Η άσκηση για σφιχτά πόδια – και τέλεια γόνατα


Δεν μπορώ να μάθω κάτι και να μην το μοιραστώ μαζί σου – ένα χρόνο τώρα τη χτίζουμε αυτή τη σχέση, σε νιώθω δικό μου άνθρωπο πια! Λοιπόν, αφού γκρινιάξαμε για τις ρυτίδες στα γόνατα, ε, να σου πω και την τέλεια άσκηση για σφιχτά πόδια και γόνατα χωρίς χαλάρωση.

μπαλέτο

Και με το τέλεια γόνατα εννοώ γόνατα χωρίς χαλάρωση και παχάκια στο εσωτερικό τους. Που είναι ταυτόχρονα η τέλεια άσκηση για σφιχτούς μηρούς και σφιχτούς προσαγωγούς. Ακόμη και γάμπες μπορείς να κάνεις με αυτή. Σε έσκασα ή όχι ακόμη;

Λίγο πίσω μόνο θα σε πάω, όταν ήσουνα κοριτσάκι και έκανες μπαλέτο. (Αν είσαι fortysomething, δεν μπορεί, το έκανες κι εσύ το μπαλέτο σου, όλες κάναμε!) Η άσκηση για σφιχτά πόδια και γόνατα χωρίς χαλάρωση είναι το πλιέ: πλιέ – ρελεβέ και πάλι, πλιέ – ρελεβέ, πάμε κορίτσια, με ρυθμό, Ελένη ίσια η πλάτη… (παραλήρημα τέλος).

Η άσκηση είναι αυτή!

Η άσκηση

Στέκεσαι με τα πόδια λίγο πιο ανοιχτά από το φάρδος της λεκάνης σου και τα δάχτυλα να κοιτάζουν προς τα έξω. Σφίγγεις καλά την κοιλιά και με ίσια την πλάτη και τη λεκάνη σε ευθεία με τη σπονδυλική στήλη κατεβαίνεις τόσο ώστε τα πόδια σου να σχηματίζουν ορθές γωνίες. Μένεις μερικά δευτερόλεπτα σε αυτή τη θέση και αν θέλεις/αντέχεις κάνεις  10 μικρές ταλαντεύσεις. Επιστρέφεις στην αρχική. Αν θέλεις να δουλέψεις και γάμπες ανεβαίνεις στις μύτες των ποδιών σε όλη τη διάρκεια της άσκησης.

Bonus ένταση!

Στο ανέβασμα σφίξε όλο σου το σώμα και κάνε άλμα με τα πόδια σφιχτά μέχρι το μικρό σου δαχτυλάκι. Εδώ κάνεις και καρδιαγγειακή προπόνηση.

πλιέ άλμα

 

Επειδή μια μέρα τις δοκίμασα, θα σου πω ότι είναι από τις καλύτερες ασκήσεις που έχω κάνει. Βάλε τες στο πρόγραμμά σου και του χρόνου το καλοκαίρι θα με θυμηθείς!

Σε φιλώ,

Ελένη

Advertisements

7 thoughts on “Η άσκηση για σφιχτά πόδια – και τέλεια γόνατα

  1. Ξεκίνησα κλασσικό μπαλέτο στα 18 μου χρόνια. Είχα μια υπέροχη δασκάλα, που δεν με αποθάρρυνε. Μαζί με τα παιδάκια των 11 και 12 χρονών έμαθα την ορολογία του Royal Ballet Academy (που διαφέρει από την ρώσσικη σχολή μπαλέτου σε κάποια σημεία). Σήμερα είμαι ευγνώμων που διατηρώ την σωστή θέση του σώματός μου από τα μαθήματα αυτά, που ήταν προάγγελος για να ορθοσωμία που μαθαίνω στους αθλούμενούς μου,ως personal trainer.Αντίστοιχες ασκήσεις έχει η μέθοδος γυμναστικής barre (ασκήσεις μπαλέτου για ενήλικες με τη βοήθεια της μπάρας) και σίγουρα κάνει καλλίγραμμα πόδια και σφιχτούς γλουτούς.! Τα φιλιά μου,Ελένη.

    Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Πιστοποιημένη από την Αμερικάνικη Εταιρία Αθλητιατρικής (American Colleage of Sports Medicine- ACSM).Αν δεν έχεις δυο-τρεις ειδικότητες στον τομέα που απασχολεί το ανθρώπινο σώμα,μου μοιάζει σαν να μαζεύεις μούρα με τρύπιο καλάθι..Πολλά φιλιά.

        Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Μπαλέτο δεν έχω κάνει (φοβόντουσαν οι γονείς μου μην ξεμυαλιστώ και γίνω χορεύτρια, τι να πεις!) αλλά απ’ όσο μπορώ να διακρίνω οι ασκήσεις ομολογουμένως φαίνονται απαιτητικές και μάλλον γι’ αυτό κάνουν θαύματα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Ε, μια δυο μέρες! Να ξέρεις ότι αν πιαστείς από άσκηση, θα ξεπιαστείς πιο γρήγορα αν κάνεις την άλλη μέρα μια ελαφριά δραστηριότητα, π.χ. δυναμικό περπάτημα ή γυμναστική αλλά όχι πολύ έντονη. Νομίζω ότι αξίζει να τη δοκιμάσεις, είμαι σίγουρη ότι σε ένα μήνα, θα δεις διαφορά.

        Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s