Μόνο 5 προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας αρκούν μετά τα 40


Όσο μεγαλώνω έχω την τάση να κάνω πιο απλή τη ζωή μου. Αυτό σημαίνει ότι θέλω περισσότερο χώρο και άπλα στην τουαλέτα μου. Γι’ αυτό και έχω απλουστεύσει πραγματικά την καθημερινή φροντίδα της fortysomething επιδερμίδας μου. (Το μυστικό είναι να επιλέξεις τα προϊόντα που σου ταιριάζουν και είναι πιο αποτελεσματικά!)


Αν όμως πρέπει να το πούμε επιγραμματικά, βρήκα ένα άρθρο σε αμερικανικό περιοδικό για τα απαραίτητα της περιποίησης της επιδερμίδας μετά τα 40 και το βρήκα ενδιαφέρον. Και επειδή συμφώνησα με την Αμερικανίδα δημοσιογράφο, κάνω κι εγώ το δικό μου top 5 με τα απαραίτητα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας μετά τα 40!

Αντιοξειδωτικό serum
Προλαμβάνει τις βλάβες από τις ελεύθερες ρίζες και διατηρεί την υγεία και τη νεότητα της επιδερμίδας. (Εγώ χρησιμοποιώ αυτό το serum που μου φαίνεται πολύ αποτελεσματικό.)

Ενυδατική με αντηλιακή προστασία
Μετά τα 40 θέλεις ενυδάτωση που δε θα βαραίνει το δέρμα σου. Μπορείς να επιλέξεις κρέμες BB ή CC, όπως συστήνει ο δερματολόγος στο αμερικάνικο άρθρο, αν και προσωπικά προτιμώ μια κρέμα σχεδιασμένη για την ηλικία μου που όχι απλά «κάθεται» καλά στο δέρμα μου αλλά λειτουργεί και σαν εξαιρετική βάση για να στρώνει το μακιγιάζ χωρίς να βάζω make up.

Κρέμα ματιών

Εδώ σε θέλω. Ακόμη αναζητώ την ιδανική κρέμα ματιών και όσες κι αν έχω δοκιμάσει 100% ευχαριστημένη δεν έχω μείνει… Ο Αμερικανός λέει πως μπορείς να χρησιμοποιείς την ενυδατική του προσώπου, αλλά από τα λίγα που ξέρω αυτό δεν πολυισχύει γιατί στην περιοχή των ματιών χρειαζόμαστε κρέμες με μικρότερα μόρια για να εισχωρούν στην πιο λεπτή επιδερμίδα της περιοχής. Αυτό που χρειάζεσαι είναι μια κρέμα ματιών πολλαπλής δράσης: για σακούλες, για το πόδι της χήνας και για σύσφιξη, ιδανικά με ρετινόλη. Αν έχεις κάποια καλή πρόταση, την ακούω!

Ήπιο καθαριστικό

Για το ντεμακιγιάζ της επιδερμίδας σου μετά τα 40 θέλεις ένα ήπιο και υποαλλεργικό καθαριστικό για τα μάτια που να μην τα ξεραίνει και να απομακρύνει εύκολα τη μάσκαρα ώστε να μη σπάει τις βλεφαρίδες. Επειδή το δέρμα μας με τα χρόνια γίνεται πιο ξηρό, εγώ τελευταία έχω βρει εξαιρετικό ένα καθαριστικό λάδι που το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ και πέρα από την ευχάριστη αίσθηση στο δέρμα έχει υπέροχο άρωμα που μου φτιάχνει τη διάθεση! (Επειδή ξέρω ότι θα με ρωτήσεις, είναι το Ultimate Cleansing Oil της Shiseido)

Απολεπιστικό

Ακόμη και οι λεπτές επιδερμίδες, χρειάζονται απολέπιση τακτικά. Μόνο έτσι απομακρύνονται τα συσσωρευμένα νεκρά κύτταρα που εμποδίζουν την απορρόφηση των συστατικών των προϊόντων που βάζεις και κάνουν την επιδερμίδα σου να δείχνει θαμπή και άτονη. Απλά μη χρησιμοποιείς ό,τι κι ό,τι! Το δικό μου αγαπημένο, αν κι έχω χρόνια να το πάρω γιατί πια μου φαίνεται ακριβό, είναι το Idealist Microdermabrasion της Esteé Lauder που το χρησιμοποιούσα για χρόνια και νομίζω πως κάνει θαύματα!

Όπως βλέπεις, πέντε προϊόντα φτάνουν και περισσεύουν για να φροντίζεις την επιδερμίδα σου μετά τα 40 – και πριν, εννοείται!

Σε φιλώ,

Ελένη

 

6 thoughts on “Μόνο 5 προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας αρκούν μετά τα 40

  1. Γεια σας και από εμένα,
    Συγχαρητήρια για το blog. Είμαι και εγώ fortysomething και θα ήθελα να μοιραστώ την γνώση μου.

    Τα καλύτερο καθαριστικό προσώπου που έχω δοκιμάσει μέχρι τα fortysomething μου είναι το BIODERMA SENSIBIO H2O. Χρησιμοποιείται για πρόσωπο και μάτια. Απλώς τέλειο. Δοκιμάστε το και δεν θα μετανιώσετε.
    Επίσης για ένα απαλό peeling, χρησιμοποιήστε κάτι από το σπίτι. Σόδα!! Κάνει θαύματα. Αφήνει το δέρμα απαλό και βελούδινο και δεν κοστίζει τίποτα. Χρησιμοποιώ σόδα για πάρα πολλούς λόγους στο σπίτι και ένας από αυτούς είναι και για να κάνω απαλό peeling στο πρόσωπό μου.
    Σας ευχαριστώ

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Χαίρομαι πολύ που σε «γνωρίζω» και που μπαίνεις στην παρέα μας! Το sensibio το έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ και συμφωνώ, είναι εκπληκτικό. Το βάζω στην κορυφή της πεντάδας!
      Όσο για τη σόδα δεν το ήξερα, αλλά θα τη δοκιμάσω!

      Μου αρέσει!

  2. Σου έχω την καλύτερη κρέμα ματιών που εχω δοκιμάσει την Clinique smart repair! κάνει τα πάντα και δίνει σε κάθε δέρμα ότι ακριβώς χρειάζεται!!! θα σε σώσει απότο ψάξιμο ειμαι σίγουρη!!!
    φιλια πολλα
    Μαιρη

    fairymakeuptales.blogspot.gr

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Είχα δοκιμάσει την all about eyes, αλλά αυτή που αναφέρεις δεν την ξέρω καν. Είναι τόσο καλή; Επειδή την κοίταξα λίγο στο Internet, είναι κρέμα και serum μαζί; Ακούγεται ενδιαφέρον, Μαίρη μου!!!!

      Μου αρέσει!

  3. Για εμένα το έγραψες το ποστ?? αυτές τις μέρες ψάχνω κρέμες γιατί έχω ξεμείνει απο τα πάντα! καταστάλαξα στο ποιες θα αγορασω και επειδη δεν το θεωρω σωστο να αναφέρω εταιρεία (θα πω μονο ότι είναι από αυτές που χρησιμοποιούν στα ινστιτουτα) θα σου πω οτι και εγώ πλεον -που πλησιάζω τα 40- κοιτάω την ποιοτητα και όχι την ποσότητα! Αν οι κρέμες έχουν τα απαραίτητα συστατικά για αυτές τις ηλικίες – ρετινόλη, υαλουρονικο, βιταμίνη C,E και ίσως πεπτίδια και οξέα- μια κρέμα νυχτας πιο εμπλουτισμένη, ενα σερουμ (πρωι βραδυ) και μια ημερας με αντιηλιακο δείκτη ειναι μια χαρα! Η νυκτας που εχω επιλε΄ξει κανει και για την περιοχη των ματιων οποτε δυο σε ενα! Τώρα πρέπει να κοιταξω και ενα πιλινγκ και μια μασκα καταλληλα για το δερμα και την ηλικια μου, αλλα ήδη για εμενα που με αμελω συνέχεια θα είναι νίκη να βάζω και τα καθημερινά προιοντα, οπότε ξεκινω με αυτά!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Έτσι, τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται! Επειδή δεν έχεις καταλήξει ακόμη στο peeling σου συστήνω ανεπιφύλλακτα το συγκεκριμένο της Estee, αν και είναι ακριβούτσικο. Είναι όμως εξαιρετικό γιατί νιώθεις το δέρμα σου εντελώς απαλό και με τον καιρό εξαφανίζει μικροατέλειες και δυσχρωμίες.
      Η μόνη μου σκέψη σε αυτό που γράφεις έιναι για την κρέμα νύχτας προσώπου/ματιών. Απ’ ότι ξέρω, το δέρμα γύρω από τα μάτια έχει ιδιαίτερες ανάγκες και χρειάζεται κρέμα με πιο ελαφριά σύνθεση και μικρότερα μόρια απ’ ότι οι κρέμες για το πρόσωπο. Ψάξε το λίγο και αν μάθεις κάτι διαφορετικό, πες το μου κι εμένα γιατί μπορεί τα πράγματα να έχουν αλλάξει.
      Επειδή πλησιάζεις τα σαράντα, η Lifactiv Supreme είναι μια εξαιρετική επιλογή και σου την προτείνω. Αν θέλεις όμως κάτι πιο ενισχυμένο θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις και τη Neovadiol Νυκτός. Η αλήθεια είναι πως μου την έκαναν δώρο από την εταιρία και δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη για να γράψω γι’ αυτήν, συνάδελφοι όμως που τη χρησιμοποιούν, πολύ νεότερες από μένα, την έχουν βρει εξαιρετική και έχει πολύ καλή σχέση ποιότητας τιμής.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

