Κρέμες και μάσκες με ασπράδι αβγού


Η φίλη μου η Αθηνά που δεν υπάρχει τάση στην ομορφιά που να μην την έχει ανακαλύψει πριν ακόμη την ανακαλύψει η Vogue!, μου μετάφερε τα νέα. Οι κρέμες προσώπου και οι μάσκες με αβγό είναι η τελευταία τάση στον τομέα της ομορφιάς. Μας έρχεται από την Κορέα που αν δεν το έχεις πάρει είδηση είναι πολύ προχωρημένη στη βιομηχανία της ομορφιάς και του μακιγιάζ.00-egg-white-products

Παρόλα αυτά, όπως ίσως έχεις ήδη σκεφτεί, οι αγαπητοί Κορεάτες δεν μας λένε και κάτι πρωτόγνωρο. Μάσκα με ασπράδι αβγού (νομίζω και μέλι) έκανε και η γιαγιά μου για σύσφιξη και λεύκανση.

Οι Κορεάτες όμως, παρότι δεν ήξεραν τη γιαγιά μου, έχουν ανακαλύψει τα οφέλη του αβγού. Είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης (περιέχει επίσης την ουσία αλβουμίνη που έχει συσφικτική δράση) και κολλαγόνου. Η διαφορά των κορεατικών προϊόντων με τη μάσκα της γιαγιάς μου είναι πως είναι high-tech, με αέρινες συνθέσεις και –ευτυχώς- δεν μυρίζουν αυγό!

Τι υπόσχονται οι κρέμες και οι μάσκες προσώπου με αβγό

Εξαφανίζουν τα μαύρα στίγματα, λειαίνουν τις μικρές ρυτίδες και δίνουν λάμψη στο θαμπό δέρμα – χωρίς να σπάσεις ούτε ένα αβγό.  Άσε που τα κορεάτικα beauty brands είναι πάντα καινοτόμα ή επαναφέρουν παραδοσιακές τάσεις (βλ. η μάσκα της γιαγιάς μου) σενιαρισμένες και αναβαθμισμένες.

Οσονούπω θα δοκιμάσω μία κορεάτικης μάρκας μάσκα προσώπου με σύμπλοκο Q10 που μου έκανε δώρο η φίλη μου η Αθηνά και θα έχω να σου πω ακόμη περισσότερα!

Σε φιλώ,

Ελένη

 

2 thoughts on “Κρέμες και μάσκες με ασπράδι αβγού

Σχολιάστε

