Χάσε 3 κιλά σε 3 λεπτά


Αφού δεν έχεις (ούτε κι εγώ) μαγικό ραβδάκι για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να καταφύγεις σε άλλους τρόπους. Ο πιο κοντά στα μάγια τρόπος για να δείξεις στη στιγμή πιο αδύνατη είναι να αλλάξεις τον τρόπο που στέκεσαι και κάθεσαι. Και αν δεν με πιστεύεις, κοιτάξου σε ένα καθρέφτη ή κάνε το τεστ μαζί με μια φίλη σου.

posturegood

Στάσου όρθια με το συνηθισμένο σου τρόπο, τώρα στάσου όπως θα στεκόσουνα στην παραλία όταν περνάει από δίπλα ένας σέξι τύπος ή μια εντυπωσιακή γυναίκα (ναι, μερικές φορές ο ανταγωνισμός σε εμάς τις γυναίκες έχει πιο ισχυρή επίδραση από τον σέξι τύπο!). Αυτό σημαίνει: ρουφάς την κοιλιά και σφίγγεις τους κοιλιακούς σου, ισιώνεις την πλάτη και τραβάς τους ώμους προς τα πίσω και βγάζεις το στήθος προς τα έξω = 3 κιλά λιγότερα! (Αχ, μαμά, πόσο δίκιο είχες όταν έλεγες να ισιώνω την πλάτη μου!!!)

Tip: Πες σε κάποιον να σε φωτογραφίσει κάποια στιγμή που θα είσαι χαλαρή και «στημένη» με τη σωστή στάση σώματος. Η διαφορά θα σε καταπλήξει!

Extra bonus: Απόκτησε την καλή συνήθεια να σφίγγεις τους κοιλιακούς σου, σα να προσπαθείς να κουμπώσεις ένα στενό τζιν. Και θα δείχνεις αυτόματα πιο λεπτή και ουσιαστικά θα κάνεις όλη τη μέρα κοιλιακούς!

τζιν κλείνει

Όμως η σωστή στάση σώματος δεν έχει να κάνει μόνο με την εμφάνιση αλλά και με την υγεία, ειδικά αν κάνεις καθιστική δουλειά ή αν ασχολείσαι πολλές ώρες με τον υπολογιστή. Ισιώνοντας τη σπονδυλική σου στήλη και σφίγγοντας τους κοιλιακούς στηρίζεις καλύτερα τον κορμό σου και ελαττώνεται το φορτίο στον αυχένα και τις ωμοπλάτες σου. Αν υποφέρεις συχνά από πόνους στην πλάτη, στον αυχένα ή και από πονοκεφάλους, μπορεί η αιτία να είναι η λάθος στάση σώματος και διορθώνοντάς την να ελαττωθούν οι ενοχλήσεις.

Τι άλλο μπορείς να κάνεις για να δείχνεις πιο αδύνατη;

* Κάνε yoga και Pilates. Οι περισσότερες ασκήσεις τους είναι ισομετρικές και δίνουν έμφαση στον κορμό και τη σωστή στάση σώματος. Αγαπημένη πόζα της yoga για ψηλό και στητό κορμό: ο σκύλος.

12_DownDog

* Φόρα μονόχρωμα ρούχα και απόφυγε τα παντελόνια που σταματούν κάπου στη μέση της γάμπας γιατί δείχνουν τα πόδια σου πιο κοντά – εκτός κι αν έχεις πόδια μοντέλου, οπότε δεν σε νοιάζει!Ερωτεύτηκα!

* Φόρεσε τακούνια – κατά προτίμηση λεπτά και σε χρώμα κοντά σε αυτό του δέρματος. Όχι μόνο θα δείχνουν τα πόδια σου πιο ψηλά αλλά για να περπατάς όμορφα με τα τακούνια αναγκάζεσαι να σφίγγεις τον κορμό σου και να έχεις καλύτερη στάση σώματος. Αλλά μην το παρακάνεις γιατί μετά θα έχεις άλλα θεματάκια όπως πόνους στη μέση ή τα πέλματα!

 

Σε φιλώ,

Ελένη

Advertisements

12 thoughts on “Χάσε 3 κιλά σε 3 λεπτά

  1. Έθιξες μεγάλο θέμα τώρα…με πεθαίνει ο αυχένας και η πλάτη μου καθημερινά και αυτό συμβαίνει για το λόγο που περιγράφεις παραπάνω. Προσπαθώ να κάθομαι σωστά στο γραφείο, αλλά μετά από λίγο ξεχνιέμαι πάλι. Πάντως όταν πιάνομαι πολύ συνήθως σηκώνομαι και κάνω καμιά βόλτα για να ανακουφιστώ.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Και πολύ καλά κάνεις! Έχω το ίδιο πρόβλημα, παρότι κάνω τακτικά γυμναστική. Βλέπεις, το σώμα μας δεν είναι φτιαγμένο για την καθιστική ζωή! Κάτσε, είχα φτιάξει ένα ποστ με ασκήσεις για το γραφείο, το βρίσκω και θα το ανεβάσω να του ρίξεις μια ματιά. Κάποιες βοηθάνε πολύ!

      Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Παράθεμα: Τρέλα πουλάμε...
  3. ax,ax αυτό με την πλάτη το έχω βάλει σκοπό αυτή την εβδομάδα! Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύομαι και πρέπει να το σκεφτώ πολλές φορές μέσα στην ημέρα για να το πετύχω, αλλά που θα μου πάει θα μου βγαίνει αυθόρμητα μετά από αρκετή εξάσκηση!

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s