Πώς γυαλίζεις εύκολα τα ασημικά;


Εάν με ρωτήσεις, δεν έχω εύκολο τρόπο. Έχω δοκιμάσει με brasso, και ναι, τα κάνει λαμπερά και τέλεια, θέλεις όμως ώρα και λερώνεις ένα σωρό πράγματα – και τα χέρια σου αν δεν φορέσεις γάντια. Κι επειδή εκτός από τα διακοσμητικά ασημικά που έχω αποφασίσει πως δεν με ενδιαφέρει αν θα γυαλίζουν ή όχι έχω και μερικά ασημένια κοσμήματα, το brasso δεν με εξυπηρετεί για να τα καθαρίσω.

Έχω δοκιμάσει να τα βράσω με νερό και αλουμινόχαρτο και κάτι γίνεται – αν έχεις κανένα καλύτερο tip με χαρά να το δοκιμάσω γιατί έχω ένα κολιεδάκι με ασημένιες “πέρλες” και δεν μπορώ να το γυαλίσω καλά με τίποτε!

Τώρα έπεσα επάνω σε αυτό το βιντεάκι και λέω να το δοκιμάσω. Ααααα, ψάχνω και έναν εύκολο και αποτελεσματικό τρόπο (δε ζητάω πολλά, ε;) να καθαρίσω παλιά μπρούτζινα διακοσμητικά. Καμιά ιδέα;

Σε φιλώ,

Ελένη

3 thoughts on “Πώς γυαλίζεις εύκολα τα ασημικά;

  1. Μετα απο 2,5 δεκαετιες μαχης με τ` ασημικα,καταλαβα οτι ο υπεροχα ακαταπονητος τροπος δεν υπαρχει παρα μονο αν σου τα γυαλιζει αλλος.Δοκιμασα silvo,πραγματι κανει την καλυτερη δουλεια αλλα πολυ σκουρια.Δοκιμασα την μεθοδο αλουμινοχαρτο+αλατι .σοδα+βραστο νερο,αηδια απο το υδροθειο που βρωμαγε το σπιτι.Μεχρι και την κουλη μεθοδο με τον εμποτισμο τους μεσα στο βραστο νερο και τις πατατοφλουδες! Συμπερανα οτι μια ειναι η πιο ανεξοδη και γρηγορη λυση: αντι να πλυνω πιατα,σαπουνιζω με σφουγγαρακι πιατων και λευκη οδοντοκρεμα το σκευος,ξεπλενω,ετοιμο.Χωρις πασαλειμματα.Για τα κοσμηματα δε,εχω χρησιμοποιησει ενα τρομερο προιον στιγμιαιου γυαλισματος.Υπαρχει στα super market,δεν θυμαμαι ονομα,διπλα απο το silvo,μακροστενο μαυρο μπουκαλι με ασπρα γραμματα.Το μπουκαλι εχει μεσα το υγρο κι ενα «καλαθακι» οπου βαζεις το κοσμημα και σε δευτερολεπτα απομακρυνεις.Προσοχη,μονο ασημενια.Εβαλα μεσα κολιε foli-folie που ειχε και δυο μπαλιτσες απο κατι αλλο(?) και το αλλο καταστραφηκε.Απο τα πολλα γιατροσοφια τελικα,τα ασημικα μου καποια στιγμη μαδησαν και ετρεχα στον ειδικο για ξαναεπαργυρωση.Ψηφιζω οδοντοκρεμα και μονο. (Εχω δοκιμασει κετσαπ στα μπρουτζινα,γυαλιζει πολυ αλλα δεν καθαριζει τους λεκεδες.Νομιζω brasso εν τελει)

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Ταλαιπωρία μαύρη τα ασημικά!!! Θα ψάξω φιλενάδα στο σούπερ μάρκετ αυτό για τα κοσμήματα και θα δοκιμάσω την οδοντόκρεμα. Όταν λες λευκή οδοντόκρεμα τι εννοείς, να μην είναι αυτή με τις «ρίγες» ή οι γαλάζιες που κυκλοφορούν;

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

