρονα κοιλιακούς και ραχιαίους, αφού το σώμα σου είναι σε κλίση σε σχέση με το πάτωμα οπότε πρέπει να κρατάς πολύ σφιχτό τον κορμό σου για να ελέγχεις την άσκηση και για να μην τραυματιστείς.
  4. Βασικά, κάνεις ασκήσεις για όλο το σώμα, μπορείς να κάνεις ένα σωρό διαφορετικά προγράμματα με τους ιμάντες του TRX, από διαλειμματική υψηλής έντασης (HIIT) μέχρι Tabata (θα σου πω για τις Tabata όταν δοκιμάσω) και να τις συνδυάσεις με άλλα βοηθήματα άσκησης όπως π.χ. η μπάλα.

Και πάμε στον 5ο και καλύτερο λόγο:

Νιώθεις ότι μπορείς να κάνεις πράγματα. Εγώ τουλάχιστον έτσι ένιωσα. Αύξησα τη δυσκολία της άσκησής μου, έβαλα στην καθημερινότητά μου μια διαφορετική προπόνηση, πιο προκλητική –challenging όπως θα την έλεγε και η θεία μου στο Αμέρικα-, νιώθω διανοητικά υπέροχα μετά από κάθε προπόνηση με τον σούπερ personal trainer Ιάσονα (θα σου πω αργότερα γι’ αυτόν, γιατί ετοιμάζει κάτι όμορφο αυτό το παιδί) και τολμώ να ομολογήσω πως μετά από 5 μαθήματα μία φορά την εβδομάδα, βλέπω ήδη διαφορά στο σώμα μου. (Επίσης πρέπει να πω ότι αυτή είναι μάλλον η μεγαλύτερη πρόταση που έχω γράψει εδώ και καιρό, αλλά θα με συγχωρήσεις.)

Αν έχεις δοκιμάσει TRX ή αν σκέφτεσαι να δοκιμάσεις, έλα να τα πούμε!

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με personal trairner. Συνήθως στα γυμναστήρια προσφέρουν ένα πακέτο π.χ. 10 μαθημάτων personal γιατί είναι μια προπόνηση στην οποία είναι σημαντικό, τουλάχιστον στα πρώτα μαθήματα, να υπάρχει δίπλα σου ένας άνθρωπος που θα σε παρακολουθεί και θα σε διορθώνει για να αποφύγεις τους τραυματισμούς.

Advertisements

6 thoughts on “5 καλοί λόγοι να κάνεις TRX

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s