Ασιδέρωτα ρούχα σαν σιδερωμένα


Δεν ξέρω εσύ, εγώ με το σίδερο είμαι τσακωμένη. Από την αρχή της… καριέρας μου ως νοικοκυρά, δεν τα πήγαμε καλά. Κάπου στράβωνα εγώ, κάπου τσάκιζε εκείνο και το βασικό αθώο θύμα της διαμάχης μας ήταν πάντα τα πουκάμισα του άντρα μου. Σήμερα έχω καταργήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό το σίδερο, μόνο τα άτιμα τα πουκάμισα δεν μπορώ να μη σιδερώσω και μερικά μπλουζάκια δικά μας γιατί των παιδιών τα βάζω στα συρτάρια σχεδόν ασιδέρωτα. (Νομίζεις έχει διαφορά αν τους τα έβαζα καλοσιδερωμένα; Με το πρώτο άνοιγμα του συρταριού από ένα παιδί όλο το περιεχόμενό του έχει τσαλακωθεί ξανά.)

iron

Λοιπόν, κάτσε γιατί χάνω τον ειρμό μου. Διάβασα τα παρακάτω tips για να μην ξανασιδερώσεις ποτέ τα ρούχα, ή έστω κάποια ρούχα, και είμαι απολύτως πρόθυμη και διαθέσιμη να τα μοιραστώ μαζί σου.

Όσο εσύ κάνεις ντους: Κρέμασε το ζαρωμένο φόρεμα/φούστα/μπλουζάκι με την κρεμάστρα του μέσα στο ντους. Οι ατμοί θα μαλακώσουν τις ίνες και θα φύγουν οι πολλές τσακίσεις.

Αυτό το tip το έχω δοκιμάσει σε ταξίδια και μπορώ να σου πω πως πιάνει. Βέβαια, έχε υπόψη σου, με όλα τα παρακάτω πως τα ρούχα δεν θα είναι ΕΝΤΕΛΩΣ σαν σιδερωμένα. Για να ξέρουμε τι λέμε. Θα είναι όμως σε αξιοπρεπή κατάσταση για να φορεθούν.

Και σου έκανε ένα μαλλί: Νώτισε με μια βρεγμένη πετσέτα τα πιο τσαλακωμένα σημεία του ρούχου που θέλεις να φορέσεις και στέγνωσέ το με το πιστολάκι των μαλλιών.

Κρέμασε τα ρούχα όσο είναι ακόμη νωπά: Βάλε ωραία ωραία τα ρούχα στις κρεμάστρες τους όσο είναι ακόμη νωπά και θα στεγνώσουν σαν σιδερωμένα.

Και το βασικό για τα (μισητά) πουκάμισα: Αγόραζε πουκάμισα με ύφασμα που είναι non iron. Εγώ τα βρίσκω στο Marks & Spenser και πραγματικά τα σιδερώνω σε λίγα λεπτά. Επένδυση που αξίζει!

 

Σε φιλώ,

Ελένη

 

 

 

 

7 thoughts on “Ασιδέρωτα ρούχα σαν σιδερωμένα

  1. Και συμπληρωνω ενα σχολιο για το καταραμενο ειδος του σπιτιου που λεγεται κουρτινα.Πλενεις,στραγγιζεις στο μπανιο για λιγη ωρα και κρεμας,οπως ειναι μουσκεμα.Ανακαλυψα οτι οι μισες μου κουρτινες δεν χρειαζονται καθολου σιδερο!Δεν εχει να κανει με το αν περιεχουν βαμβακι ή ειναι τελειως συνθετικες.Απλα πρεπει να τις δοκιμασεις μια-μια,αλλα » κι αν σου κατσει» ξεμπλεξες!(συμβουλη ευλογημενου καταστηματαρχη κουρτινων)

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Αποκάλυψη!!!! Θησαυρός το σχόλιό σου θα το εφαρμόσω! Φαντάζομαι βέβαια ότι ισχύει για καλοκαιρινό πλύσιμο κουρτίνων, για να στεγνώσουν!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

