Η φίλη αναγνώστρια Β. μας λέει γιατί κάθε βράδυ παίρνει την απόφαση να βάλει αθλητικά και φόρμα


Είναι μεγάλη χαρά που παίρνω μέσα από την αλληλεπίδραση στο blog αυτό. Και ήταν ακόμη μεγαλύτερη χαρά, όταν η φίλη αναγνώστρια Β. (δε θέλει να δημοσιεύσω το όνομά της) μου έστειλε το παρακάτω μήνυμα με τη σημείωση πως αν θέλω μπορώ να το δημοσιεύσω στο blog. Νομίζω πως με τα λόγια και την προσπάθεια που περιγράφει μας κινητοποιεί όλες ακόμη περισσότερο να κάνουμε κάτι για τον εαυτό μας. 

Την ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ,

Ελένη

Γιατί κάθε βράδυ παίρνω την απόφαση να βάλω αθλητικά και φόρμα

Σίγουρα δεν είναι εύκολο. Να αφήνεις κάθε βράδυ την άνεση του καναπέ, την ευκολία του τηλεκοντρόλ, να νικάς την κούραση της ημέρας… Για μένα είναι μια συνεχής μάχη με τον εαυτό μου και κάθε φορά που παίρνω βαθιά ανάσα και βάζω φόρμα και αθλητικά μια μικρή νίκη.

Τα συναισθήματα δεν είναι τα ίδια μία ώρα μετά. Πόσο μάλλον ύστερα από τρεις μήνες. 

Δεν ήμουν ποτέ σταθερή σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής, ξεκινούσα το γυμναστήριο και μετά από λίγο τα παρατούσα. Μετά την καλοκαιρινή μου άδεια όμως, έβαλα ένα προσωπικό στοίχημα, να εντάξω τη γυμναστική στην ζωή μου. Ξεκίνησα με μισή ώρα διάδρομο καθημερινά και σταδιακά πρόσθετα στο πρόγραμμά μου μερικά σετ κοιλιακών, κάποιες ασκήσεις με βάρη, αύξανα το χρόνο της αεροβίωσης, δεν αμελούσα τις διατάσεις.

Παράλληλα άλλαξα τη διατροφή μου. Εδώ η απόφαση ήταν πιο εύκολη. Είπα στον εαυτό μου πως θα προσέχω τι τρώω και θα πω ένα μεγάλο όχι σε κάθε είδους επεξεργασμένες τροφές που βλέπω στα ράφια του σούπερ μάρκετ. Μην φανταστείτε πως κάνω κάποια αυστηρή δίαιτα. Απλά σκέφτηκα ποια φαγητά κάνουν καλό στην υγεία μου και ποια την επιβαρύνουν. Επίσης απέκτησα άλλη μια καλή συνήθεια. Δεν φεύγω ποτέ από το σπίτι χωρίς πρωινό και έχω πάντα ένα μπουκάλι με νερό πάνω στο γραφείο μου (το οποίο φυσικά πίνω).

fitness-motivation-quote-one-workout1

Στα 33 μου χρόνια, χωρίς να έχω γίνει ακόμη μητέρα, ένιωσα το –κυριολεκτικό- βάρος των 15 παραπανίσιων κιλών. Και σκέφτηκα. Αργότερα τι θα γίνει; Τα κιλά αυτά ήρθαν σταδιακά και χωρίς να το καταλάβω. Όλο τον προηγούμενο χειμώνα οι επιλογές μου στα ρούχα που είχα στην ντουλάπα μου ήταν περιορισμένες, ενώ καμιά δεκαριά παντελόνια, αυτά δηλαδή που φορούσα πριν από τρία χρόνια, παρέμεναν διπλωμένα στο πάνω ράφι. Και τότε είπα: πρέπει να κάνω κάτι τώρα.

Στο καθημερινό μου πιάτο μπήκαν τα αυγά, η βρώμη, το γιαούρτι, οι ξηροί καρποί. Φυσικά δεν θα πω όχι στο μουσακά της μαμάς μου, αλλά ευτυχώς μαγειρεύει σπάνια αυτό το μπελαλίδικο φαγητό. Και ναι, πάω γυμναστήριο, όχι τόσο γιατί πρέπει, αλλά επειδή μετά αισθάνομαι όμορφα, με ενέργεια, γεμάτη αυτοπεποίθηση. Γιατί προτιμώ να κάνω κάτι καλό για τον εαυτό μου παρά να περάσω το βράδυ μπροστά στην τηλεόραση. Γιατί θέλω να βλέπω στον καθρέφτη μια εικόνα που να μου αρέσει. Γιατί όσο κουρασμένη και να νιώθω πριν, μετά όλα αλλάζουν.

Ναι, ίσως δεν έχετε χρόνο, ίσως τρέχετε με τις υποχρεώσεις της οικογένειας και πολλά άλλα. Θυμάμαι όμως την απάντηση μιας φίλης μου όταν τη ρώτησα πως προλαβαίνει: «Μπορώ να βρω μέσα στην ημέρα έστω μισή ώρα για τον εαυτό μου». Αυτό πλέον κάνω και εγώ. fit-destination-700

Και πάμε στο σήμερα. Τρεις μήνες μετά και μείον 12 κιλά, πιστεύω πως η προσπάθεια αξίζει. Δεν έχω ακόμη φθάσει στο επιθυμητό μου βάρος, αλλά δεν εγκαταλείπω. Ούτε θέλω να εγκαταλείψω μετά. Γιατί ο στόχος μου δεν είναι μόνο τα κιλά, αλλά να νιώθω καλά.

Το παραπάνω θα συνεχίσω να το επαναλαμβάνω στον εαυτό μου. Σε αδύναμες στιγμές. Ελπίζω να τα καταφέρω.

2 thoughts on “Η φίλη αναγνώστρια Β. μας λέει γιατί κάθε βράδυ παίρνει την απόφαση να βάλει αθλητικά και φόρμα

  1. Φίλη αναγνώστρια Β. της Ελένης, συγχαρητήρια που έλαβες την απόφαση να σηκωθείς από τον καναπέ και να βάλεις την άσκηση και την καλύτερη διατροφή στη ζωή σου. Σου εύχομαι ολόθερμα να συνεχίσεις δυναμικά την προσπάθειά σου!

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

