Προσοχή, ακολουθεί γκρίνια – υγιεινή διατροφή να κάνεις εσύ!


Γιατί μόλις γύρισα από τη δουλειά, και ενώ με περιμένει και δουλειά στο σπίτι, είπα η αφελής να μπω λίγο στην κουζίνα. Να τρώμε λίγο πιο υγιεινά αυτή την εβδομάδα. (Πικρή αλήθεια: Γιατί αν δεν τα έχεις έτοιμα μπροστά σου τα υγιεινά φαγητά να σε περιμένουν, αποκλείεται να τα φτιάξεις την ώρα που πεινάς και βιάζεσαι! Μια μακαρονάδα είναι πιο δελεαστική…)

Άμα τα βρίσκεις έτοιμα, σνακ ή φαγητό, είναι πιο εύκολο να τρως υγιεινά!
Άμα τα βρίσκεις έτοιμα, σνακ ή φαγητό, είναι πιο εύκολο να τρως υγιεινά!

Τρεις περίπου ώρες μετά, ναι, τρεις, έχω βράσει ένα σωρό υγιεινά λαχανικά για να ανταποκριθώ σε μερικά ανησυχητικά μηνύματα που έχω πάρει από τον οργανισμό μου (θα δεις σε επόμενο ποστ που ετοιμάζω). Αλλά με πονάει η μέση μου, έχω πλύνει ένα σωρό λαχανικά, τα έχω χώσει σε ξίδι, έχω πλύνει κατσαρόλες και σουρωτήρια, τελείωσαν τα μεγάλα τάπερ, σιγά μη χωρέσουν όλα αυτά στο ψυγείο, έχω μαρινάρει κοτόπουλο για ψητό στην τηγανοψηστιέρα και έχω ψήσει και σολομό. Απαιτητική η υγιεινή διατροφή, φιλενάδα.

Ο κόπος τριών περίπου ωρών!
Ο κόπος τριών περίπου ωρών!

Νιώθω καλά που όλα αυτά που ετοίμασα είναι ωφέλιμα και υγιεινά για τον οργανισμό μου (και των υπολοίπων φυσικά) και θα έχω και σχεδόν έτοιμα φαγητά για τουλάχιστον 3 γεύματα, αλλά πολλή κούραση και προγραμματισμός και χρόνος  και χρήματα.

Γιατί να μην έχω κι εγώ έναν σεφ να μου τα ετοιμάζει αυτά; Θα τα έτρωγα μια χαρά και θα ήμουν φέτες. Αλλά πού;

Έχεις εσύ το χρόνο, όταν δουλεύεις και έχεις οικογένεια, να προετοιμάζεις δυο φορές τη βδομάδα (περίπου κάθε τόσο χρειάζεται για να φας και κάτι πιο εύκολο και απλό, π.χ. ζυμαρικά ή όσπρια ή λαδερό) όλο αυτό το φαγητό;

Και, α, για να ξέρεις, δεν έχω βραδινό για τα παιδιά, θα πρέπει να φτιάξω μια μακαρονάδα με σάλτσα (από τις ντομάτες μας που είχα κάνει σάλτσες!) να φάνε και αύριο το μεσημέρι. Θα κάνω κι ένα τάμα περνώντας μπροστά από καμιά εκκλησία, μήπως φάνε και τα παιδιά καμιά σαλάτα (not).

Σε φιλώ,

Ελένη

Advertisements

7 thoughts on “Προσοχή, ακολουθεί γκρίνια – υγιεινή διατροφή να κάνεις εσύ!

  1. Άξια, άξια, άξια! Νιώθω την κούραση σου σαν να μαγείρευα εγώ 3 ώρες και ναι, τα υγιεινά παίρνουν ώρα να πάρει ευχή! Γι’ αυτό όμως είσαι κορμάρα και είμαι σίγουρη πως η οικογένεια σου σφύζει από υγεία 😉

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Ε μα, δεν γίνεται συνέχεια αυτή τη δουλειά. (Αυτή τη στιγμή ψήνονται στο φούρνο κανελόνια με δύο κρέμες γάλακτος (light) και τυριά! Γιατί τα πάντα στη ζωή είναι θέμα ισορροπίας. Για να μη σου πω όμως ψέματα, εγώ θα φάω αρακά που μαγείρεψα μετά από παρότρυνση της φιλενάδας της Παντζαρούλας που μου γράφει εδώ διάφορες συμβουλές!) Ειλικρινά όμως, μετά από εκείνο το τρίωρο, ακόμη έχω βραστά λαχανικά για νόστιμες σαλάτες. Άξιζε…

      Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Μωρέ την έχω και τη μακαρονάδα, αλλά πρέπει μερικές μέρες να τρώω συγκρατημένα γιατί αλλιώς θα ξεφύγει η κατάσταση. Αυτή είναι και η δική μου δίαιτα: 2:5, δύο μέρες τρώμε και πίνουμε και πέντε μέρες κάνουμε υγιεινή διατροφή και δίαιτα!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s