Κόψε αφέλειες


Έκοψα ξανά τα μαλλιά μου αφέλειες μετά από σχεδόν 20 χρόνια – ήμουνα νια και γέρασα. Για την ακρίβεια όμως, με τις αφέλειες νιώθω τόσο πιο μικρή και εισπράττω τόσο θετικά σχόλια που θα μπορούσα να αντιστρέψω την παροιμία: ήμουν γριά και ξανάνιωσα!

Με bright new look για να με βρει ανανεωμένη το 2016!
Με bright new look για να με βρει ανανεωμένη το 2016!

Μπορεί να έχει να κάνει με το γεγονός ότι σε πολλές φάσεις στη δεκαετία των 20 είχα αφέλειες, οπότε βλέποντας τες ξανά στον καθρέφτη ήταν σαν να ξαναέβλεπα κάτι από τον παλιό, νεότερο εαυτό μου. Επιπλέον, είναι της μόδας και είναι μια μόδα που όπως κατάλαβες ψηφίζω με τα χίλια!

Εδώ μπορείς να πάρεις ιδέες!

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Θα σου πω όμως ένα μεγάλο καλοκαιρινό μειονέκτημα που ανακάλυψα στις αφέλειες: α) Πώς φοράς καπέλο χωρίς να είσαι για γέλια όταν θα το βγάλεις;

 

8 thoughts on “Κόψε αφέλειες

    1. Μάλλον να έχω ένα λόγο να περιμένω το φθινόπωρο, γιατί δεν προλαβαίνουν να μακρύνουν μέχρι το καλοκαίρι. Τώρα τις έχω λίγο πιο κοντές από τη φωτογραφία – μήπως τις κοψω λίγο ακόμη για στιλ. Θα δείξει, πάντως τις έχω ευχαριστηθεί!

      Αρέσει σε 1 άτομο

  1. Εγω μια φορά έπεσα σε βλαμμένη κομμώτρια και με έπεισε ότι αν και κατσαρά τα μαλλιά στο συγκεκριμένο μάκρος που μου τις είχε κόψει δεν θα είχα πρόβλημα!
    Άλλη βλαμμένη κι εγώ φυσικά που δέχτηκα να το κάνει και έτσι γυρνούσα για πολλούς μήνες σαν τρελή που φορούσε καπέλο και το είχα βγάλει! 😉

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Με γειάααα!!! Σου πάνε πολύ Ελενίτσα!
    Σκούρυνες και το μπροστινό, ή μου φάνηκε;
    Και γώ θα ήθελα, αλλά έχω πιο σγουρά μαλλιά από τα δικά σου και τώρα το καλοκαίρι σκέφτομαι το styling… 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Ευχαριστώ!!! Η φωτο είναι από τις πρώτες μέρες που τα είχα κόψει – δεν είχα πρόσφατη… γοητευτική! Με το κούρεμα είχαν σκουρήνει, ναι. Το καλοκαίρι βασικά ανοίγουν περισσότερο, και από τον ήλιο και ξεθωριάζουν οι ανταύγειες.
      Το καλοκαίρι δεν νομίζω πως έιναι καλή περίοδος για να το δοκιμάσεις, από φθινόπωρο….

      Μου αρέσει!

    1. Αν τα ισιώνεις, τις κοβεις. Αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρείσαι… Εμένα τα μαλλιά μου είναι σπαστά, οπότε ίμαι σε μια ενδιάμεση κατάσταση. Το χειμώνα τα ίσιωνα, αλλά τώρα τα αφήνω σχεδόν φυσικά και ισιώνω μόνο τις αφέλειες.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

