Πλένεις στο χέρι τα πουλόβερ;


Αν είσαι κι εσύ ανάμεσα στις γυναίκες που θεωρούν πως το πλύσιμο στο χέρι είναι ο μόνος τρόπος για να πλένεις τα πουλόβερ, δεν θα προσπαθήσω να σου αλλάξω γνώμη. Αν όμως είσαι μία σαν κι εμένα, που ναι μεν αγαπάς τα πουλόβερ, αλλά δεν αντέχεις το πλύσιμο στο χέρι, έχουμε να σου πω δυο λόγια.

Κατ’ αρχήν, σε καταλαβαίνω και σε συμπονώ. Είναι μαρτύριο να πλένεις στο χέρι τα πουλόβερ, σαν να μου λες να πλύνω στο χέρι τα παπλώματα. Από την άλλη πλευρά, κάπως πρέπει να τα πλύνεις.

Ψηφίζω, λοιπόν, πλύσιμο στο πλυντήριο! Γιατί όχι; Τα ωραία, καινούργια μας πλυντήρια έχουν ειδικά προγράμματα για μάλλινα τα οποία εγώ εμπιστεύομαι και χρησιμοποιώ χρόνια τώρα.

Βάζω τα μάλλινα στο ειδικό πρόγραμμα, με το ειδικό απορρυπαντικό για μάλλινα και με δυο πλυντήρια έχω ξεμπερδέψει με τα πουλόβερ όλων μας. Θα μου πεις δεν έχει τύχει να συρρικνωθεί πουλόβερ; Έχει! Γι’ αυτό και αν έχω κάποιο σούπερ αγαπημένο, ε, αυτό θα το πλύνω στο χέρι. Αλλά θα είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας.

Και αφού τα πλύνω απλώνω μια μεγάλη πετσέτα μπάνιου πάνω στην απλώστρα και ξαπλώνω εκεί τα φρεσκοπλυμένα πουλόβερ μου. Έτσι δεν ξεχειλώνουν και δεν χάνουν τη φόρμα τους. Τα διπλώνω ωραία ωραία ή τα κρεμάω σε κρεμάστρες, τους βάζω τα αντισκωρικά τους (αγαπώ λεβάντα) και να είμαστε καλά και του χρόνου.

Αν έχεις κάποιο εξτρά tip, καλοδεχούμενο όπως πάντα.

Σε φιλώ,

Ελένη

 

11 thoughts on “Πλένεις στο χέρι τα πουλόβερ;

  1. Δεν θυσιαζω τους καρπιαιους μου για κανενα πουλοβερακι. Στο κατω-κατω,ειναι απλως ρουχα. (Αληθεια τα παιδια πλενονται στο χερι? Φτου!!!!!!! γι` αυτο δεν ψηλωνε.)

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Στο πλυντήριο τα πλένω και εγώ , πάντα, με το ειδικό απορρυπαντικό!
    Τίποτα δεν παθαίνουν!
    (πού να πλύνω τέτοιο πλήθος στο χέρι…)
    Αντιθέτως, στο πλύσιμο στο χέρι, μπορεί να ξεχειλώσουν από το πολύ νερό που θα κρατήσουν.

    Υπάρχει και πρόγραμμα για μάλλινα στο στεγνωτήριο, αλλά εκεί δυστυχώς «έχασα» κάποια πουλόβερ του άντρα μου (μίκρυναν πολύ) και δεν το επιχείρηα ξανά να τα βάλω.

    Προσοχή, μόνο, στο στέγνωμα, μακριά από τζάκι ή καλοριφέρ και άλλες πηγές θερμότητας.

    απλοποιούμε τη ζωή μας, όσο μπορούμε 🙂

    καλημέρα, Ελένη μου!
    φιλιά

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Μόνο στο πλυντήριο πλένω τα πουλόβερ όλων μας! Αν έκανα και αυτό στο χέρι θα έχανα πολύτιμο χρόνο που κανένα πουλόβερ δεν μπορεί να μου τον φέρει πίσω. Πόσο συμφωνούμε τελικά σε διάφορα! Μπράβο!!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Καλημερα. Εννοειται οτι τα πλεκτα μηχανης τα πλενω στο πλυντηριο. Δεν θα άντεχα να τα πλυνω στο χερι. Ως τρελη κι αλλοπαρμενη πλεκτρια ομως, τα χειροποιητα, που εχω βγαλει τα ματακια και τα χερακια μου να τα πλεξω, τα πλενω μονο στο χερι. Μετα κλασσικά,στεγνωμα ξαπλα στην πετσετα, διπλωμα, λεβαντα. Τις μισω αυτες τις δουλειες!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Πες τα Ελένη!
    Από τη μέρα που ξεκίνησα να μένω μόνη μου και να έχω πλυντήριο, δεν ξαναπλύθηκε πουλόβερ στο χέρι! Όπως λέει και μια φίλη μου, «μόνο τα παιδιά πλένουμε στο χέρι», όλα τα άλλα μπορούν να μπουν στο πλυντήριο.
    Έχω μόνο να μοιραστώ οδηγίες αν κάποια φίλη δεν έχει πρόγραμμα για μάλλινα στο πλυντήριό της.
    1. θερμοκρασία 30° ή 40°
    2. απαλό πλύσιμο, το μικρότερο σε χρόνο πρόγραμμα
    3. λίγο στύψιμο

    Καλή επιτυχία και μιας και μαζεύουμε τα πουλόβερ, «ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ» σε όλες! 😀

    Αρέσει σε 1 άτομο

  6. Μαζί σου και εδώ! (μόνο στις μάσκες προσώπου σου κάνω απιστίες!) 😀
    Τα βάζω χρόνια τώρα στο πλυντήριο πέντε-πέντε και μετά τα φυλάω με λεβάντα που μαζεύω απ΄τον κήπο μου! 😎

    ΑΦιλάκια και να έχουμε μια όμορφη και χαλαρή βδομάδα! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

