Είμαι 40 (something) και νιώθω πολύ… supreme!


Κοίτα να δεις που οι διαφημίσεις μιλάνε πλέον για εμάς, μιλάνε για όλες τις fortysomething, σαν εσένα και εμένα, που μεν δέχομαι και καλοδέχομαι το πέρασμα του χρόνου, αλλά δεν πρόκειται να τον αφήσω να κάνει ό,τι θέλει και εγώ να μένω άπραγη. Και να σου πω ποια είναι η καινούργια μου… δράση! Θα έχει πάρει ίσως το μάτι σου τη διαφήμιση για τα #SUPREME40s. Αναφέρεται σε μια καινούργια κρέμα της Vichy, τη Lifactiv Supreme και το σκεπτικό της… είμαι εντελώς εγώ κι εσύ! Διάβασε τι λέει και πες μου τώρα, δεν μιλάει σε μένα προσωπικά;

1957463_10201168406888547_112685351_nΣτα 40 σου έχεις κι εσύ κάθε λόγο να νιώθεις SUPREME Είσαι γύρω στα 40 και νιώθεις ότι είσαι στην καλύτερη ηλικία; ‘Έχεις συγκεντρώσει πολύτιμες εμπειρίες και παραμένεις νέα και όμορφη! Με σοφία για το πριν και διάθεση για το μετά… Μπορείς να δείχνεις και να αισθάνεσαι υπέροχα ως γυναίκα, σύζυγος, μητέρα κι εργαζόμενη.

Αφού η κρέμα μιλάει για μένα, θα της γυρίσω την πλάτη;

Θα μου πεις, δημοσιογράφος γυναίκα πείστηκες από μια διαφήμιση. Έτσι είναι κορίτσια, η γυναίκα είναι πάντα γυναίκα! Λοιπόν, μη μακρηγορώ, πείστηκα και καλά έκανα.

Δεν ξέρω ακόμη να σου πω αν η κρέμα κάνει θαύματα και αν θα δω ανόρθωση στο περίγραμμα του προσώπου, αλλά με τις πρώτες χρήσεις νιώθω ήδη πιο απαλό και πιο φωτεινό το δέρμα μου. Μπορεί να είναι η ιδέα μου γιατί με προϊδέασε θετικά το concept της αφού μίλησε μέσα μου; Ενδεχομένως. Πάντως έχει φοβερή αίσθηση όταν την απλώνω, σα να φοράω πούδρα λάμψης μαζί με κρέμα, και υπέροχο άρωμα που πρωί πρωί μου φτιάχνει το κέφι.

Λοιπόν, νομίζω θα το ρίξω στο beaute! Περνάω τη φάση που θέλω να περιποιούμαι πολύ τον εαυτό μου, το πρόσωπο, τα μαλλιά, τα δόντια μου, κάνω peeling, βάζω κρέμες αντιγήρανσης στο σώμα (α, να, και γι’ αυτή θέλω να σου πω γιατί εκτός όλων των άλλων έχει μια μυρωδιά που κάτι μου θυμίζει από την παιδική μου ηλικία και δεν μπορώ να το εντοπίσω αλλά και μόνο αυτό, με κάνει χρόοοοοονια νεότερη!). Μπορεί να είναι απέλπιδες προσπάθειες να σταματήσω το χρόνο, να νιώσω πιο Supreme που λέει και η Vichy; Μπορεί. Πάντως μου φτιάχνουν τη διάθεση κι εξάλλου βρίσκεις πια τόσο καλά προϊόντα με τόσο καλή αναλογία τιμής και ποιότητας που δεν είναι ποτέ χαμένα χρήματα και χρόνος!

Σε φιλώ,

Ελένη

Υ.Γ. Τώρα που πλησιάζουν γιορτές κάνε κι εσύ ένα δώρο στον εαυτό σου, κανάκεψέ τον λιγάκι. Το αξίζεις!

One thought on “Είμαι 40 (something) και νιώθω πολύ… supreme!

Σχολιάστε

