Πες όχι στο πεσμένο στήθος


Καμιά μας δεν το θέλει – ούτε στα 30 ούτε στα 60! Και αν υπάρχει τρόπος να το καθυστερήσεις –γιατί, είπαμε, ο χρόνος είναι ανελέητος και εμείς έχουμε αποφασίσει να καλοδεχόμαστε τις αλλαγές που φέρνει αλλά σε όλα υπάρχει ένα όριο!- διάβασε ποια είναι τα πέντε πιο συνηθισμένα λάθη που οδηγούν σε πεσμένο στήθος και απόφυγέ τα.

photo:waistingtime.wordpress.com
photo:waistingtime.wordpress.com

 

  1. Φοράς λάθος νούμερο σουτιέν – ή δεν φοράς καθόλου σουτιέν
Δες στην εικόνα: οι τιράντες θα πρέπει να μένουν στη θέση τους και το cup να είναι το σωστό για το μέγεθος του στήθους σου photo:colormebeautiful365.blogspot.com
Δες στην εικόνα: οι τιράντες θα πρέπει να μένουν στη θέση τους και το cup να είναι το σωστό για το μέγεθος του στήθους σου
photo:colormebeautiful365.blogspot.com

Έχεις μπερδευτεί; Ναι, υπάρχουν μελέτες που λένε πως ένα σουτιέν που δεν προσφέρει αρκετή στήριξη (δηλαδή, αρκετή ανύψωση) μπορεί να οδηγήσει με τον καιρό σε πεσμένο στήθος. Οπότε βεβαιώσου ότι φοράς το σωστό νούμερο – ζήτησε τη βοήθεια της πωλήτριας όταν πας να αγοράσεις καινούργιο. Από την άλλη πλευρά, μελέτη που κράτησε 15 χρόνια και δημοσιεύτηκε το 2013 βρήκε πως οι γυναίκες που δεν φοράνε ποτέ σουτιέν στην πραγματικότητα δεν έχουν πεσμένο στήθος, σε αντίθεση με εκείνες που φοράνε. Η επιλογή και η απόφαση δική σου.

  1. Δεν πίνεις αρκετό νερό

Παντού πια μας επηρεάζει αυτό το νερό; Διαβάζω λοιπόν πως όπως η αφυδάτωση προκαλεί ρυτίδες και τραχύ δέρμα στο πρόσωπο, το ίδιο κάνει και στο δέρμα του στήθους σου. Ένα ποτήρι νερό, παρακαλώ!

  1. Δεν προστατεύεις το στήθος σου από τον ήλιο

Ξέχνα το τόπλες μπάνιο, τρελό κορίτσι! Ο ήλιος βλάπτει και αν δεν φοράς το κατάλληλο αντηλιακό –που θα ανανεώνεις τακτικά- στα εκτεθειμένα σημεία του δέρματός σου, μπορεί να σου προκαλέσει πρόωρη γήρανση και ανεπιθύμητη χαλάρωση στο στήθος.

Δεν είναι πια της μόδας να ξεροψήνεσαι!
Δεν είναι πια της μόδας να ξεροψήνεσαι!

 

  1. Καπνίζεις

Δεν το έχεις κόψει ακόμη; Μελέτη που κράτησε 8 χρόνια κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το κάπνισμα μπορεί να συμβάλει στο πεσμένο στήθος. Πώς; Διασπά την ελαστίνη του δέρματος, η οποία δίνει στο δέρμα σου τη νεανική του όψη.

Εδώ έχουμε και ξεροψήσιμο και κάπνισμα! Δεν θέλω να δω το στήθος της!
Εδώ έχουμε και ξεροψήσιμο και κάπνισμα! Δεν θέλω να δω το στήθος της!

 

  1. Παίρνεις και χάνεις βάρος – συχνά
photo:www.prevention.com
photo:www.prevention.com

Αν έχεις εθιστεί στις δίαιτες γιογιό, το στήθος σου θα υποφέρει και αργά ή γρήγορα θα δεις τα σημάδια. Το δέρμα σου χάνει την ελαστικότητά του όταν τεντώνεται. Και όταν χάνεις βάρος, το πρώτο σημείο που θα δεις τη διαφορά είναι το στήθος σου επειδή αποτελείται κυρίως από λίπος.

Α, και θυμήσου, όταν γυμνάζεσαι να φοράς το κατάλληλο σουτιέν/μπουστάκι που θα στηρίζει σωστά το στήθος σου!

Από τη συλλογή της Nike Pro Bra
Από τη συλλογή της Nike Pro Bra

Σε φιλώ,

Ελένη

Advertisements

8 thoughts on “Πες όχι στο πεσμένο στήθος

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s