Blog tested: Σαλάτα με πλιγούρι πε-ντα-νό-στι-μη


Δοκίμασα αυτή τη σαλάτα ένα βράδυ που είχα βγει για φαγητό έξω και τη βρήκα τόσο αρωματική που θέλησα να κλέψω τη συνταγή. Δεν ήταν και τόσο δύσκολο, και αφού την έφτιαξα και την απόλαυσα για δεύτερη φορά μαζί με ψητό ψάρι, σου τη συστήνω ανεπιφύλακτα.

Αν μπορούσα να τρώω έτσι κάθε μέρα…

Βάλε ένα φλιτζάνι πλιγούρι να μουλιάσει με βραστό νερό, περίπου 1 ½ φλιτζάνι και λίγο αλάτι. Όταν μαλακώσει, πρόσθεσε ψιλοκομμένη λουίζα και δυόσμο (η αυθεντική συνταγή είχε και λεμονόχορτο αλλά εγώ δεν έχω στις γλάστρες μου οπότε με κάλυψε η λεμονάτη λουίζα), 1 κ.σ. ελαιόλαδο και λίγο πιπέρι. Το πιο cool συστατικό είναι το άψητο σουσάμι – εγώ έβαλα δύο γεμάτες κουταλιές της σούπας!

Ανακάτεψε τη σαλάτα, άσε την κανά μισάωρο για να δέσουν τα αρώματα και έχεις ένα σούπερ υγιεινό και θρεπτικό συνοδευτικό ή γεύμα από μόνο του!

Το πλιγούρι σου κάνει καλό: 1 φλιτζάνι βρασμένο πλιγούρι έχει 155 θερμίδες, 0,45 γρ. λιπαρά, 34 γρ. υδατάνθρακες και 5,6 γρ. πρωτεΐνες.

Σε φιλώ,

Ελένη

10 thoughts on “Blog tested: Σαλάτα με πλιγούρι πε-ντα-νό-στι-μη

  1. Καλή βδομάδα Ελένη μου!
    Η σαλάτα είναι μια απ΄τις καλοκαιρινές μου «αγάπες» και προσθέτω πάρα πολύ μαϊντανό και τομάτα σε κομματάκια, η σκούφια της κρατάει απ’ την Περσία! 😛

    ΑΦιλάκιαααααααααααααααα! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Να και μια ενδιαφέρουσα πληροφορία – και νόστιμη παραλλαγή! Δεν ξέρω αν στη χειμωνιάτικη εκδοχή της μπορώ να προσθέσω και κάνα κουκουνάρι ή άλλο ξηρό καρπό, για πες…

      Μου αρέσει!

      1. Taboule λέγεται η σαλάτα… το θυμήθηκα και μάλιστα θυμάμαι πως η μητέρα μου (ως Γαλλίδα και τρομερή μαγείρισσα) έβαζε το πλιγούρι με νερό στον ήλιο να φουσκώσει, της το είχε πει μια Περσίδα φίλη! 😉
        Τώρα θα σου πω τη δική μου άποψη περί συνταγών και λοιπών εδεσμάτων, δεν αλλάζω τις συνταγές, δεν προσθέτω τίποτα παραπάνω, μόνο πχ αφαιρώ καμιά κόκκινη καυτερή πιπεριά, γιατί πιστεύω πως αυτός που την φτιάχνει-δημοσιεύει την έχει «επεξεργαστεί» δεόντως… κι εδώ έρχομαι σε αντίθεση με τον σύζυγο που προσθέτει στο πιάτο του διάφορα άσχετα γι μένα (+πολύ αλάτι), με αποτέλεσμα να μην γεύεται το καθ’ εαυτό φαγητό ως έχει… αλλά γούστα είναι αυτά και πάντα σεβαστά! 😛

        ΑΦ! και καλό μας απογευματάκι! 🙂

        Αρέσει σε 1 άτομο

      2. Σε αυτό είμαι πιο κοντά με τον αγαπητό σύζυγό σου – όχι την αλλάζω, τα φώτα της αλλάζω! Νομίζω πως εγώ ξέρω καλύτερα από τον άνθρωπο που έγραψε τη συνταγή και φυσικά καταλαβαίνεις το αποτέλεσμα είναι πάντα διαφορετικό. Άλλα βγαίνουν σύμφωνα με τα γούστα μου, άλλα χάνουν το δρόμο τους εντελώς. Τουλάχιστον τώρα έχω μάθει να σέβομαι (σχεδόν) τις συνταγές ζαχαροπλαστικής!
        Φιλιά πολλά πολλά

        Μου αρέσει!

  2. καλημέρα!
    Επίσης μπορείς να ανακατέψεις άβραστο πληγουρι μαζί με ψιλοκομμένα: ντομάτα, μαιντανό, κρεμμυδακι, αβοκάντο, αγγουρι (γενικα ότι σου κανει κεφι). Περιχυνεις με λεμόνι, ελαιόλαδο και τα αφήνεις στο ψυγείο για κανένα τριωρο ή μέχρι να μαλακώσει το πληγούρι. Μμμμ….
    Συνοδεύει τελεια τα ψητα κρέατα/ψαρια

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

