Βγάζεις έρπη; Βάλε σκόρδο!


Αν έχεις βγάλει έστω και μία φορά επιχείλιο έρπη, ξέρεις πόσο επώδυνος και ενοχλητικός είναι. Δυστυχώς είναι κάτι που μου συμβαίνει τακτικά και συνήθως καταφεύγω σε δοκιμασμένα φάρμακα. Το μυστικό για να είναι αποτελεσματικά είναι να βάλεις το φάρμακο αμέσως μόλις νιώσεις τα πρώτα συμπτώματα: κάψιμο, τσιμπήματα και μια παράξενη αίσθηση στην περιοχή. Ψάχνοντας να γράψω κάτι για τον capital.gr -(μεταξύ άλλων) είμαι συντάκτρια υγείας όπως ίσως  ξέρεις- έπεσα πάνω σε ένα φυσικό φάρμακο για τον έρπη. Γινόταν να μη σου μεταφέρω την πληροφορία;;;;

Το φυσικό όπλο κατά του επιχείλιου έρπητα

Κόψε στη μέση μια σκελίδα σκόρδο και πίεσέ την απαλά επάνω στο σημείο που βγαίνει ο έρπης. Κράτησέ την εκεί για περίπου 10 λεπτά (ή λιγότερα, επαναλαμβάνοντας μερικές φορές σε διάρκεια μιας ώρας) και μετά ξέπλυνε την περιοχή με χλιαρό νερό. Θεωρητικά, ο έρπης θα υποχωρήσει μέσα σε 12 ώρες! Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά μου φαίνεται λογικό αφού το σκόρδο έχει αντιβακτηριακές, αντισηπτικές και αντιικές ιδιότητες γι’ αυτό και είναι πολύ αποτελεσματικό. Είναι επίσης πλούσιο σε αντιοξειδωτικά τα οποία καταστρέφουν τις ελεύθερες ρίζες που επιτίθενται στα ευάλωτα κύτταρα του οργανισμού.

Αν το δοκιμάσεις, περιμένω να μάθω το αποτέλεσμα!

Σε φιλώ,

Ελένη

 

 

 

 

11 thoughts on “Βγάζεις έρπη; Βάλε σκόρδο!

  1. Τον επιχείλιο έρπητα τον έμαθα αρκετά καλά όταν στα 22-23 μου έβγαλα μια καλή ερπητική στοματίτιδα και τα είδα όλα!

    Από τότε το zovirax έγινε μια από τις αγαπημένες μου αλοιφές κι όταν δεν την έχω κάπου εκεί κοντά μου χρησιμοποιώ λευκό οινόπνευμα ή ακόμη και το σάλιο μου για να σταματήσω τη «δράση» του έρπητα. Και τα δυο δείχνουν να λειτουργούν αλλά βεβαίως θα έχω υπόψιν μου και το σκόρδο 😉

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Κι εγώ κοιμάμαι με το zovirax δίπλα μου για να βάλω αν νιώσω μέσα στη νύχτα να βγαίνει έρπης, αλλά θα ήθελα και κάτι εναλλακτικο και που δεν θα φορτώνει τον οργανισμό μου.

      Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Αυτό με το σκόρδο ισχύει, όπως ισχύει και στην περίπτωση των κολπικών μυκητιάσεων. Από την αρχαιότητα διάφορες παραδόσεις δύσης και ανατολής είχα αντιληφθεί τις ιδιότητες του σκόρδου να «τραβάει» ιούς και μύκητες από την φλεγμαίνουσα περιοχή σαν σφουγγάρι.
    Εγώ έφτιαχνα μια «πάστα» με σκόρδο σε λάδι την οποία εφάρμοζα στην περιοχή αλλά ταυτόχρονα φρόντιζα να λαμβάνω και βιταμίνη Ε για ενίσχυση του ανοσοποιητικού.
    Ο έρπης είναι συνήθως σημάδι ότι έχουμε φτάσει τον οργανισμό μας στα όρια της εξάντλησης. Δημιουργείται και από έντονο στρες, αισθήματα αηδίας για τον εαυτό μας αλλά και ξαφνική έντονη συναισθηματική πτώση.
    Τα τελευταία 2 χρόνια όμως ανακάλυψα κάτι εξίσου θαυματουργό με το σκόρδο χωρίς όμως την μυρωδιά. Ονομάζεται αιθέριο έλαιο περγαμόντο και εμένα μου εξαφανίζει τον έρπη μέσα σε 2 με 3 ημέρες, χωρίς πόνο και φουσκάλες. Το χρησιμοποιώ σε λιπ μπαλμ για τα χείλη και έτσι είναι εύχρηστο να το εφαρμόζω όλη μέρα, άσε που μου φτιάχνει τη διάθεση το μεθυστικό του άρωμα.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Πόσο ενδιαφέροντα αυτά που μας είπες Γαρυφαλλιά! Μπορώ να ζητήσω απο το φαρμακοποιό μου μπαλ με περγαμόντο ή παίρνεις κάποια συγκεκριμένη μάρκα;

      Μου αρέσει!

  3. lipon kalispera k apo emena .. apo mikros exw psaksi ta panta k exw dokimasi ta panta gia ton erpi … to skordo doulebi apsoga ala oxi etsi….einai basika to mono pou doulebi … lipon ksekiname me tin xrisi h opia einai 3 me 4 fores tin imera h toulaxiston proi mesimeri bradi meta to fagito k idietera prin ton ipno k to proi pou ksekinaei h mera to triboume pano stin pligi malaka k prospathoume na mhn to pligosoume k na to prolaboume me to pou niothoume tis protes enoxlisis…… prospathoume na min to brexoume polu k pane baktiria h k na mhn to ksebgaloume giati prepi na meni pano olh tin diarkia tis hmera giati mono etsi stamataei tin fora pou exei parei o erpis egw prosopika pino nero me kalamaki k to bazo meta apo ta gebmata mou 4 fores tin hmera k to afino na stegnosi -kafstiriasi kala ton erpi ….. an to kataferoume afto se 2 m3 meres to polu o erpis xanete k stamataei ton kiklo tou…. kiomos k egw den to pisteba mexri pou to ida me ta matia mou 5 xronia tora etsi glitono 😛 ……. meta apo afto paratirisa episis oti argouse k na mou ksanaparousiasti …. episis an to kanete pio arga apo tin stigmi pou tha bgei apla kathisteri kana 2mero parapano ala den einai afto to kalo to kalitero einai oti den prizese den fouskoni den bgazi pion den eksaplonete den ponas k den exeis pia fagoura apla sas lew sothika !!!!!!!!!! giagia mou to eixe protinei 🙂 elpizo na boithisa k egw 😉

    Μου αρέσει!

  4. Επειδη υποφερω χρόνια και το έχω ψάξει αρκετα ο ερπης ειναι λίγο…αδυνατο να αποχωρήσει σε 12 ώρες γιατί απλά είναι ιος με συγκεκριμενο κυκλο δρασης.
    Το μόνο που εγω προσωπικά επιτελους βρηκα να δρα αποτελεσματικα ειναι ένα αμινοξύ η L- Lysine το οποιο περνω απο το φαρμακειο σε καψουλες. Τον πρωτο χρονο επαιρνα προληπτικα 500μγρ την ημερα. Τώρα, μόνο όταν χτυπαει ο ιος παιρνω 3000μγρ για περιπου 10 ημερες (χρονος δρασης του ιου).
    Παλιοτερα είχα μέχρι και 7 επωδυνες κρισεις (με φουσκαλες, πονο κτλ) τον χρονο. Πλέον έχω 1-3 τον χρόνο, ποτέ με φουσκάλες, μόνο πρήξιμο και κοκκινισμα. Εάν το χτυπημα δεν με πιασει στον υπνο (κυριολεκτικα!) και το προλάβω τοτε ουτε καν πρηξιμο.
    Ελπιζω να σας βοηθησα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

